Kyslá uhorka- HRA POČÍTANIE DO . Nájdi druhého sčítanca aby si dostal 10.

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
50
Veľkosť: 1.28 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
26. 10. 2024
Zdieľať:

KYSLÁ UHORKA

Jednoduchá zábavná hra pre 1. ročník. Na každom obrázku je 10 vecí. Niekoľko však zjedli príšerky. Koľko? To zistite. Žiak hľadá druhého sčítanca aby dostal súčet 10. Hra zameraná na dôležitú zručnosť- svižné vytváranie desiatky, čo budú žiaci využívať aj pri počítaní s prechodom pri väčších číslach. 

Okrem tohto materiálu, interaktívky alebo plátna s projektorom už nepotrebujete nič iné.

Keď je vytváranie desiatky nuda, je čas na Kyslú uhorku!

Nachádza sa tu hra zameraná na hľadanie druhého sčítanca ak súčet je 10, vhodná na úvod alebo koniec hodiny vo formáte PDF. Spolu 50 slajdov. 

Hra kombinuje vedomosti a prvok šťastia, teda každý žiak má šancu zažiť úspech a zapojiť sa.

POSTUP A PRAVIDLÁ

•Hra sa začína a končí slajdom so zvončekom. 

•Otvorte hru ako pdf a zvoľte príkaz prezentovať, aby ste na obrazovke videli vždy len jeden slajd. 

•Učiteľ rozdelí triedu na dva tímy (ružový a modrý) s rovnakým počtom hráčov. Ak je nepárny počet, jeden žiak je asistent učiteľa- t.j. pomocník, zotierač a rozhodca. 

•Tímy vytvoria dva rady vedľa seba pred tabuľou. Ružový tím pred ružovým obrázkom mobilu, modrý pred modrým. Na stranu ku každému tímu prisuňte aspoň tri stoličky, ktoré budú "striedačka" (o tej píšem neskôr).

•Vždy navzájom súťaží prvý člen v rade z ružového tímu proti prvému členovi modrého tímu. Nikto iný nesmie radiť, inak vypadáva. 

•Objaví sa jedna úloha pre ružových a jedna pre modrých. Sú rozdielne. Žiaci zisťujú koľko vecí zjedla príšerka ak ich tam bolo pôvodne 10.

•Pozor, nesúťaží sa na čas. Každý hráč premýšľa ako dlho potrebuje. Odpoveď môže povedať, dokresliť alebo napísať číslom. Akokoľvek potrebujete. Celá trieda alebo asistent skontroluje.

•Ak žiak odpovedal správne, presúva sa na koniec radu.

•Ak žiak odpovedal nesprávne, vypadáva na striedačku. Hra však pre neho ešte nekončí, čaká na ďalšiu príležitosť. 

•V hre pokračujú ďalší (zasa prví v rade). Učiteľ prepne slajd (až keď sú všetci bez slova, aby sa zabránilo šuškaniu odpovedí).

•Okrem slov na dopĺňanie sa však môžu zjaviť ešte dva symboly. Darček a kyslá uhorka. 

•Ten komu sa objaví darček, teda nemá úlohu na riešenie ale vyberá jedného vypadnutého zo striedačky, aby sa pridal späť do hry (na koniec radu). Sám sa postaví za neho. A hra pokračuje.

•Komu sa objaví kyslá uhorka, bohužiaľ, automaticky vypadáva na striedačku a čaká, či ho neskôr nepovolajú späť.

Hru vyhráva tím, ktorý má na konci hry viac nevypadnutých hráčov.

Hra končí keď sa objaví slajd so zvončekom, alebo keď jeden z tímov už nemá hráčov. 

