Hodnotiaca škála - sebareflexia žiakov

Počet strán:
7
Veľkosť: 25.36 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
28. 8. 2024
Zdieľať:

Odporúčam: pomocou dierkovača urobiť dierky, zviazať tenkou stuhou a zavesiť na tabuľu. 

Hodnotiaca škála s emotikonmi psíkov alebo mačičiek môže byť Vašim efektívnym pomocníkom na motiváciu žiakov dosahovať lepšie výsledky. Osobne ju využívam na konci vyučovacej hodiny v záverečnej/ diagnostickej časti. Žiaci lepšie porozumejú, kde sa nachádzajú vo svojom výkone, a čo by mohli zlepšiť, čím sa podporuje ich osobný rast, sebareflexia a snaha. Navyše, takáto škála môže posilniť pozitívnu atmosféru v triede, kde je snaha ocenená, a nie iba výsledok.

Ďalšie produkty od autora Spoločne to zvládneme!

155319
Triednická hodina
Školský klub detí, 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Aplikovanie týchto cvičení , úloh, otázok , námetov na prácu , zameraných na rozvoj zmyslového vnímania môže pedagogický
2.00 €
147865
Triednická hodina
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky k dychovým cvičeniam sú urečené pre mladších ale aj starších žiakov. Ide o terapeutickú pomôcku do vašej
3.00 €
191026
Grafomotorika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pracovné listy
Odporúčam : II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ Tieto predlohy sú výborným
2.00 €
135681
Slovenský jazyk - čítanie
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Týždeň hlasného čítania vo Vašej škole - skvelá školská/ triedna aktivita na celý týždeň, kedy môžete so svojimi žiakmi
5.00 €
Hodnotiaca škála - sebareflexia žiakov Hodnotiaca škála - sebareflexia žiakov
Odporúčam: pomocou dierkovača urobiť dierky, zviazať tenkou stuhou a zavesiť na tabuľu. Hodnotiaca škála s emotikonmi psíkov alebo mačičiek môže byť Vašim efektívnym pomocníkom na motiváciu žiakov dosahovať lepšie výsledky. Osobne ju využívam na konci vyučovacej hodiny v záverečnej/ diagnostickej časti. Žiaci lepšie porozumejú, kde sa nachádzajú vo svojom výkone, a čo by mohli zlepšiť, čím sa podporuje ich osobný rast, sebareflexia a snaha. Navyše, takáto škála môže posilniť pozitívnu atmosféru v triede, kde je snaha ocenená, a nie iba výsledok.
148303
Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Štipcovanie>Výzdoba triedy>Ostatné>Školský klub detí>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
2.00