Animals and their food

Ročník:
Počet strán:
4
Veľkosť: 871.63 KB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
2. 11. 2022
Zdieľať:

Obsah:  3 karty, 12 kartiček, 1 pracovný list

Cíl:         Precvičenie prítomného jednoduchého času, 3. os. j.č., tvorby otázok, krátke odpovede.

               Zopakovanie slovnej zásoby na téma animals a food

Ako s materiálom pracovať:

Aktivita 1: Rozmiestnime karty s jedlom po triede, žiakom dáme štipce so zvieratami. Vytlačíme jednu sadu alebo viac podľa počtu žiakov. Žiaci chodia vo dvojici ku kartám a kolíček umiestňujú k správnemu jedlu. V ton momente povedia svojmu spolužiakovi vo dvojici vetu v prítomnom jednoduchom čase, napr. A rabbit eats carrots. Až priradia všetky štipce, sadnú si späť na miesto a prichádza spoločná kontrola s učiteľom, ktorý se pýta napr. What does a rabbit eat? a žiaci zodpovedajú.

Aktivita 2: Žiaci sedia vo dvojiciach/trojiciach, karty aj šipce majú na lavici. Jeden žiak sa spýta na konkrétne zviera, spolužiak odpovie a priradí štipec. Napr. What does a panda eat? – It eats bamboo. Učiteľ obchádza lavice a monituruje.

Aktivita 3: Učiteľ má kartu s jedlami v ruke, žiaci štipce so zvieratami. Učiteľ sa pýta: Does a bear eat grass? Žiak, ktorý má štipec s medom povie: No, it doesn’t. It eats honey. Prinesie štipec k učiteľovi           a umiestni ho na kartu. Ďalej sa môže učiteľ pýtať: Does a monkey eat bananas? Žiak, ktorý má štipec s banánom povie: Yes, it does. It eats bananas. Prinese štipec k učiteľovi a umiestni ho na kartu.

Aktivita 4: Žiakom rozdáme pracovný list, ktorý si sami vyplnia.

 

Ďalšie produkty od autora Iva Bartoňková

1858
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
Karty na ústní procvičení slovesa have got ve 3. osobě jedn. a množ. čísla, včetně negativního tvaru, taktéž opakování
1.20 €
1634
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
18 karet hodin a 18 karet What does the clock say? (speech bubbles) Jak s materiálem pracovat: Varianta 1: 1. Hodiny
1.20 €
1961
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Devět druhů obalů (3 x UK, 3 x USA, 3 x mix), včetně černobílé verze, sloužící k ozdobení si sešitu do hodin AJ Návod k
1.20 €
1469
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
Děti se naučí názvy zemí a národnosti a tuto slovní zásobu procvičí ve větách se slovesem to be. Návod k výrobě
0.99 €
Animals and their food Animals and their food
Obsah:  3 karty, 12 kartiček, 1 pracovný listCíl:         Precvičenie prítomného jednoduchého času, 3. os. j.č., tvorby otázok, krátke odpovede.               Zopakovanie slovnej zásoby na téma animals a foodAko s materiálom pracovať:Aktivita 1: Rozmiestnime karty s jedlom po triede, žiakom dáme štipce so zvieratami. Vytlačíme jednu sadu alebo viac podľa počtu žiakov. Žiaci chodia vo dvojici ku kartám a kolíček umiestňujú k správnemu jedlu. V ton momente povedia svojmu spolužiakovi vo dvojici vetu v prítomnom jednoduchom čase, napr. A rabbit eats carrots. Až priradia všetky štipce, sadnú si späť na miesto a prichádza spoločná kontrola s učiteľom, ktorý se pýta napr. What does a rabbit eat? a žiaci zodpovedajú.Aktivita 2: Žiaci sedia vo dvojiciach/trojiciach, karty aj šipce majú na lavici. Jeden žiak sa spýta na konkrétne zviera, spolužiak odpovie a priradí štipec. Napr. What does a panda eat? – It eats bamboo. Učiteľ obchádza lavice a monituruje. Aktivita 3: Učiteľ má kartu s jedlami v ruke, žiaci štipce so zvieratami. Učiteľ sa pýta: Does a bear eat grass? Žiak, ktorý má štipec s medom povie: No, it doesn’t. It eats honey. Prinesie štipec k učiteľovi           a umiestni ho na kartu. Ďalej sa môže učiteľ pýtať: Does a monkey eat bananas? Žiak, ktorý má štipec s banánom povie: Yes, it does. It eats bananas. Prinese štipec k učiteľovi a umiestni ho na kartu.Aktivita 4: Žiakom rozdáme pracovný list, ktorý si sami vyplnia.
 
7875
Anglický jazyk>Pracovné listy>Štipcovanie>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Živočíchy
1.00