Adaptácia žiakov na 1. ročník - komunikačné kartičky na ranné kruhy

Počet strán:
6
Veľkosť: 16.95 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
25. 8. 2025
Zdieľať:
Komunikačné kartičky rozdelené na dve témy:
Spomienky na MŠ (16 kusov) a adaptácia v triede (16 kusov), kartičky sú aj farebne rozlíšené.
Sadnite si do kruhu a rozložte kartičky tak, aby ich všetky deti videli. Deti si vyberú kartičku, ktorá sa im páči a pani učiteľka prečíta otázku. Žiak, ktorý vybral kartičku, odpovedá ako prvý na otázku.
  • Uľahčujú vyjadrenie pocitov – deti sa učia pomenovať, čo cítia, čo im pomáha zvládať nové prostredie.
  • Budujú dôveru v kolektíve – zdieľaním odpovedí sa deti navzájom spoznávajú a cítia sa prijaté.
  • Znižujú stres z neznámeho – pravidelné rozhovory pomáhajú deťom cítiť sa bezpečne a predvídateľne.
  • Pomáhajú učiteľovi lepšie spoznať deti – odpovede odhaľujú, čo deti potrebujú, čo ich teší alebo trápi.

Ďalšie produkty od autora Učiteľka Miriamka

217915
Prírodoveda
Školský klub detí, 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omaľovánka
Tematický Deň Zeme - Cinquain, pojmová mapa, predikčná karta,E-U-R metóda, tvorba kooperatívneho obrazu, ABC box
2.39 €
195580
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Materiál obsahuje: 1x20 kartičiek na rozstrihanie (násobilka 5,6,7), 1x20 kartičiek na rozstrihanie (násobilka 8,9,10)
0.99 €
201827
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Materiál obsahuje 18 bingo kartičiek (vždy 2 hrateľné karty na jednom liste) na tému ČAS.
1.00 €
199132
Etická výchova
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Hodnotenie, sebahodnotenie
Materiál obsahuje: Kartičky s výzvami na celý týždeň Ciele: Rozvíjať empatiu a sociálne zručnosti. Podporiť spoluprácu a
1.20 €
Adaptácia žiakov na 1. ročník - komunikačné kartičky na ranné kruhy Adaptácia žiakov na 1. ročník - komunikačné kartičky na ranné kruhy
Komunikačné kartičky rozdelené na dve témy:
Spomienky na MŠ (16 kusov) a adaptácia v triede (16 kusov), kartičky sú aj farebne rozlíšené.
Sadnite si do kruhu a rozložte kartičky tak, aby ich všetky deti videli. Deti si vyberú kartičku, ktorá sa im páči a pani učiteľka prečíta otázku. Žiak, ktorý vybral kartičku, odpovedá ako prvý na otázku.
Uľahčujú vyjadrenie pocitov – deti sa učia pomenovať, čo cítia, čo im pomáha zvládať nové prostredie.
Budujú dôveru v kolektíve – zdieľaním odpovedí sa deti navzájom spoznávajú a cítia sa prijaté.
Znižujú stres z neznámeho – pravidelné rozhovory pomáhajú deťom cítiť sa bezpečne a predvídateľne.
Pomáhajú učiteľovi lepšie spoznať deti – odpovede odhaľujú, čo deti potrebujú, čo ich teší alebo trápi.
248497
Slovenský Jazyk>Etická výchova>Triednická hodina>Hodnotenie, sebahodnotenie>Pravidlá triedy>Ostatné>MŠ - predškoláci>Školský klub detí>1.>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>😊Emócia>🍁Jeseň>👍Sebahodnotenie
2.39