Kyslá uhorka- HRA POROVNÁVANIE ČÍSEL DO 10. Znamienka väčší, menší, rovná sa.

Predmet:
Ročník:
Kategória:
Počet strán:
53
Veľkosť: 787.86 KB
Typ súboru: pdf
Predávajúci HORE ŠKOLAMI
Nahrané:
Naposledy upravené:
26. 10. 2024
Zdieľať:

KYSLÁ UHORKA

Jednoduchá zábavná hra pre 1. ročník- znamienka väčší, menší, rovná sa do 10.

Deti fyzicky rukami znázorňujú znamienko a správne sa natáčajú medzi číslami. 

Okrem tohto materiálu, interaktívky alebo plátna s projektorom už nepotrebujete nič iné.

Keď je porovnávanie čísel nuda, je čas na Kyslú uhorku!

Nachádza sa tu  hra zameraná na porovnávanie čísel, vhodná na úvod alebo koniec hodiny vo formáte PDF. Spolu 53 slajdov. 

Hra kombinuje vedomosti a prvok šťastia, teda každý žiak má šancu zažiť úspech a zapojiť sa.

POSTUP A PRAVIDLÁ

•Hra sa začína a končí slajdom so zvončekom. 

•Otvorte hru ako pdf a zvoľte príkaz prezentovať, aby ste na obrazovke videli vždy len jeden slajd. 

•Učiteľ rozdelí triedu na dva tímy (ružový a modrý) s rovnakým počtom hráčov. Ak je nepárny počet, jeden žiak je asistent učiteľa- t.j. pomocník, zotierač a rozhodca. 

•Tímy vytvoria dva rady vedľa seba pred tabuľou. Ružový tím pred ružovým obrázkom mobilu, modrý pred modrým. Na stranu ku každému tímu prisuňte aspoň tri stoličky, ktoré budú "striedačka" (o tej píšem neskôr).

•Vždy navzájom súťaží prvý člen v rade z ružového tímu proti prvému členovi modrého tímu. Nikto iný nesmie radiť, inak vypadáva. 

•Objaví sa jedna úloha pre ružových a jedna pre modrých. Sú rozdielne. Žiaci porovnávajú čísla. V tlačenej forme, písanej alebo vo forme bodiek, prípadne bodiek, z ktorých sú niektoré vyškrtnuté (úvod do odpočítavania).

•Pozor, nesúťaží sa na čas. Každý hráč premýšľa ako dlho potrebuje. Následne rukami vytvorí vhodné znamienko a správne sa postaví. Napríklad je prvé číslo väčšie, takže rukami utvorí znamienko, postaví sa medzi čísla a s otvorenými rukami (znamienko väčší) sa otočí smerom k prvému číslu. Celá trieda alebo asistent skontroluje.

•Ak žiak odpovedal správne, presúva sa na koniec radu.

•Ak žiak odpovedal nesprávne, vypadáva na striedačku. Hra však pre neho ešte nekončí, čaká na ďalšiu príležitosť. 

•V hre pokračujú ďalší (zasa prví v rade). Učiteľ prepne slajd (až keď sú všetci bez slova, aby sa zabránilo šuškaniu odpovedí).

•Okrem slov na dopĺňanie sa však môžu zjaviť ešte dva symboly. Darček a kyslá uhorka. 

•Ten komu sa objaví darček, teda nemá úlohu na riešenie ale vyberá jedného vypadnutého zo striedačky, aby sa pridal späť do hry (na koniec radu). Sám sa postaví za neho. A hra pokračuje.

•Komu sa objaví kyslá uhorka, bohužiaľ, automaticky vypadáva na striedačku a čaká, či ho neskôr nepovolajú späť.

Hru vyhráva tím, ktorý má na konci hry viac nevypadnutých hráčov.

Hra končí keď sa objaví slajd so zvončekom, alebo keď jeden z tímov už nemá hráčov. 

