PROCENTA - časť celku (zlož z kariet výsledok)

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
3
Veľkosť: 3.13 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
27. 7. 2022
-11 % 1,3 €
1,16 €
Zdieľať:

Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet . Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom.

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-3: zložené sady kariet na tlač a rozstrihanie

Možnosti použitia:

1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).

2. Pre kontrolu je možné karty z jednej sady označiť zo zadnej strany napr. rovnakým symbolom či farebnými bodkami a pod.

Materiál je v českom jazyku (pri danom materiáli to nemá vplyv na funkčnosť, ide iba o slovo "z")

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).

2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku.

3. ŤAŽŠIE VERZIE: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok.

4. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej.

5. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

6. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené).

7. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.

Prínos pomôcky:

1. Aktivizácia žiakov.

2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.

3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby.

4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

48739
Matematika
2., 3.
Já mám, kto má
Aktivita obsahuje 27 kariet. Karty obsahujú 26 rôznych dvojíc príkladov na odčítanie prirodzených čísel do 100 (vrátane
0.99 €
-10 % 0,99 €
0,89 €
41177
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Já mám, kto má
Já mám, kto má…? – MALÁ NÁSOBILKA - násobenie a delenie Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet. Karty obsahujú 26
1.15 €
-11 % 1,15 €
1,02 €
53223
Matematika
2., 3.
Skladačky
Cieľ: Zopakovanie či upevnenie malé násobilky. Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: nezložené
1.36 €
-11 % 1,36 €
1,21 €
19292
Matematika
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Štipcovanie
Aktivita obsahuje 36 kariet na precvičenie percenta a percentovej časti z celku. Ako s materiálom pracovať: 1
1.30 €
-11 % 1,3 €
1,16 €
PROCENTA - časť celku (zlož z kariet výsledok) PROCENTA - časť celku (zlož z kariet výsledok)
Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet . Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. Súprava obsahuje:strana 1: pokyny pre učiteľovstrana 2-3: zložené sady kariet na tlač a rozstrihanieMožnosti použitia:1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).2. Pre kontrolu je možné karty z jednej sady označiť zo zadnej strany napr. rovnakým symbolom či farebnými bodkami a pod.Materiál je v českom jazyku (pri danom materiáli to nemá vplyv na funkčnosť, ide iba o slovo "z")Ako s materiálom pracovať:1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku.3. ŤAŽŠIE VERZIE: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok.4. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej.5. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.6. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené).7. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.Prínos pomôcky:1. Aktivizácia žiakov.2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby.4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.
19154
Matematika>Skladačky>7.>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
1.30