50 diskusných kariet

Počet strán:
3
Veľkosť: 606.48 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
3. 3. 2025
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: triedny učiteľ, vychovávateľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, 

Tento súbor 50 otázok je určený pre učiteľov, školských špeciálnych pedagógov, školských psychológov ale aj vychovávateľov na podporu žiakov v oblasti kritického myslenia, argumentácie a schopnosti vidieť veci z rôznych uhlov pohľadu.

Úlohy sú rozdelené do piatich farebne odlíšených oblastí, pričom každá pokrýva iný aspekt rozvoja týchto zručností. Môžu byť použité na triedne diskusie, debatné krúžky alebo ako podklad na písomné úvahy. Cieľom je podnietiť žiakov k premýšľaniu, analýze informácií a formulovaniu vlastných názorov s dôrazom na logiku a dôkazy.

Ďalšie produkty od autora Spoločne to zvládneme!

172526
Triednická hodina
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Pamäťové príbehy zamerané na posilňovanie krátkodobej auditívnej pamäte slúžia ako cvičenia pre rozvoj sluchového
2.00 €
131361
Nepriradené k predmetu
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Používanie týchto 48 terapeutických kartičiek hlavne školským špeciálnym pedagógom alebo školským psychológom je vhodné
2.00 €
166504
Matematika
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, triedny učiteľ Tieto cvičenia sú určené
2.00 €
147865
Triednická hodina
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky k dychovým cvičeniam sú urečené pre mladších ale aj starších žiakov. Ide o terapeutickú pomôcku do vašej
3.00 €
50 diskusných kariet 50 diskusných kariet
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠKto: triedny učiteľ, vychovávateľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, Tento súbor 50 otázok je určený pre učiteľov, školských špeciálnych pedagógov, školských psychológov ale aj vychovávateľov na podporu žiakov v oblasti kritického myslenia, argumentácie a schopnosti vidieť veci z rôznych uhlov pohľadu.Úlohy sú rozdelené do piatich farebne odlíšených oblastí, pričom každá pokrýva iný aspekt rozvoja týchto zručností. Môžu byť použité na triedne diskusie, debatné krúžky alebo ako podklad na písomné úvahy. Cieľom je podnietiť žiakov k premýšľaniu, analýze informácií a formulovaniu vlastných názorov s dôrazom na logiku a dôkazy.
207184
Etická výchova>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Hodnotenie, sebahodnotenie>Ostatné>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
2.00