50 diskusných kariet

Počet strán:
3
Veľkosť: 606.48 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
3. 3. 2025
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: triedny učiteľ, vychovávateľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, 

Tento súbor 50 otázok je určený pre učiteľov, školských špeciálnych pedagógov, školských psychológov ale aj vychovávateľov na podporu žiakov v oblasti kritického myslenia, argumentácie a schopnosti vidieť veci z rôznych uhlov pohľadu.

Úlohy sú rozdelené do piatich farebne odlíšených oblastí, pričom každá pokrýva iný aspekt rozvoja týchto zručností. Môžu byť použité na triedne diskusie, debatné krúžky alebo ako podklad na písomné úvahy. Cieľom je podnietiť žiakov k premýšľaniu, analýze informácií a formulovaniu vlastných názorov s dôrazom na logiku a dôkazy.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

134880
Etická výchova
Školský klub detí, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pravidlá triedy
7 plagátov veľkosti A3 do kancelárie/triedy. Vhodné pre školského špeciálneho pedagóga, psychológa, výchovného poradcu
1.50 €
149526
Nepriradené k predmetu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Plagát A4 - vývin človeka z pohľadu psychológie
0.00 €
195656
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam : II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, vychovávateľ Pedagógovia a
3.00 €
135681
Slovenský jazyk - čítanie
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Týždeň hlasného čítania vo Vašej škole - skvelá školská/ triedna aktivita na celý týždeň, kedy môžete so svojimi žiakmi
5.00 €
50 diskusných kariet 50 diskusných kariet
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠKto: triedny učiteľ, vychovávateľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, Tento súbor 50 otázok je určený pre učiteľov, školských špeciálnych pedagógov, školských psychológov ale aj vychovávateľov na podporu žiakov v oblasti kritického myslenia, argumentácie a schopnosti vidieť veci z rôznych uhlov pohľadu.Úlohy sú rozdelené do piatich farebne odlíšených oblastí, pričom každá pokrýva iný aspekt rozvoja týchto zručností. Môžu byť použité na triedne diskusie, debatné krúžky alebo ako podklad na písomné úvahy. Cieľom je podnietiť žiakov k premýšľaniu, analýze informácií a formulovaniu vlastných názorov s dôrazom na logiku a dôkazy.
207184
Etická výchova>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Hodnotenie, sebahodnotenie>Ostatné>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
2.00