Hodnotiaca škála - sebareflexia žiakov

Počet strán:
7
Veľkosť: 25.36 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
28. 8. 2024
Zdieľať:

Odporúčam: pomocou dierkovača urobiť dierky, zviazať tenkou stuhou a zavesiť na tabuľu. 

Hodnotiaca škála s emotikonmi psíkov alebo mačičiek môže byť Vašim efektívnym pomocníkom na motiváciu žiakov dosahovať lepšie výsledky. Osobne ju využívam na konci vyučovacej hodiny v záverečnej/ diagnostickej časti. Žiaci lepšie porozumejú, kde sa nachádzajú vo svojom výkone, a čo by mohli zlepšiť, čím sa podporuje ich osobný rast, sebareflexia a snaha. Navyše, takáto škála môže posilniť pozitívnu atmosféru v triede, kde je snaha ocenená, a nie iba výsledok.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

141094
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
5ks - PL, aktivity Tieto pracovné listy sú navrhnuté pre žiakov druhého stupňa základnej školy a študentov stredných
1.50 €
166504
Matematika
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, triedny učiteľ Tieto cvičenia sú určené
2.00 €
149622
Etická výchova
Školský klub detí, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky slúžia ako sprievodný didaktický materiál k aktuálnym podporným opatreniam. Odporúčam: 3., 4. roč., II. stupeň
2.00 €
172526
Triednická hodina
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Pamäťové príbehy zamerané na posilňovanie krátkodobej auditívnej pamäte slúžia ako cvičenia pre rozvoj sluchového
2.00 €
Hodnotiaca škála - sebareflexia žiakov Hodnotiaca škála - sebareflexia žiakov
Odporúčam: pomocou dierkovača urobiť dierky, zviazať tenkou stuhou a zavesiť na tabuľu. Hodnotiaca škála s emotikonmi psíkov alebo mačičiek môže byť Vašim efektívnym pomocníkom na motiváciu žiakov dosahovať lepšie výsledky. Osobne ju využívam na konci vyučovacej hodiny v záverečnej/ diagnostickej časti. Žiaci lepšie porozumejú, kde sa nachádzajú vo svojom výkone, a čo by mohli zlepšiť, čím sa podporuje ich osobný rast, sebareflexia a snaha. Navyše, takáto škála môže posilniť pozitívnu atmosféru v triede, kde je snaha ocenená, a nie iba výsledok.
148303
Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Štipcovanie>Výzdoba triedy>Ostatné>Školský klub detí>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>Emócia>Sebahodnotenie
2.00