Rozvoj komunikačných schopností, aktívneho počúvania a podpora reči (13–19 rokov)

Počet strán:
26
Veľkosť: 48.37 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
5. 11. 2025
Zdieľať:

Kto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, prípadne školský psychológ.

Séria 12 metodických listov je vhodná pre prácu v triede, malých skupinách aj individuálne.

KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI, AKTÍVNE POČÚVANIE A PODPORA REČI: (13–19 ROKOV)

Tieto metodické listy sú vypracované so zameraním na rozvoj a podporu komunikačnej schopnosti, podporujú systematický rozvoj reči, jazyka a komunikácie žiakov.

Materiály sa zameriavajú na všetky zložky jazykových spôsobilostí – hovorenej, písanej aj čítanej reči.

Súbor je možné využiť ako brožúru.


 

Ďalšie produkty od autora Spoločne to zvládneme!

131361
Nepriradené k predmetu
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Používanie týchto 48 terapeutických kartičiek hlavne školským špeciálnym pedagógom alebo školským psychológom je vhodné
2.00 €
149622
Etická výchova
Školský klub detí, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky slúžia ako sprievodný didaktický materiál k aktuálnym podporným opatreniam. Odporúčam: 3., 4. roč., II. stupeň
2.00 €
166504
Matematika
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ Kto: školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, triedny učiteľ Tieto cvičenia sú určené
2.00 €
221572
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, stredná škola Kto: učiteľ, triedny učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ
5.00 €
Rozvoj komunikačných schopností, aktívneho počúvania a podpora reči (13–19 rokov) Rozvoj komunikačných schopností, aktívneho počúvania a podpora reči (13–19 rokov)
Kto: školský špeciálny pedagóg, učiteľ, prípadne školský psychológ.Séria 12 metodických listov je vhodná pre prácu v triede, malých skupinách aj individuálne.KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI, AKTÍVNE POČÚVANIE A PODPORA REČI: (13–19 ROKOV)Tieto metodické listy sú vypracované so zameraním na rozvoj a podporu komunikačnej schopnosti, podporujú systematický rozvoj reči, jazyka a komunikácie žiakov.Materiály sa zameriavajú na všetky zložky jazykových spôsobilostí – hovorenej, písanej aj čítanej reči.Súbor je možné využiť ako brožúru. 
278410
Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Ostatné>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
4.00