Prečítaj si a vyfarbi: písacie písmo (dopravné prostriedky)

Ročník:
Kategória:
Počet strán:
13
Veľkosť: 1.17 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
28. 9. 2024
Zdieľať:

O MATERIÁLE:
Materiál obsahuje 10 pracovných listov, je určený predovšetkým pre žiakov 2. a 3. triedy ZŠ, ale môže byť flexibilne využitý aj pre iné vekové skupiny v závislosti od ich čitateľských schopností. Jeho hlavným cieľom je rozvíjať čítanie písacieho písma s porozumením prostredníctvom aktivity spojenej s vyfarbovaním.

OBSAH MATERIÁLU:
- 10 čiernobielych pracovných listov: Každý list obsahuje obrázok s s dopravným prostriedkom. Obrázky sú jednoduché a ľahko zrozumiteľné, aby deti mohli bez problémov nasledovať pokyny na ich vyfarbovanie.
- Rôzne úrovne náročnosti textu: Vety, ktoré popisujú, ako má byť obrázok vyfarbený, sú vytvorené s ohľadom na rôzne úrovne čitateľských schopností. Niektoré vety sú kratšie a jednoduchšie, vhodné pre začiatočníkov, zatiaľ čo iné sú dlhšie, zložitejšie a obsahujú súvetia, aby sa deti postupne učili čítať zložitejšie texty.


AKO S MATERIÁLOM PRACOVAŤ:

  • Výber vhodného listu: Učiteľ alebo rodič môže podľa schopností dieťaťa vybrať pracovný list so zodpovedajúcou náročnosťou textu. To umožňuje individuálny prístup ku každému dieťaťu.
  • Čítanie inštrukcií: Dieťa si starostlivo prečíta vety na pracovnom liste. Tieto vety popisujú, akými farbami má vyfarbiť jednotlivé časti obrázku. Pri zložitejších listoch môže byť potrebné venovať viac času pochopeniu textu.
  • Porozumenie textu: Je dôležité, aby dieťa nielen prečítalo, ale aj porozumelo tomu, čo číta. Môže si vety prečítať nahlas a prípadne diskutovať o ich význame s učiteľom alebo rodičom.
  • Vyfarbovanie: Na základe pokynov v texte dieťa postupne vyfarbuje obrázok. Táto časť kombinuje čítanie s praktickou činnosťou, čo podporuje lepšie zapamätanie a porozumenie textu.
  • Reflexia: Po dokončení vyfarbovania môže nasledovať diskusia o tom, ako sa dieťaťu darilo dodržiavať inštrukcie, čo je dobrá príležitosť na spätnú väzbu.

Ďalšie produkty od autora Adéla Něničková – Úča na hrazde

138159
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Hodnotenie, sebahodnotenie
MATERIÁL OBSAHUJE: - štyri karty A4 s úrovňou pokroku - štyri karty A6 s úrovňou pokroku - malé obrázky medových pohárov
1.60 €
172779
Nepriradené k predmetu
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatné
Čo produkt obsahuje: - 64 originálnych kartičiek na mozgovú prestávku - každá kartička obsahuje jedinečný nápad na
1.49 €
171976
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Materiál obsahuje 3 typy čitateľských stratégií. - BELETRIA: pred čítaním, počas čítania, po čítaní. - NAUČNÁ PRÓZA
1.65 €
152566
Slovenský Jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pravidlá triedy
Vizualizujte žiakom pravidlá, na čo pri písaní slov a viet nezabudnúť! :) Súbor obsahuje 8 plagátov, ktoré sú vo formáte
1.25 €
Prečítaj si a vyfarbi: písacie písmo (dopravné prostriedky) Prečítaj si a vyfarbi: písacie písmo (dopravné prostriedky)
O MATERIÁLE:Materiál obsahuje 10 pracovných listov, je určený predovšetkým pre žiakov 2. a 3. triedy ZŠ, ale môže byť flexibilne využitý aj pre iné vekové skupiny v závislosti od ich čitateľských schopností. Jeho hlavným cieľom je rozvíjať čítanie písacieho písma s porozumením prostredníctvom aktivity spojenej s vyfarbovaním.OBSAH MATERIÁLU:- 10 čiernobielych pracovných listov: Každý list obsahuje obrázok s s dopravným prostriedkom. Obrázky sú jednoduché a ľahko zrozumiteľné, aby deti mohli bez problémov nasledovať pokyny na ich vyfarbovanie.- Rôzne úrovne náročnosti textu: Vety, ktoré popisujú, ako má byť obrázok vyfarbený, sú vytvorené s ohľadom na rôzne úrovne čitateľských schopností. Niektoré vety sú kratšie a jednoduchšie, vhodné pre začiatočníkov, zatiaľ čo iné sú dlhšie, zložitejšie a obsahujú súvetia, aby sa deti postupne učili čítať zložitejšie texty.AKO S MATERIÁLOM PRACOVAŤ:Výber vhodného listu: Učiteľ alebo rodič môže podľa schopností dieťaťa vybrať pracovný list so zodpovedajúcou náročnosťou textu. To umožňuje individuálny prístup ku každému dieťaťu.Čítanie inštrukcií: Dieťa si starostlivo prečíta vety na pracovnom liste. Tieto vety popisujú, akými farbami má vyfarbiť jednotlivé časti obrázku. Pri zložitejších listoch môže byť potrebné venovať viac času pochopeniu textu.Porozumenie textu: Je dôležité, aby dieťa nielen prečítalo, ale aj porozumelo tomu, čo číta. Môže si vety prečítať nahlas a prípadne diskutovať o ich význame s učiteľom alebo rodičom.Vyfarbovanie: Na základe pokynov v texte dieťa postupne vyfarbuje obrázok. Táto časť kombinuje čítanie s praktickou činnosťou, čo podporuje lepšie zapamätanie a porozumenie textu.Reflexia: Po dokončení vyfarbovania môže nasledovať diskusia o tom, ako sa dieťaťu darilo dodržiavať inštrukcie, čo je dobrá príležitosť na spätnú väzbu.
159547
Slovenský Jazyk>Slovenský jazyk - čítanie>Pracovné listy>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Dopravné prostriedky
1.65