Ďalšie produkty od autora Natália Dostalová

57450
Prírodoveda
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Projekty
Sprievodca projektom pre žiaka- prvý stupeň a 5.ročník ZŠ. 5 strán, ktoré sprevádzajú žiaka tvorbou vlastného projektu
3.00 €
103905
Slovenský Jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
KYSLÁ UHORKA Jednoduchá zábavná hra pre 3. a 4. ročník- opakovanie vybraných slov po "S". Okrem tohto materiálu
1.30 €
89892
Matematika
3., 4., 5.
Didaktické hry
KYSLÁ UHORKA Jednoduchá zábavná hra pre 3., 4. a 5. ročník- opakovanie násobilky. Okrem tohto materiálu, interaktívky
3.00 €
103891
Slovenský Jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
KYSLÁ UHORKA Jednoduchá zábavná hra pre 3. a 4. ročník- opakovanie vybraných slov po "R". Okrem tohto materiálu
1.30 €
Kyslá uhorka- HRA POČÍTANIE DO . Nájdi druhého sčítanca aby si dostal 10. Kyslá uhorka- HRA POČÍTANIE DO . Nájdi druhého sčítanca aby si dostal 10.
KYSLÁ UHORKAJednoduchá zábavná hra pre 1. ročník. Na každom obrázku je 10 vecí. Niekoľko však zjedli príšerky. Koľko? To zistite. Žiak hľadá druhého sčítanca aby dostal súčet 10. Hra zameraná na dôležitú zručnosť- svižné vytváranie desiatky, čo budú žiaci využívať aj pri počítaní s prechodom pri väčších číslach. Okrem tohto materiálu, interaktívky alebo plátna s projektorom už nepotrebujete nič iné.Keď je vytváranie desiatky nuda, je čas na Kyslú uhorku!Nachádza sa tu hra zameraná na hľadanie druhého sčítanca ak súčet je 10, vhodná na úvod alebo koniec hodiny vo formáte PDF. Spolu 50 slajdov. Hra kombinuje vedomosti a prvok šťastia, teda každý žiak má šancu zažiť úspech a zapojiť sa.POSTUP A PRAVIDLÁ•Hra sa začína a končí slajdom so zvončekom. •Otvorte hru ako pdf a zvoľte príkaz prezentovať, aby ste na obrazovke videli vždy len jeden slajd. •Učiteľ rozdelí triedu na dva tímy (ružový a modrý) s rovnakým počtom hráčov. Ak je nepárny počet, jeden žiak je asistent učiteľa- t.j. pomocník, zotierač a rozhodca. •Tímy vytvoria dva rady vedľa seba pred tabuľou. Ružový tím pred ružovým obrázkom mobilu, modrý pred modrým. Na stranu ku každému tímu prisuňte aspoň tri stoličky, ktoré budú "striedačka" (o tej píšem neskôr).•Vždy navzájom súťaží prvý člen v rade z ružového tímu proti prvému členovi modrého tímu. Nikto iný nesmie radiť, inak vypadáva. •Objaví sa jedna úloha pre ružových a jedna pre modrých. Sú rozdielne. Žiaci zisťujú koľko vecí zjedla príšerka ak ich tam bolo pôvodne 10.•Pozor, nesúťaží sa na čas. Každý hráč premýšľa ako dlho potrebuje. Odpoveď môže povedať, dokresliť alebo napísať číslom. Akokoľvek potrebujete. Celá trieda alebo asistent skontroluje.•Ak žiak odpovedal správne, presúva sa na koniec radu.•Ak žiak odpovedal nesprávne, vypadáva na striedačku. Hra však pre neho ešte nekončí, čaká na ďalšiu príležitosť. •V hre pokračujú ďalší (zasa prví v rade). Učiteľ prepne slajd (až keď sú všetci bez slova, aby sa zabránilo šuškaniu odpovedí).•Okrem slov na dopĺňanie sa však môžu zjaviť ešte dva symboly. Darček a kyslá uhorka. •Ten komu sa objaví darček, teda nemá úlohu na riešenie ale vyberá jedného vypadnutého zo striedačky, aby sa pridal späť do hry (na koniec radu). Sám sa postaví za neho. A hra pokračuje.•Komu sa objaví kyslá uhorka, bohužiaľ, automaticky vypadáva na striedačku a čaká, či ho neskôr nepovolajú späť.Hru vyhráva tím, ktorý má na konci hry viac nevypadnutých hráčov.Hra končí keď sa objaví slajd so zvončekom, alebo keď jeden z tímov už nemá hráčov. 
171317
Matematika>Didaktické hry>MŠ - predškoláci>Školský klub detí>1.
1.38