Kartičky 94 pojmov

Počet strán:
47
Veľkosť: 5.41 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
6. 8. 2024
Zdieľať:

94 kartičiek, ktorých cieľom je prehlbovať slovnú zásobu žiakov.

Prioritne: 2. stupeň ZŠ, SŠ.

Kartičky sú navrhnuté na rozvoj osobnostných a sociálnych zručností študentov.

Pomáhajú žiakom pochopiť rôzne bežne používané pojmy, ktorých skutočný význam často nepoznajú, prípadne ho interpretujú nesprávne. Umožňujú študentom precvičovať vyjadrovanie a porozumenie v rámci rôznych konverzácií a diskusií. Podporujú rozvoj emocionálnej inteligencie. Interaktívne učenie: Motivujú k aktívnemu zapojeniu do procesu učenia prostredníctvom hry a súťaže.

Kto ich môže využiť v škole a ako?

  • Učitelia: podľa vlastných pravidiel nastavených vo vašej triede na vyučovacích hodinách. Taktiež napríklad v rámci motivačnej časti hodiny SJL, OBN. Využiteľné na triednických hodinách...
  • Školský špeciálny pedagóg: individuálne alebo skupinové intervencie. Kartičky môžu slúžiť ako nástroj na zlepšovanie komunikačných a sociálnych zručností.
  • Školní psychológovia a poradenskí pracovníci.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

149526
Nepriradené k predmetu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Plagát A4 - vývin človeka z pohľadu psychológie
0.00 €
133652
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Súbor 60 kartičiek zameraných na prevenciu šikanovania a kyberšikanovania. Kartičky použite ako nástroj na podporu
3.00 €
172526
Triednická hodina
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Pamäťové príbehy zamerané na posilňovanie krátkodobej auditívnej pamäte slúžia ako cvičenia pre rozvoj sluchového
2.00 €
151820
Triednická hodina
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, vychovávateľ, asistent učiteľa Pri realizácii
2.00 €
Kartičky 94 pojmov Kartičky 94 pojmov
94 kartičiek, ktorých cieľom je prehlbovať slovnú zásobu žiakov.Prioritne: 2. stupeň ZŠ, SŠ.Kartičky sú navrhnuté na rozvoj osobnostných a sociálnych zručností študentov.Pomáhajú žiakom pochopiť rôzne bežne používané pojmy, ktorých skutočný význam často nepoznajú, prípadne ho interpretujú nesprávne. Umožňujú študentom precvičovať vyjadrovanie a porozumenie v rámci rôznych konverzácií a diskusií. Podporujú rozvoj emocionálnej inteligencie. Interaktívne učenie: Motivujú k aktívnemu zapojeniu do procesu učenia prostredníctvom hry a súťaže.Kto ich môže využiť v škole a ako?Učitelia: podľa vlastných pravidiel nastavených vo vašej triede na vyučovacích hodinách. Taktiež napríklad v rámci motivačnej časti hodiny SJL, OBN. Využiteľné na triednických hodinách...Školský špeciálny pedagóg: individuálne alebo skupinové intervencie. Kartičky môžu slúžiť ako nástroj na zlepšovanie komunikačných a sociálnych zručností.Školní psychológovia a poradenskí pracovníci.
138063
Slovenský Jazyk>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Hodnotenie, sebahodnotenie>Ostatné>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>Emócia>Sebahodnotenie
3.00