Sebareflexia po skúške

Počet strán:
5
Veľkosť: 714.35 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
10. 6. 2025
Zdieľať:

Sebareflexné kartičky po teste a náročnom dni vznikli po jednom z tých dní, ktoré pozná každý učiteľ – test nedopadol podľa očakávaní, žiaci sa nepohodli a napätie viselo vo vzduchu.

Práve vtedy vznikla potreba spomaliť, pomenovať, čo sa stalo, a nájsť spôsob, ako to nabudúce urobiť lepšie. Kartičky obsahujú otázky, ktoré pomáhajú deťom premýšľať nad vlastným správaním, učením aj spolužitím v triede. Sú určené na použitie po písomke, konflikte alebo ťažkom dni – kedykoľvek cítiš, že trieda potrebuje viac porozumenia než pokynov.

Jednoduchý nástroj s veľkým dopadom.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Janka Príbelská

187184
Matematika
3.
Didaktické hry
Predstavte si, že je prvý deň po prázdninách. Žiaci sedia za lavicami ako medvede prebudené zo zimného spánku. Ako ich
1.55 €
185613
Nepriradené k predmetu
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pracovné listy
Chcete preniesť pravú atmosféru slovenských Vianoc do svojej triedy? V ianočné kartičky s tradíciami sú tou pravou
1.00 €
139952
Slovenský Jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Čitateľské stratégie podporujú rozvoj myslenia žiakov, pomáhajú pochopiť informácie a súvislosti v texte. Medzi
1.39 €
137515
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Hodnotenie, sebahodnotenie
Jednoducho si materiál farebne vytlačíte a dáte na viditeľné miesto do triedy. Žiakov naučíte gestá používať a vyhnete
0.00 €
Sebareflexia po skúške Sebareflexia po skúške
Sebareflexné kartičky po teste a náročnom dni vznikli po jednom z tých dní, ktoré pozná každý učiteľ – test nedopadol podľa očakávaní, žiaci sa nepohodli a napätie viselo vo vzduchu.Práve vtedy vznikla potreba spomaliť, pomenovať, čo sa stalo, a nájsť spôsob, ako to nabudúce urobiť lepšie. Kartičky obsahujú otázky, ktoré pomáhajú deťom premýšľať nad vlastným správaním, učením aj spolužitím v triede. Sú určené na použitie po písomke, konflikte alebo ťažkom dni – kedykoľvek cítiš, že trieda potrebuje viac porozumenia než pokynov.Jednoduchý nástroj s veľkým dopadom.
235089
Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>ZŠ – 1. STUPEŇ
1.00