45 kartičiek - Rozvoj sociálno-komunikačných zručností

Počet strán:
8
Veľkosť: 568.92 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
30. 8. 2024
Zdieľať:

Kartičky slúžia ako sprievodný didaktický materiál k aktuálnym podporným opatreniam. 

Odporúčam: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, učitelia, vychovávatelia.

Sú určené pre pedagógov a odborných zamestnancov škôl, ktorí chcú rozvíjať sociálno-komunikačné zručnosti žiakov prostredníctvom cieľavedomých otázok a viet. Každé stretnutie začnite výberom jednej alebo viacerých otázok zameraných na konkrétnu sociálnu situáciu, ktorú chcete so žiakmi precvičiť. Vytvorte bezpečné prostredie, kde žiaci môžu otvorene diskutovať o svojich skúsenostiach a pocitoch. Povzbudzujte ich k hlbšiemu premýšľaniu a hľadaniu riešení, pričom ich podporujte v rozvoji empatie a komunikačných schopností.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

135681
Slovenský jazyk - čítanie
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Týždeň hlasného čítania vo Vašej škole - skvelá školská/ triedna aktivita na celý týždeň, kedy môžete so svojimi žiakmi
5.00 €
131361
Nepriradené k predmetu
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Používanie týchto 48 terapeutických kartičiek hlavne školským špeciálnym pedagógom alebo školským psychológom je vhodné
2.00 €
172526
Triednická hodina
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Pamäťové príbehy zamerané na posilňovanie krátkodobej auditívnej pamäte slúžia ako cvičenia pre rozvoj sluchového
2.00 €
148303
Triednická hodina
Školský klub detí, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Štipcovanie
Odporúčam : pomocou dierkovača urobiť dierky, zviazať tenkou stuhou a zavesiť na tabuľu. Hodnotiaca škála s emotikonmi
2.00 €
45 kartičiek - Rozvoj sociálno-komunikačných zručností 45 kartičiek - Rozvoj sociálno-komunikačných zručností
Kartičky slúžia ako sprievodný didaktický materiál k aktuálnym podporným opatreniam. Odporúčam: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠKto: školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, učitelia, vychovávatelia.Sú určené pre pedagógov a odborných zamestnancov škôl, ktorí chcú rozvíjať sociálno-komunikačné zručnosti žiakov prostredníctvom cieľavedomých otázok a viet. Každé stretnutie začnite výberom jednej alebo viacerých otázok zameraných na konkrétnu sociálnu situáciu, ktorú chcete so žiakmi precvičiť. Vytvorte bezpečné prostredie, kde žiaci môžu otvorene diskutovať o svojich skúsenostiach a pocitoch. Povzbudzujte ich k hlbšiemu premýšľaniu a hľadaniu riešení, pričom ich podporujte v rozvoji empatie a komunikačných schopností.
149622
Etická výchova>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Ostatné>Školský klub detí>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>Emócia>Sebahodnotenie
2.00