SČÍTANIE A ODČÍTANIE DO 100 (zlož z kariet výsledok)

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
3
Veľkosť: 1.16 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
27. 8. 2022
Zdieľať:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. V príkladoch sa vyskytuje sčítanie a odčítanie s prechodom aj bez prechodu cez desiatku.

Cieľ: Zopakovanie či upevnenie sčítania a odčítania prirodzených čísel do 100.

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-3: 8 zložených sád kariet na tlač a rozstrihanie

Možnosti použitia:

1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).

2. Pre kontrolu je možné karty z jednej sady označiť zo zadnej strany napr. rovnakým symbolom či farebnými bodkami a pod.

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).

2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku.

ŤAŽŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok.

3. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej.

4. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené).

6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

10097
Fyzika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Skladačky
Aktivita obsahuje 2 sady kariet. Obe sady slúžia na precvičenie prevodov jednotiek dĺžky. Prvá sada je iba s
1.30 €
813
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: zložené sady kariet na tlač a rozstrihanie Možnosti použitia
1.05 €
4129
Matematika
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Popis aktivity: V sade sú dve sady na násobenie a delenie celých čísel. Prvá sada je jednoduchšia (v obore malé
1.30 €
19100
Fyzika
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Skladačky
Aktivita obsahuje 18 dvojíc prevodov jednotiek času (deň, hodina, minúta, sekunda). Možnosti použitia: 1. Pomôcku je
0.99 €
SČÍTANIE A ODČÍTANIE DO 100 (zlož z kariet výsledok) SČÍTANIE A ODČÍTANIE DO 100 (zlož z kariet výsledok)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. V príkladoch sa vyskytuje sčítanie a odčítanie s prechodom aj bez prechodu cez desiatku. Cieľ: Zopakovanie či upevnenie sčítania a odčítania prirodzených čísel do 100. Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: 8 zložených sád kariet na tlač a rozstrihanie Možnosti použitia: 1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane). 2. Pre kontrolu je možné karty z jednej sady označiť zo zadnej strany napr. rovnakým symbolom či farebnými bodkami a pod. Ako s materiálom pracovať: 1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo). 2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku. ŤAŽŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok. 3. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej. 4. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami. 5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené). 6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.
6534
Matematika>Skladačky>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
1.15