Sebareflexia po skúške

Počet strán:
5
Veľkosť: 714.35 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
28. 7. 2025
Zdieľať:

Sebareflexné kartičky po teste a náročnom dni vznikli po jednom z tých dní, ktoré pozná každý učiteľ – test nedopadol podľa očakávaní, žiaci sa nepohodli a napätie viselo vo vzduchu.

Práve vtedy vznikla potreba spomaliť, pomenovať, čo sa stalo, a nájsť spôsob, ako to nabudúce urobiť lepšie. Kartičky obsahujú otázky, ktoré pomáhajú deťom premýšľať nad vlastným správaním, učením aj spolužitím v triede. Sú určené na použitie po písomke, konflikte alebo ťažkom dni – kedykoľvek cítiš, že trieda potrebuje viac porozumenia než pokynov.

Jednoduchý nástroj s veľkým dopadom.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Janka Príbelská

172459
Matematika
Školský klub detí, 2., 3., 4., 5., Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
„Vianočná cukráreň“ je skvelým spôsobom, ako spojiť učenie s vianočnou atmosférou. Hra nielenže skrášli triedu, ale aj
1.40 €
178788
Slovenský jazyk - písanie
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Objavte kúzlo Vianoc s týmto čarovným PDF dokumentom, ktorý je plný inšpirácie pre malých aj veľkých tvorcov! Tento
1.00 €
150329
Nepriradené k predmetu
Bábätko (0 - 1), Batoľa (1 -3), MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Súbor vytlačíte, dolepíte cukríky a poteší deti napr. aj na začiatok školského roka, narodeniny, meniny, deň detí atď.
0.00 €
233626
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Hodnotenie, sebahodnotenie
Otázky na koniec školského roka – 36 kartičiek pre ranné kruhy Záver školského roka je ideálnym časom na zhodnotenie
2.00 €
Sebareflexia po skúške Sebareflexia po skúške
Sebareflexné kartičky po teste a náročnom dni vznikli po jednom z tých dní, ktoré pozná každý učiteľ – test nedopadol podľa očakávaní, žiaci sa nepohodli a napätie viselo vo vzduchu.Práve vtedy vznikla potreba spomaliť, pomenovať, čo sa stalo, a nájsť spôsob, ako to nabudúce urobiť lepšie. Kartičky obsahujú otázky, ktoré pomáhajú deťom premýšľať nad vlastným správaním, učením aj spolužitím v triede. Sú určené na použitie po písomke, konflikte alebo ťažkom dni – kedykoľvek cítiš, že trieda potrebuje viac porozumenia než pokynov.Jednoduchý nástroj s veľkým dopadom.
235089
Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>ZŠ – 1. STUPEŇ
1.50