48 kartičiek - sebapoznanie

Počet strán:
6
Veľkosť: 739.3 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
20. 8. 2024
Zdieľať:

Používanie týchto 48 terapeutických kartičiek hlavne školským špeciálnym pedagógom alebo školským psychológom je vhodné v rámci individuálnych intervencií, taktiež v rámci preventívnych skupinových činností so žiakmi. Kartičky podporujú u žiakov sebapoznávanie, identifikujú problémy s ktorými sa potýkajú (v škole, doma, rovesnických skupinách), pomáhajú im rozvíjať stratégiu zameranú na zvládanie stresu a ich emócií. 

Umožnia Vám lepšie porozumieť dynamike sociálnych vzťahov v triede, podporujú vytváranie pozitívneho školského prostredia. Zároveň podporujú žiakov v stanovovaní si realistických cieľov, plánovanie budúcnosti, ich motiváciu a výkon v škole. 

Verím, že otázky pomôžu žiakom pri identifikovaní svojich silných stránok a prispejú k rozvoju ich osobností.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

151820
Triednická hodina
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, vychovávateľ, asistent učiteľa Pri realizácii
2.00 €
147865
Triednická hodina
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky k dychovým cvičeniam sú urečené pre mladších ale aj starších žiakov. Ide o terapeutickú pomôcku do vašej
3.00 €
149526
Nepriradené k predmetu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Plagát A4 - vývin človeka z pohľadu psychológie
0.00 €
133652
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Súbor 60 kartičiek zameraných na prevenciu šikanovania a kyberšikanovania. Kartičky použite ako nástroj na podporu
3.00 €
48 kartičiek - sebapoznanie 48 kartičiek - sebapoznanie
Používanie týchto 48 terapeutických kartičiek hlavne školským špeciálnym pedagógom alebo školským psychológom je vhodné v rámci individuálnych intervencií, taktiež v rámci preventívnych skupinových činností so žiakmi. Kartičky podporujú u žiakov sebapoznávanie, identifikujú problémy s ktorými sa potýkajú (v škole, doma, rovesnických skupinách), pomáhajú im rozvíjať stratégiu zameranú na zvládanie stresu a ich emócií. Umožnia Vám lepšie porozumieť dynamike sociálnych vzťahov v triede, podporujú vytváranie pozitívneho školského prostredia. Zároveň podporujú žiakov v stanovovaní si realistických cieľov, plánovanie budúcnosti, ich motiváciu a výkon v škole. Verím, že otázky pomôžu žiakom pri identifikovaní svojich silných stránok a prispejú k rozvoju ich osobností.
131361
Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Ostatné>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>Emócia>Sebahodnotenie
2.00