52 kartičiek - rozvoj a podpora zmyslového vnímania

Počet strán:
4
Veľkosť: 24.37 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
14. 9. 2024
Zdieľať:

Aplikovanie týchto cvičení, úloh, otázok, námetov na prácu, zameraných na rozvoj zmyslového vnímania môže pedagogický aj odborný zamestnanec integrovať do svojej každodennej praxe rôznymi spôsobmi, a to v súlade s Katalógom podporných opatrení. Cieľom je poskytnúť žiakom podporu pri rozvíjaní percepčných schopností, ktoré sú nevyhnutné pre ich efektívne učenie a komplexný rozvoj.

Tu je niekoľko spôsobov, ako je možné ich vyučiť:

  • motivačná časť vyučovacej hodiny, energizér, triednická hodina.
  • Individuálne intervencie (špeciálny pedagóg, školský psychológ)
  • Preventívne a ďalšie skupinové/ individuálne aktivity so žiakmi/študentami.

Ďalšie produkty od autora Spoločne to zvládneme!

243621
Triednická hodina
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
• 12 rôznych motívov zvieratiek • Veselé a farebné ilustrácie • Rýchle zapamätanie mien žiakov • Podpora priateľskej
0.00 €
148303
Triednická hodina
Školský klub detí, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Štipcovanie
Odporúčam : pomocou dierkovača urobiť dierky, zviazať tenkou stuhou a zavesiť na tabuľu. Hodnotiaca škála s emotikonmi
2.00 €
147865
Triednická hodina
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky k dychovým cvičeniam sú urečené pre mladších ale aj starších žiakov. Ide o terapeutickú pomôcku do vašej
3.00 €
138063
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
94 kartičiek, ktorých cieľom je prehlbovať slovnú zásobu žiakov. Prioritne: 2. stupeň ZŠ, SŠ. Kartičky sú navrhnuté na
3.00 €
52 kartičiek - rozvoj a podpora zmyslového vnímania 52 kartičiek - rozvoj a podpora zmyslového vnímania
Aplikovanie týchto cvičení, úloh, otázok, námetov na prácu, zameraných na rozvoj zmyslového vnímania môže pedagogický aj odborný zamestnanec integrovať do svojej každodennej praxe rôznymi spôsobmi, a to v súlade s Katalógom podporných opatrení. Cieľom je poskytnúť žiakom podporu pri rozvíjaní percepčných schopností, ktoré sú nevyhnutné pre ich efektívne učenie a komplexný rozvoj.Tu je niekoľko spôsobov, ako je možné ich vyučiť:motivačná časť vyučovacej hodiny, energizér, triednická hodina.Individuálne intervencie (špeciálny pedagóg, školský psychológ)Preventívne a ďalšie skupinové/ individuálne aktivity so žiakmi/študentami.
155319
Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Ostatné>Školský klub detí>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia
2.00