52 kartičiek - rozvoj a podpora zmyslového vnímania

Téma:
Počet strán:
4
Veľkosť: 24.37 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
14. 9. 2024
Zdieľať:

Aplikovanie týchto cvičení, úloh, otázok, námetov na prácu, zameraných na rozvoj zmyslového vnímania môže pedagogický aj odborný zamestnanec integrovať do svojej každodennej praxe rôznymi spôsobmi, a to v súlade s Katalógom podporných opatrení. Cieľom je poskytnúť žiakom podporu pri rozvíjaní percepčných schopností, ktoré sú nevyhnutné pre ich efektívne učenie a komplexný rozvoj.

Tu je niekoľko spôsobov, ako je možné ich vyučiť:

  • motivačná časť vyučovacej hodiny, energizér, triednická hodina.
  • Individuálne intervencie (špeciálny pedagóg, školský psychológ)
  • Preventívne a ďalšie skupinové/ individuálne aktivity so žiakmi/študentami.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

151820
Triednická hodina
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, vychovávateľ, asistent učiteľa Pri realizácii
2.00 €
133652
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Súbor 60 kartičiek zameraných na prevenciu šikanovania a kyberšikanovania. Kartičky použite ako nástroj na podporu
3.00 €
141094
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
5ks - PL, aktivity Tieto pracovné listy sú navrhnuté pre žiakov druhého stupňa základnej školy a študentov stredných
1.50 €
144003
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
56 kartičiek Vhodné pre: II. stupeň ZŠ, stredná škola. Školskí špeciálni pedagógovia, psychológovia, učitelia môžu tieto
3.00 €
52 kartičiek - rozvoj a podpora zmyslového vnímania 52 kartičiek - rozvoj a podpora zmyslového vnímania
Aplikovanie týchto cvičení, úloh, otázok, námetov na prácu, zameraných na rozvoj zmyslového vnímania môže pedagogický aj odborný zamestnanec integrovať do svojej každodennej praxe rôznymi spôsobmi, a to v súlade s Katalógom podporných opatrení. Cieľom je poskytnúť žiakom podporu pri rozvíjaní percepčných schopností, ktoré sú nevyhnutné pre ich efektívne učenie a komplexný rozvoj.Tu je niekoľko spôsobov, ako je možné ich vyučiť:motivačná časť vyučovacej hodiny, energizér, triednická hodina.Individuálne intervencie (špeciálny pedagóg, školský psychológ)Preventívne a ďalšie skupinové/ individuálne aktivity so žiakmi/študentami.
155319
Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Ostatné>Školský klub detí>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>Emócia
2.00