PROCENTA - časť celku (zlož z kariet výsledok)

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
3
Veľkosť: 3.13 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
27. 7. 2022
Zdieľať:

Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet . Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom.

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-3: zložené sady kariet na tlač a rozstrihanie

Možnosti použitia:

1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).

2. Pre kontrolu je možné karty z jednej sady označiť zo zadnej strany napr. rovnakým symbolom či farebnými bodkami a pod.

Materiál je v českom jazyku (pri danom materiáli to nemá vplyv na funkčnosť, ide iba o slovo "z")

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).

2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku.

3. ŤAŽŠIE VERZIE: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok.

4. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej.

5. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

6. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené).

7. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.

Prínos pomôcky:

1. Aktivizácia žiakov.

2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.

3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby.

4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

4129
Matematika
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Popis aktivity: V sade sú dve sady na násobenie a delenie celých čísel. Prvá sada je jednoduchšia (v obore malé
1.30 €
48742
Matematika
2., 3., 4.
Já mám, kto má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet. Karty obsahujú 26 rôznych dvojíc príkladov a výsledkov na základné početné
1.15 €
4788
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet s jednoduchými rovnicami s jednou neznámou. Vždy k sebe patria 4
1.30 €
54478
Matematika
2., 3.
Skladačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. V príkladoch sa
1.15 €
PROCENTA - časť celku (zlož z kariet výsledok) PROCENTA - časť celku (zlož z kariet výsledok)
Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet . Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: zložené sady kariet na tlač a rozstrihanie Možnosti použitia: 1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane). 2. Pre kontrolu je možné karty z jednej sady označiť zo zadnej strany napr. rovnakým symbolom či farebnými bodkami a pod. Materiál je v českom jazyku (pri danom materiáli to nemá vplyv na funkčnosť, ide iba o slovo "z") Ako s materiálom pracovať: 1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo). 2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku. 3. ŤAŽŠIE VERZIE: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok. 4. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej. 5. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami. 6. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené). 7. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod. Prínos pomôcky: 1. Aktivizácia žiakov. 2. Podpora spolupráce medzi žiakmi. 3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby. 4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.
19154
Matematika>Skladačky>7.>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
1.30