🐅🐒🦘Animals, modal verb CAN, I can who can 🐕🐬🦜
Dokument obsahuje 12 strán. Ako materiál použiť:
Strany so zvieratami slúžia na vytlačenie, žiaci si zvieratko najprv vyfarbia (nepovinné). Môžete aj zalaminovať a vyfarbovať fixkami.
Precvičte si slovnú zásobu a každé zviera si pomenujte.
Strany s malými štvorcami slúžia na to aby žiaci nakreslili a pomenovali, kde zviera žije - “I live in” a čím sa živí “I eat”.
Dokument obsahuje aj karty s prostrediami, v ktorých zvieratá žijú - forest, meadow, savannah, sea/ocean, jungle, house/garden
Zámerne neobsahuje čo zvieratá jedia. To nakreslia/napíšu deti samé.
Ďalej obsahuje karty so slovesami, čo vedia zvieratá robiť - run, jump, howl, fly, swim, climb, talk, bark.
Deti sa naučia význam slovesa can - môžem, mám schopnosť. Učiteľ sa pýta : Who can run/jump/bark....?
Deti sa hlásia so svojim zvieratkom a odpovedajú : I can run/jump/bark....
Ja som s deťmi mala aj pohybovú aktivitu a kto sa prihlásil, prišiel takým pohybom pred tabuľu, resp. vrámci circle time.
Napríklad: Who can swim? žiak: I can swim a “priplával” k tabuli :)
Alebo môže preplávať okolo lavíc a podobne, prípadne urobiť zvuk zvieraťa.
Ďalej dokument obsahuje hru I have who has, ale s použitím slovesa CAN - I can who can.
Opäť slúži na precvičenie slovies pohybu a modálu CAN.
Na konci hodiny sme hrali hádanky: I can swim. I am grey and I live in the sea - deti hádali zvieratá.