50 diskusných kariet

Počet strán:
3
Veľkosť: 606.48 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
3. 3. 2025
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: triedny učiteľ, vychovávateľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, 

Tento súbor 50 otázok je určený pre učiteľov, školských špeciálnych pedagógov, školských psychológov ale aj vychovávateľov na podporu žiakov v oblasti kritického myslenia, argumentácie a schopnosti vidieť veci z rôznych uhlov pohľadu.

Úlohy sú rozdelené do piatich farebne odlíšených oblastí, pričom každá pokrýva iný aspekt rozvoja týchto zručností. Môžu byť použité na triedne diskusie, debatné krúžky alebo ako podklad na písomné úvahy. Cieľom je podnietiť žiakov k premýšľaniu, analýze informácií a formulovaniu vlastných názorov s dôrazom na logiku a dôkazy.

Ďalšie produkty od autora Spoločne to zvládneme!

144003
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
56 kartičiek Vhodné pre: II. stupeň ZŠ, stredná škola. Školskí špeciálni pedagógovia, psychológovia, učitelia môžu tieto
3.00 €
222065
Slovenský Jazyk
Školský klub detí, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Keďže kartičky využívam často a žiakov baví precvičovať si prostredníctvom nich vizuálnu (ale aj auditívnu) pamäť
3.00 €
195656
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam : II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, vychovávateľ Pedagógovia a
3.00 €
172526
Triednická hodina
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Pamäťové príbehy zamerané na posilňovanie krátkodobej auditívnej pamäte slúžia ako cvičenia pre rozvoj sluchového
2.00 €
50 diskusných kariet 50 diskusných kariet
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠKto: triedny učiteľ, vychovávateľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, Tento súbor 50 otázok je určený pre učiteľov, školských špeciálnych pedagógov, školských psychológov ale aj vychovávateľov na podporu žiakov v oblasti kritického myslenia, argumentácie a schopnosti vidieť veci z rôznych uhlov pohľadu.Úlohy sú rozdelené do piatich farebne odlíšených oblastí, pričom každá pokrýva iný aspekt rozvoja týchto zručností. Môžu byť použité na triedne diskusie, debatné krúžky alebo ako podklad na písomné úvahy. Cieľom je podnietiť žiakov k premýšľaniu, analýze informácií a formulovaniu vlastných názorov s dôrazom na logiku a dôkazy.
207184
Etická výchova>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Hodnotenie, sebahodnotenie>Ostatné>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
2.00