60 kartičiek na tému sebareflexie žiakov

Počet strán:
4
Veľkosť: 5.22 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
28. 1. 2025
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, vychovávateľ

Pedagógovia a ďalší odborníci môžu otázky využiť na podporu sebapoznania a motivácie žiakov počas individuálnych alebo skupinových aktivít. Odporúča sa otázky klásť postupne, tematicky ich rozčleniť a vytvoriť bezpečné prostredie pre úprimné odpovede. V skupinách môžu otázky podporiť diskusiu a zdieľanie skúseností, kým pri individuálnej práci môžu byť zamerané na konkrétne potreby žiaka. Kombinácia otázok s reflexiou, tvorivými úlohami alebo písaním pomáha žiakom hlbšie pochopiť ich vnútornú motiváciu a budúce ciele.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

155319
Triednická hodina
Školský klub detí, 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Aplikovanie týchto cvičení , úloh, otázok , námetov na prácu , zameraných na rozvoj zmyslového vnímania môže pedagogický
2.00 €
188522
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam : II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ Kartičky s pojmami a otázkami o
2.00 €
172716
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky si môžete nastrihať podľa toho, koľko párov si zvládnu zapamätať Vaši žiaci (podľa veku). Starší žiaci napr
3.00 €
172526
Triednická hodina
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Pamäťové príbehy zamerané na posilňovanie krátkodobej auditívnej pamäte slúžia ako cvičenia pre rozvoj sluchového
2.00 €
60 kartičiek na tému sebareflexie žiakov 60 kartičiek na tému sebareflexie žiakov
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠKto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, vychovávateľPedagógovia a ďalší odborníci môžu otázky využiť na podporu sebapoznania a motivácie žiakov počas individuálnych alebo skupinových aktivít. Odporúča sa otázky klásť postupne, tematicky ich rozčleniť a vytvoriť bezpečné prostredie pre úprimné odpovede. V skupinách môžu otázky podporiť diskusiu a zdieľanie skúseností, kým pri individuálnej práci môžu byť zamerané na konkrétne potreby žiaka. Kombinácia otázok s reflexiou, tvorivými úlohami alebo písaním pomáha žiakom hlbšie pochopiť ich vnútornú motiváciu a budúce ciele.
195656
Etická výchova>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Hodnotenie, sebahodnotenie>Ostatné>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
3.00