Karty - 45 cvičení na rozvoj myslenia, pamäte a tvorivosti

Počet strán:
28
Veľkosť: 14.68 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
6. 9. 2024
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, vychovávateľ, asistent učiteľa

Pri realizácii týchto cvičení učiteľ alebo školský špeciálny pedagóg vedie žiakov k rozvoju logického myslenia, pamäte, pozornosti, tvorivosti, riešenia problémov a kritického myslenia. Potrebné je, poskytnúť žiakom dostatok času na premýšľanie, aby svoje rozhodnutia vysvetlili a zdôvodnili. Pedagóg môže žiakom pomôcť tým, že kladie doplňujúce otázky, ktoré ich navedú na správnu cestu, ak sa vyskytnú nejasnosti. V prípade potreby môže pedagóg pripraviť ďalšie príklady alebo obmeny cvičení, ktoré lepšie zodpovedajú individuálnym schopnostiam žiakov.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

149622
Etická výchova
Školský klub detí, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky slúžia ako sprievodný didaktický materiál k aktuálnym podporným opatreniam. Odporúčam: 3., 4. roč., II. stupeň
2.00 €
145460
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, stredná škola Kto: učiteľ, triedny učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ
2.00 €
166504
Matematika
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, triedny učiteľ Tieto cvičenia sú určené
2.00 €
172716
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky si môžete nastrihať podľa toho, koľko párov si zvládnu zapamätať Vaši žiaci (podľa veku). Starší žiaci napr
3.00 €
Karty - 45 cvičení na rozvoj myslenia, pamäte a tvorivosti Karty - 45 cvičení na rozvoj myslenia, pamäte a tvorivosti
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠKto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, vychovávateľ, asistent učiteľaPri realizácii týchto cvičení učiteľ alebo školský špeciálny pedagóg vedie žiakov k rozvoju logického myslenia, pamäte, pozornosti, tvorivosti, riešenia problémov a kritického myslenia. Potrebné je, poskytnúť žiakom dostatok času na premýšľanie, aby svoje rozhodnutia vysvetlili a zdôvodnili. Pedagóg môže žiakom pomôcť tým, že kladie doplňujúce otázky, ktoré ich navedú na správnu cestu, ak sa vyskytnú nejasnosti. V prípade potreby môže pedagóg pripraviť ďalšie príklady alebo obmeny cvičení, ktoré lepšie zodpovedajú individuálnym schopnostiam žiakov.
151820
Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Pracovné listy>Ostatné>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
2.00