Ja mám, kto má? - Dýchanie živočíchov

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
Veľkosť: 3.12 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
21. 11. 2025
Zdieľať:

Materiál „Ja mám, kto má? – Dýchanie živočíchov“ je interaktívna kolová hra, ktorá pomáha žiakom hravou formou zopakovať a upevniť poznatky o rôznych spôsoboch dýchania živočíchov.
Aktivita žiakov vedie k pochopeniu rozdielov medzi dýchaním bezstavovcov a stavovcov, približuje im výmenu dýchacích plynov a podporuje logické prepájanie biologických pojmov.
Hra zároveň rozvíja spoluprácu, aktívne počúvanie a rýchle reagovanie, vďaka čomu sa stáva výborným doplnkom vyučovania biológie v 8. ročníku.

📦 Obsah materiálu:
🔹 24 nadväzujúcich kartičiek s otázkami a odpoveďami,
🔹 vhodné pre celú triedu alebo menšie skupiny,
🔹 kartičky pripravené na tlač; odporúča sa zalaminovanie,
🔹 stručný návod a odporúčania pre učiteľa.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Nikola Antušová

241275
Biológia
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Didaktická hra pexeso je zameraná na tému oporná a pohybová sústava stavovcov. Žiaci si pomocou nej upevňujú poznatky o
1.50 €
280724
Biológia
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Materiál Domino – Chovateľsky významné cicavce je vzdelávacia a zábavná aktivita, ktorá pomáha žiakom hravou formou
2.82 €
230225
Nepriradené k predmetu
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Ahojte! Materiál Riskuj! – Deň mlieka je interaktívna vzdelávacia hra určená pre žiakov 2. stupňa základnej školy, ktorá
3.50 €
259162
Geografia
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
RISKUJ! – Opakovanie učiva z vlastivedy je interaktívna a hravá vzdelávacia aktivita navrhnutá pre žiakov 4. ročníka
3.50 €
Ja mám, kto má? - Dýchanie živočíchov Ja mám, kto má? - Dýchanie živočíchov
Materiál „Ja mám, kto má? – Dýchanie živočíchov“ je interaktívna kolová hra, ktorá pomáha žiakom hravou formou zopakovať a upevniť poznatky o rôznych spôsoboch dýchania živočíchov.Aktivita žiakov vedie k pochopeniu rozdielov medzi dýchaním bezstavovcov a stavovcov, približuje im výmenu dýchacích plynov a podporuje logické prepájanie biologických pojmov.Hra zároveň rozvíja spoluprácu, aktívne počúvanie a rýchle reagovanie, vďaka čomu sa stáva výborným doplnkom vyučovania biológie v 8. ročníku.📦 Obsah materiálu:🔹 24 nadväzujúcich kartičiek s otázkami a odpoveďami,🔹 vhodné pre celú triedu alebo menšie skupiny,🔹 kartičky pripravené na tlač; odporúča sa zalaminovanie,🔹 stručný návod a odporúčania pre učiteľa.
290494
Biológia>Já mám, kto má>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾Živočíchy>🐻Cicavce>🐞Hmyz>🐸Obojživelníci (žaby, ...)>🐍Plazy>🐟Ryby>🦉Vtáci
2.50