60 kartičiek na tému sebareflexie žiakov

Počet strán:
4
Veľkosť: 5.22 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
3. 2. 2025
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, vychovávateľ

Pedagógovia a ďalší odborníci môžu otázky využiť na podporu sebapoznania a motivácie žiakov počas individuálnych alebo skupinových aktivít. Odporúča sa otázky klásť postupne, tematicky ich rozčleniť a vytvoriť bezpečné prostredie pre úprimné odpovede. V skupinách môžu otázky podporiť diskusiu a zdieľanie skúseností, kým pri individuálnej práci môžu byť zamerané na konkrétne potreby žiaka. Kombinácia otázok s reflexiou, tvorivými úlohami alebo písaním pomáha žiakom hlbšie pochopiť ich vnútornú motiváciu a budúce ciele.

Ďalšie produkty od autora Spoločne to zvládneme!

149622
Etická výchova
Školský klub detí, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky slúžia ako sprievodný didaktický materiál k aktuálnym podporným opatreniam. Odporúčam: 3., 4. roč., II. stupeň
2.00 €
85752
Prírodoveda
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pracovné listy
Pracovný list zameraný na tému - STROMY
0.00 €
151820
Triednická hodina
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, vychovávateľ, asistent učiteľa Pri realizácii
2.00 €
156570
Nepriradené k predmetu
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Označte si dvere svojej triedy a doplňte hygienickú zónu peknými plagátmi.
1.00 €
60 kartičiek na tému sebareflexie žiakov 60 kartičiek na tému sebareflexie žiakov
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠKto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, vychovávateľPedagógovia a ďalší odborníci môžu otázky využiť na podporu sebapoznania a motivácie žiakov počas individuálnych alebo skupinových aktivít. Odporúča sa otázky klásť postupne, tematicky ich rozčleniť a vytvoriť bezpečné prostredie pre úprimné odpovede. V skupinách môžu otázky podporiť diskusiu a zdieľanie skúseností, kým pri individuálnej práci môžu byť zamerané na konkrétne potreby žiaka. Kombinácia otázok s reflexiou, tvorivými úlohami alebo písaním pomáha žiakom hlbšie pochopiť ich vnútornú motiváciu a budúce ciele.
195656
Etická výchova>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Hodnotenie, sebahodnotenie>Ostatné>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
3.00