Popis aktivity: Aktivita obsahuje 11 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom.
Cieľ: Zopakovanie či upevnenie delenie.
Ako s materiálom pracovať:
1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).
2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku.
ŤAŽŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok.
3. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej.
4. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.
5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené).
6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.