Diagnostikovanie predčitateľských spôsobilostí u detí

Kategória:
Počet strán:
15
Veľkosť: 686.3 KB
Typ súboru: pdf
Predávajúci Viktória
Nahrané:
Naposledy upravené:
10. 1. 2024
Zdieľať:

Toto diagnostikovanie je vhodné pre učiteľku v materskej škole,  ktorá chce vlastným skúmaním zistiť, aké spôsobilosti v oblasti predčitateľských skúseností majú jej predškoláci (či už v období, kedy sa pripravujú na zápis do prvého ročníka, alebo ako predpríprava). Tento súbor obsahuje vstupné a výstupné diagnostikovanie. Na základe výsledkov zo vstupného diagnostikovania vie učiteľka vybrať skutočnosti, ktoré sú potrebné u žiakov rozvíjať a viac sa im venovať.

Učiteľka si týmto spôsobom vypracuje projekt, ktorým dané skutočnosti bude rozvíjať. Samozrejme, je potrebné po čase overiť, či bol daný projekt a rozvíjanie prospešné – preto tento súbor obsahuje aj výstupné diagnostikovanie. Konkrétnymi percentuálnymi porovnaniami si spätne učiteľka zistí, ktoré spôsobilosti majú žiaci dosť rozvinuté a na ktorých je ešte potrebné so žiakmi popracovať.

Toto diagnostikovanie považujeme za potrebné, pretože na základe toho, vieme určiť vývinový stupeň vedomostí, zručností, vôľové a charakteristické vlastnosti v oblasti predčitateľských spôsobilostí, čo je aj úlohou pedagogickej diagnostiky.

Vo vstupnom a výstupnom diagnostikovaní je potrebné zvoliť diagnostikovanie zrakového a sluchového vnímania, ako aj poznanie knižných konvencií.

Súbor obsahuje konkrétne prílohy k práci, samostatný opis hodnotenia žiaka, tabuľky na hodnotenie a porovnanie výsledkov.

Ďalšie produkty od autora Viktória

137613
Matematika
1., 2.
Didaktické hry
Hra vhodná na úvod hodiny - ako rozohriatie. Cieľ: Žiak dokáže vypočítať daný príklad na sčitovanie a odčitovanie v
2.00 €
82329
Slovenský Jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kto má
Opakovanie učiva ABECEDA formou hry: Ja mám, kto má? Hra je vhodná na denné opakovanie v úvode hodiny, kedy si žiaci
1.90 €
58257
Slovenský jazyk - čítanie
Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba triedy
Dva plagáty do triedy/na dvere/na nástenku - jeden pre rodičov - Namiesto: "Ako bolo v škole" skúste: ... - ako
1.40 €
108941
Etická výchova
MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4.
Hodnotenie, sebahodnotenie
Motivačné odznaky si môžete vytlačiť (aj na farebný papier), zalaminovať a žiakom odovzdávať počas celého školského roka
2.50 €
Diagnostikovanie predčitateľských spôsobilostí u detí Diagnostikovanie predčitateľských spôsobilostí u detí
Toto diagnostikovanie je vhodné pre učiteľku v materskej škole,  ktorá chce vlastným skúmaním zistiť, aké spôsobilosti v oblasti predčitateľských skúseností majú jej predškoláci (či už v období, kedy sa pripravujú na zápis do prvého ročníka, alebo ako predpríprava). Tento súbor obsahuje vstupné a výstupné diagnostikovanie. Na základe výsledkov zo vstupného diagnostikovania vie učiteľka vybrať skutočnosti, ktoré sú potrebné u žiakov rozvíjať a viac sa im venovať. Učiteľka si týmto spôsobom vypracuje projekt, ktorým dané skutočnosti bude rozvíjať. Samozrejme, je potrebné po čase overiť, či bol daný projekt a rozvíjanie prospešné – preto tento súbor obsahuje aj výstupné diagnostikovanie. Konkrétnymi percentuálnymi porovnaniami si spätne učiteľka zistí, ktoré spôsobilosti majú žiaci dosť rozvinuté a na ktorých je ešte potrebné so žiakmi popracovať.Toto diagnostikovanie považujeme za potrebné, pretože na základe toho, vieme určiť vývinový stupeň vedomostí, zručností, vôľové a charakteristické vlastnosti v oblasti predčitateľských spôsobilostí, čo je aj úlohou pedagogickej diagnostiky.Vo vstupnom a výstupnom diagnostikovaní je potrebné zvoliť diagnostikovanie zrakového a sluchového vnímania, ako aj poznanie knižných konvencií.Súbor obsahuje konkrétne prílohy k práci, samostatný opis hodnotenia žiaka, tabuľky na hodnotenie a porovnanie výsledkov.
99178
Slovenský Jazyk>Ostatné>MŠ>MŠ - predškoláci>1.
4.00