SČÍTANIE A ODČÍTANIE DO 1000

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
3
Veľkosť: 5.05 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
6. 5. 2022
-5 % 1,27 €
1,21 €
Zdieľať:

SČÍTANIE A ODČÍTANIE DO 1000

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. V príkladoch sa vyskytuje sčítanie a odčítanie s prechodom aj bez prechodu cez stovku (v poriadku jednotiek je vždy 0).

Cieľ: Zopakovanie či upevnenie sčítania a odčítania prirodzených čísel do 1000 (v poriadku jednotiek je vždy 0).

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-3: 8 zložených sád kariet na tlač a rozstrihanie

Možnosti použitia:

1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).

2. Pre kontrolu je možné karty z jednej sady označiť zo zadnej strany napr. rovnakým symbolom či farebnými bodkami a pod.

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).

2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku.

3. ŤAŽŠIE VERZIE: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok.

4. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej.

5. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

6. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené).

7. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

17911
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Štipcovanie
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet na precvičenie rozkladu výrazu na súčin pomocou vzorcov a vytýkania . Cieľ
1.30 €
-5 % 1,3 €
1,24 €
57815
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skladačky
Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet s príkladmi na sčítanie, odčítanie, násobenie a delenie prirodzených čísel do 100
1.15 €
-5 % 1,15 €
1,09 €
19100
Fyzika
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Skladačky
Aktivita obsahuje 18 dvojíc prevodov jednotiek času (deň, hodina, minúta, sekunda). Možnosti použitia: 1. Pomôcku je
0.99 €
-5 % 0,99 €
0,94 €
4142
Matematika
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Skladačky
Aktivita obsahuje 2 sady kariet. Obe slúžia na precvičenie sčítania a odčítania zlomkov, prvá je jednoduchšia (najmä
1.30 €
-5 % 1,3 €
1,24 €
SČÍTANIE A ODČÍTANIE DO 1000 SČÍTANIE A ODČÍTANIE DO 1000
SČÍTANIE A ODČÍTANIE DO 1000 Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. V príkladoch sa vyskytuje sčítanie a odčítanie s prechodom aj bez prechodu cez stovku (v poriadku jednotiek je vždy 0). Cieľ: Zopakovanie či upevnenie sčítania a odčítania prirodzených čísel do 1000 (v poriadku jednotiek je vždy 0). Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: 8 zložených sád kariet na tlač a rozstrihanie Možnosti použitia: 1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane). 2. Pre kontrolu je možné karty z jednej sady označiť zo zadnej strany napr. rovnakým symbolom či farebnými bodkami a pod. Ako s materiálom pracovať: 1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo). 2. ĽAHŠIA VERZIA: Pokiaľ rozstriháte sadu na 5 kusov (malý štvorec uprostred + k nemu 4 karty): Nechajte žiakov skladať vždy štyri karty k príslušnému výsledku. 3. ŤAŽŠIE VERZIE: Pokiaľ rozstriháte sadu na 4 štvorce: Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe. Správnym poskladaním týchto kariet potom zloží výsledok. 4. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 2 sady menej. 5. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami. 6. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne (ak sú karty zospodu označené). 7. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.
3825
Matematika>Skladačky>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
1.27