 

Ďalšie produkty od autora HORE ŠKOLAMI

91460
Slovenský Jazyk
3., 4.
Didaktické hry
V dokumente sa nachádzajú 3 rôzne obrázky, v ktorých sa ukrývajú vybrané slová. Každý z obrázkov má svoju nedokonalú
3.00 €
53910
Matematika
3., 4.
Hodnotenie, sebahodnotenie
Sebakontrolné príkladíky- násobilka v Montessori princípe "pomôž mi aby som to urobil sám". V dokumente je 5 pracovných
1.70 €
91714
Slovenský Jazyk
3., 4.
Didaktické hry
KYSLÁ UHORKA Jednoduchá zábavná hra pre 3. a 4. ročník- opakovanie vybraných slov po "M". Okrem tohto materiálu
1.30 €
79864
Slovenský Jazyk
2.
Hodnotenie, sebahodnotenie
Sebakontrolná doplňovačka v Montessori princípe"pomôž mi aby som to urobil sám" na TVRDÉ a MAKKÉ spoluhlásky a LY - LI
2.00 €
Kyslá uhorka- HRA POROVNÁVANIE ČÍSEL DO 10. Znamienka väčší, menší, rovná sa. Kyslá uhorka- HRA POROVNÁVANIE ČÍSEL DO 10. Znamienka väčší, menší, rovná sa.
KYSLÁ UHORKAJednoduchá zábavná hra pre 1. ročník- znamienka väčší, menší, rovná sa do 10.Deti fyzicky rukami znázorňujú znamienko a správne sa natáčajú medzi číslami. Okrem tohto materiálu, interaktívky alebo plátna s projektorom už nepotrebujete nič iné.Keď je porovnávanie čísel nuda, je čas na Kyslú uhorku!Nachádza sa tu  hra zameraná na porovnávanie čísel, vhodná na úvod alebo koniec hodiny vo formáte PDF. Spolu 53 slajdov. Hra kombinuje vedomosti a prvok šťastia, teda každý žiak má šancu zažiť úspech a zapojiť sa.POSTUP A PRAVIDLÁ•Hra sa začína a končí slajdom so zvončekom. •Otvorte hru ako pdf a zvoľte príkaz prezentovať, aby ste na obrazovke videli vždy len jeden slajd. •Učiteľ rozdelí triedu na dva tímy (ružový a modrý) s rovnakým počtom hráčov. Ak je nepárny počet, jeden žiak je asistent učiteľa- t.j. pomocník, zotierač a rozhodca. •Tímy vytvoria dva rady vedľa seba pred tabuľou. Ružový tím pred ružovým obrázkom mobilu, modrý pred modrým. Na stranu ku každému tímu prisuňte aspoň tri stoličky, ktoré budú "striedačka" (o tej píšem neskôr).•Vždy navzájom súťaží prvý člen v rade z ružového tímu proti prvému členovi modrého tímu. Nikto iný nesmie radiť, inak vypadáva. •Objaví sa jedna úloha pre ružových a jedna pre modrých. Sú rozdielne. Žiaci porovnávajú čísla. V tlačenej forme, písanej alebo vo forme bodiek, prípadne bodiek, z ktorých sú niektoré vyškrtnuté (úvod do odpočítavania).•Pozor, nesúťaží sa na čas. Každý hráč premýšľa ako dlho potrebuje. Následne rukami vytvorí vhodné znamienko a správne sa postaví. Napríklad je prvé číslo väčšie, takže rukami utvorí znamienko, postaví sa medzi čísla a s otvorenými rukami (znamienko väčší) sa otočí smerom k prvému číslu. Celá trieda alebo asistent skontroluje.•Ak žiak odpovedal správne, presúva sa na koniec radu.•Ak žiak odpovedal nesprávne, vypadáva na striedačku. Hra však pre neho ešte nekončí, čaká na ďalšiu príležitosť. •V hre pokračujú ďalší (zasa prví v rade). Učiteľ prepne slajd (až keď sú všetci bez slova, aby sa zabránilo šuškaniu odpovedí).•Okrem slov na dopĺňanie sa však môžu zjaviť ešte dva symboly. Darček a kyslá uhorka. •Ten komu sa objaví darček, teda nemá úlohu na riešenie ale vyberá jedného vypadnutého zo striedačky, aby sa pridal späť do hry (na koniec radu). Sám sa postaví za neho. A hra pokračuje.•Komu sa objaví kyslá uhorka, bohužiaľ, automaticky vypadáva na striedačku a čaká, či ho neskôr nepovolajú späť.Hru vyhráva tím, ktorý má na konci hry viac nevypadnutých hráčov.Hra končí keď sa objaví slajd so zvončekom, alebo keď jeden z tímov už nemá hráčov.  
171290
Matematika>Didaktické hry>1.
1.37