45 kartičiek - silné a slabé stránky

Počet strán:
5
Veľkosť: 1.27 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
26. 8. 2024
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, stredná škola

Kto: učiteľ, triedny učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, výchovný poradca, vychovávateľ.

Začnite hodinu otázkami, ktoré povzbudia študentov k reflexii svojich silných stránok, napríklad: „Kedy si naposledy prekvapil/a sám/sama seba svojím pokrokom?“ Týmto spôsobom pomôžete študentom uvedomiť si svoje úspechy a silné stránky. Následne použite otázky ako „Ktoré úlohy sa ti zdajú najťažšie?“ na identifikáciu ich slabých stránok a oblastí, kde potrebujú podporu. 

Diskutujte o navrhnutých zlepšeniach a plánoch, aby študenti mohli prakticky pracovať na zlepšení svojich slabých stránok. Pravidelne sledujte ich pokrok a poskytujte spätnú väzbu na základe ich odpovedí...

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

141094
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
5ks - PL, aktivity Tieto pracovné listy sú navrhnuté pre žiakov druhého stupňa základnej školy a študentov stredných
1.50 €
149526
Nepriradené k predmetu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Plagát A4 - vývin človeka z pohľadu psychológie
0.00 €
151820
Triednická hodina
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, vychovávateľ, asistent učiteľa Pri realizácii
2.00 €
138063
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
94 kartičiek, ktorých cieľom je prehlbovať slovnú zásobu žiakov. Prioritne: 2. stupeň ZŠ, SŠ. Kartičky sú navrhnuté na
3.00 €
45 kartičiek - silné a slabé stránky 45 kartičiek - silné a slabé stránky
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, stredná školaKto: učiteľ, triedny učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, výchovný poradca, vychovávateľ.Začnite hodinu otázkami, ktoré povzbudia študentov k reflexii svojich silných stránok, napríklad: „Kedy si naposledy prekvapil/a sám/sama seba svojím pokrokom?“ Týmto spôsobom pomôžete študentom uvedomiť si svoje úspechy a silné stránky. Následne použite otázky ako „Ktoré úlohy sa ti zdajú najťažšie?“ na identifikáciu ich slabých stránok a oblastí, kde potrebujú podporu. Diskutujte o navrhnutých zlepšeniach a plánoch, aby študenti mohli prakticky pracovať na zlepšení svojich slabých stránok. Pravidelne sledujte ich pokrok a poskytujte spätnú väzbu na základe ich odpovedí...
145460
Etická výchova>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Hodnotenie, sebahodnotenie>Ostatné>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>Emócia>Sebahodnotenie
2.00