Prečítaj si a vyfarbi: čítanie s porozumením (príroda) - neviazané písmo

Ročník:
Kategória:
Počet strán:
27
Veľkosť: 3.48 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
7. 11. 2024
Zdieľať:

O MATERIÁLE:

Materiál, ktorý obsahuje 12 pracovných listov, je určený predovšetkým pre žiakov 2., 3. a 4. triedy ZŠ, ale môže byť flexibilne využitý aj pre iné vekové skupiny v závislosti od ich čitateľských schopností. Jeho hlavným cieľom je rozvíjať čítanie neviazaného písma s porozumením prostredníctvom aktivity spojenej s vyfarbovaním. Obsahuje aj riešenie.

OBSAH MATERIÁLU:

12 čiernobielych pracovných listov: Každý list obsahuje obrázok s rôznymi motívmi prírody. Obrázky sú jednoduché a ľahko zrozumiteľné, aby deti mohli bez problémov nasledovať pokyny na ich vyfarbovanie.
Rôzne úrovne náročnosti textu: Vety, ktoré popisujú, ako má byť obrázok vyfarbený, sú vytvorené s ohľadom na rôzne úrovne čitateľských schopností. Niektoré vety sú kratšie a jednoduchšie, vhodné pre začiatočníkov, zatiaľ čo iné sú dlhšie, zložitejšie a obsahujú súvetia, aby sa deti postupne učili čítať zložitejšie texty.


AKO S MATERIÁLOM PRACOVAŤ:

  • Výber vhodného listu: Učiteľ alebo rodič môže podľa schopností dieťaťa vybrať pracovný list so zodpovedajúcou náročnosťou textu. To umožňuje individuálny prístup ku každému dieťaťu.
  • Čítanie inštrukcií: Dieťa si starostlivo prečíta vety na pracovnom liste. Tieto vety popisujú, akými farbami má vyfarbiť jednotlivé časti obrázku. Pri zložitejších listoch môže byť potrebné venovať viac času pochopeniu textu.
  • Porozumenie textu: Je dôležité, aby dieťa nielen prečítalo, ale aj porozumelo tomu, čo číta. Môže si vety prečítať nahlas a prípadne diskutovať o ich význame s učiteľom alebo rodičom.
  • Vyfarbovanie: Na základe pokynov v texte dieťa postupne vyfarbuje obrázok. Táto časť kombinuje čítanie s praktickou činnosťou, čo podporuje lepšie zapamätanie a porozumenie textu.
  • Reflexia: Po dokončení vyfarbovania môže nasledovať diskusia o tom, ako sa dieťaťu darilo dodržiavať inštrukcie, čo je dobrá príležitosť na spätnú väzbu.

Ďalšie produkty od autora Adéla Něničková – Úča na hrazde

199147
Prvouka
Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Tento súbor obsahuje 56 kartičiek s otázkami, ktoré pomáhajú deťom zamyslieť sa nad témami lásky, priateľstva, rodiny a
1.45 €
195256
Nepriradené k predmetu
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Hodnotenie, sebahodnotenie
Sebahodnotenie 2. - 4. trieda 1. polrok (čiernobiela tlač) Materiál obsahuje sebahodnotiace listy pre 2. - 4. triedu. Z
1.35 €
186057
Výtvarná výchova
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omaľovánka
MATERÁL OBSAHUJE 4 čiernobiele náramky bez nápisu 4 čiernobiele náramky s nápisom “VESELÉ VIANOCE” 4 farebné náramky bez
0.99 €
170702
Matematika
MŠ - predškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 36 hracích kariet. Pred každou hrou je dôležité ukázať deťom kartičky a pomenovať, aké obrázky sa tam
1.45 €
Prečítaj si a vyfarbi: čítanie s porozumením (príroda) - neviazané písmo Prečítaj si a vyfarbi: čítanie s porozumením (príroda) - neviazané písmo
O MATERIÁLE:Materiál, ktorý obsahuje 12 pracovných listov, je určený predovšetkým pre žiakov 2., 3. a 4. triedy ZŠ, ale môže byť flexibilne využitý aj pre iné vekové skupiny v závislosti od ich čitateľských schopností. Jeho hlavným cieľom je rozvíjať čítanie neviazaného písma s porozumením prostredníctvom aktivity spojenej s vyfarbovaním. Obsahuje aj riešenie.OBSAH MATERIÁLU:12 čiernobielych pracovných listov: Každý list obsahuje obrázok s rôznymi motívmi prírody. Obrázky sú jednoduché a ľahko zrozumiteľné, aby deti mohli bez problémov nasledovať pokyny na ich vyfarbovanie.Rôzne úrovne náročnosti textu: Vety, ktoré popisujú, ako má byť obrázok vyfarbený, sú vytvorené s ohľadom na rôzne úrovne čitateľských schopností. Niektoré vety sú kratšie a jednoduchšie, vhodné pre začiatočníkov, zatiaľ čo iné sú dlhšie, zložitejšie a obsahujú súvetia, aby sa deti postupne učili čítať zložitejšie texty.AKO S MATERIÁLOM PRACOVAŤ:Výber vhodného listu: Učiteľ alebo rodič môže podľa schopností dieťaťa vybrať pracovný list so zodpovedajúcou náročnosťou textu. To umožňuje individuálny prístup ku každému dieťaťu.Čítanie inštrukcií: Dieťa si starostlivo prečíta vety na pracovnom liste. Tieto vety popisujú, akými farbami má vyfarbiť jednotlivé časti obrázku. Pri zložitejších listoch môže byť potrebné venovať viac času pochopeniu textu.Porozumenie textu: Je dôležité, aby dieťa nielen prečítalo, ale aj porozumelo tomu, čo číta. Môže si vety prečítať nahlas a prípadne diskutovať o ich význame s učiteľom alebo rodičom.Vyfarbovanie: Na základe pokynov v texte dieťa postupne vyfarbuje obrázok. Táto časť kombinuje čítanie s praktickou činnosťou, čo podporuje lepšie zapamätanie a porozumenie textu.Reflexia: Po dokončení vyfarbovania môže nasledovať diskusia o tom, ako sa dieťaťu darilo dodržiavať inštrukcie, čo je dobrá príležitosť na spätnú väzbu.
173968
Slovenský Jazyk>Slovenský jazyk - čítanie>Pracovné listy>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🐾Živočíchy
1.75