Ja mám, kto má? - Výživa a dýchanie rastlín

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
9
Veľkosť: 5.29 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
22. 9. 2025
Zdieľať:

Materiál Ja mám, kto má? – Výživa a dýchanie rastlín je interaktívna a hravá aktivita, ktorá pomáha žiakom 8. ročníka zopakovať základné pojmy o kľúčových procesoch života rastlín, ako sú fotosyntéza, dýchanie a príjem anorganických látok.

Hra rozvíja sústredenie, aktívne počúvanie a spoluprácu, pričom zároveň vytvára zábavnú a podnetnú atmosféru v triede.

Každý žiak dostane jednu alebo viac kartičiek s dvojicou viet: „Ja mám...“ (odpoveď na predchádzajúcu otázku) a „Kto má...?“ (otázka pre ďalšieho žiaka). Kartičky na seba nadväzujú a vytvárajú uzavretý reťazec. Aktivita je vhodná ako opakovanie, úvod do témy alebo ako súčasť zážitkového vyučovania.

✅ Obsah materiálu zahŕňa:
  • 🔹 24 nadväzujúcich kartičiek – vhodné pre celú triedu alebo skupiny.
  • 🔹 Možnosť tlače so zadnou stranou (voliteľné).
  • 🔹 Sprievodný list s tipmi na využitie a organizáciu aktivity.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Nikola Antušová

262882
Biológia
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Hravá vzdelávacia aktivita DOMINO: Ako žije les je ideálna pomôcka pre učiteľov biológie na 2. stupni ZŠ, najmä v 5
2.50 €
251143
Biológia
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
RISKUJ! – Biológia je interaktívna a hravá vzdelávacia aktivita navrhnutá pre žiakov 2. stupňa základnej školy
3.50 €
227514
Biológia
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Ahojte! Materiál Riskuj! je interaktívna vzdelávacia hra určená pre žiakov, ktorá zábavným spôsobom preveruje ich
3.50 €
223049
Biológia
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Ahojte! Materiál Riskuj! je interaktívna vzdelávacia hra určená pre žiakov, ktorá zábavným spôsobom preveruje ich
3.50 €
Ja mám, kto má? - Výživa a dýchanie rastlín Ja mám, kto má? - Výživa a dýchanie rastlín
Materiál Ja mám, kto má? – Výživa a dýchanie rastlín je interaktívna a hravá aktivita, ktorá pomáha žiakom 8. ročníka zopakovať základné pojmy o kľúčových procesoch života rastlín, ako sú fotosyntéza, dýchanie a príjem anorganických látok.Hra rozvíja sústredenie, aktívne počúvanie a spoluprácu, pričom zároveň vytvára zábavnú a podnetnú atmosféru v triede.Každý žiak dostane jednu alebo viac kartičiek s dvojicou viet: „Ja mám...“ (odpoveď na predchádzajúcu otázku) a „Kto má...?“ (otázka pre ďalšieho žiaka). Kartičky na seba nadväzujú a vytvárajú uzavretý reťazec. Aktivita je vhodná ako opakovanie, úvod do témy alebo ako súčasť zážitkového vyučovania.✅ Obsah materiálu zahŕňa:🔹 24 nadväzujúcich kartičiek – vhodné pre celú triedu alebo skupiny.🔹 Možnosť tlače so zadnou stranou (voliteľné).🔹 Sprievodný list s tipmi na využitie a organizáciu aktivity.
265328
Biológia>Já mám, kto má>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱Rastliny
2.50