Hra obsahuje 15 strán = 2 strany s otázkami, ktoré si vyžadujú odpoveď citoslovcami, šablónu kolesa na vyžrebovanie čísla, 54 kartičiek, na ktorých sú formou hry Aktivity vytvorené rôzne príklady na citoslovcia (vlastné a zvukomalebné), 2 plagáty, ktorý možno použiť ako poznámky.
Hodinu som začala s otázkami, ktoré si žiaci žrebovali pomocou kolesa šťastia, ktoré som si vyrobila. Ako jeho náhrada poslúžia aj lístky s číslami. Každý žiak si vyžreboval číslo a potom pomocou neverbálnej komunikácie a ZVUKOV odpovedal na otázku.
Hra Aktivity: vytlačené kartičky dáme na kôpku (kvôli dlhšej životnosti najlepšie zalaminované). Deti sa rozdelia do rovnakých skupín. Úlohou hráča je v časovom limite (napr. 20 sekúnd) slovne navigovať spolužiakov tak, aby uhádli slovo na kartičke. Hráč nesmie použiť základ slova. Končí vtedy, keď mu uplynie čas.
Skupina získava bod za každé uhádnuté slovo. Takto sa skupiny a hráči v nej striedajú.
Pri upevňovaní učiva je možné získané kartičky zaradiť k správnej skupine. Poslúži na to pracovný list s chlapcom/dievčaťom, ku ktorému priraďujú vlastné citoslovcia, k časti so zvieratkami patria zvukomalebné citoslovcia.
Pracovný list som prefotila pre každého žiaka, vpísal si doň názov druhu citosloviec (vlastné a zvukomalebné) a do komiksových bublín si zapísal tie citoslovcia z hry, ktoré sám používa.
Obrázky sú použité z Canva a https://pixabay.com/illustrations/floral-flower-design-art-6752135 a koleso Wordwall.