Obsah: 3 karty, 12 kartiček, 1 pracovný list
Cíl: Precvičenie prítomného jednoduchého času, 3. os. j.č., tvorby otázok, krátke odpovede.
Zopakovanie slovnej zásoby na téma animals a food
Ako s materiálom pracovať:
Aktivita 1: Rozmiestnime karty s jedlom po triede, žiakom dáme štipce so zvieratami. Vytlačíme jednu sadu alebo viac podľa počtu žiakov. Žiaci chodia vo dvojici ku kartám a kolíček umiestňujú k správnemu jedlu. V ton momente povedia svojmu spolužiakovi vo dvojici vetu v prítomnom jednoduchom čase, napr. A rabbit eats carrots. Až priradia všetky štipce, sadnú si späť na miesto a prichádza spoločná kontrola s učiteľom, ktorý se pýta napr. What does a rabbit eat? a žiaci zodpovedajú.
Aktivita 2: Žiaci sedia vo dvojiciach/trojiciach, karty aj šipce majú na lavici. Jeden žiak sa spýta na konkrétne zviera, spolužiak odpovie a priradí štipec. Napr. What does a panda eat? – It eats bamboo. Učiteľ obchádza lavice a monituruje.
Aktivita 3: Učiteľ má kartu s jedlami v ruke, žiaci štipce so zvieratami. Učiteľ sa pýta: Does a bear eat grass? Žiak, ktorý má štipec s medom povie: No, it doesn’t. It eats honey. Prinesie štipec k učiteľovi a umiestni ho na kartu. Ďalej sa môže učiteľ pýtať: Does a monkey eat bananas? Žiak, ktorý má štipec s banánom povie: Yes, it does. It eats bananas. Prinese štipec k učiteľovi a umiestni ho na kartu.
Aktivita 4: Žiakom rozdáme pracovný list, ktorý si sami vyplnia.