45 kartičiek - silné a slabé stránky

Počet strán:
5
Veľkosť: 1.27 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
26. 8. 2024
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, stredná škola

Kto: učiteľ, triedny učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, výchovný poradca, vychovávateľ.

Začnite hodinu otázkami, ktoré povzbudia študentov k reflexii svojich silných stránok, napríklad: „Kedy si naposledy prekvapil/a sám/sama seba svojím pokrokom?“ Týmto spôsobom pomôžete študentom uvedomiť si svoje úspechy a silné stránky. Následne použite otázky ako „Ktoré úlohy sa ti zdajú najťažšie?“ na identifikáciu ich slabých stránok a oblastí, kde potrebujú podporu. 

Diskutujte o navrhnutých zlepšeniach a plánoch, aby študenti mohli prakticky pracovať na zlepšení svojich slabých stránok. Pravidelne sledujte ich pokrok a poskytujte spätnú väzbu na základe ich odpovedí...

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

172716
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky si môžete nastrihať podľa toho, koľko párov si zvládnu zapamätať Vaši žiaci (podľa veku). Starší žiaci napr
3.00 €
131361
Nepriradené k predmetu
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Používanie týchto 48 terapeutických kartičiek hlavne školským špeciálnym pedagógom alebo školským psychológom je vhodné
2.00 €
172526
Triednická hodina
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Pamäťové príbehy zamerané na posilňovanie krátkodobej auditívnej pamäte slúžia ako cvičenia pre rozvoj sluchového
2.00 €
156570
Nepriradené k predmetu
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Označte si dvere svojej triedy a doplňte hygienickú zónu peknými plagátmi.
1.00 €
45 kartičiek - silné a slabé stránky 45 kartičiek - silné a slabé stránky
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, stredná školaKto: učiteľ, triedny učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, výchovný poradca, vychovávateľ.Začnite hodinu otázkami, ktoré povzbudia študentov k reflexii svojich silných stránok, napríklad: „Kedy si naposledy prekvapil/a sám/sama seba svojím pokrokom?“ Týmto spôsobom pomôžete študentom uvedomiť si svoje úspechy a silné stránky. Následne použite otázky ako „Ktoré úlohy sa ti zdajú najťažšie?“ na identifikáciu ich slabých stránok a oblastí, kde potrebujú podporu. Diskutujte o navrhnutých zlepšeniach a plánoch, aby študenti mohli prakticky pracovať na zlepšení svojich slabých stránok. Pravidelne sledujte ich pokrok a poskytujte spätnú väzbu na základe ich odpovedí...
145460
Etická výchova>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Hodnotenie, sebahodnotenie>Ostatné>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
2.00