Šťastie - aktivita zameraná na sociálno-emocionálne učenie

Ročník:
2., 3., 4.
Kategória:
Počet strán:
17
Veľkosť: 7.84 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci Laura Žišková
Nahrané:
Naposledy upravené:
16. 1. 2025
Zdieľať:

Aktivita Šťastie je zameraná na sociálno-emocionálne učenie, pričom pomôže deťom preskúmať štyri kľúčové kompetencie sociálno-emocionálneho učenia: SEBAUVEDOMIE, SEBAREGULÁCIA, SOCIÁLNE VNÍMANIE a ZRUČNOSTI V OBLASTI VZŤAHOV.

PDF obsahuje: 

Úvodné strany (2 strany) 

Vysvetlenie základných kompetencií sociálno-emocionálneho učenia (3 strany)

Ciele aktivít (1 strana)

Metodika aktivity (1 strana)

Plagát "Čo znamená byť šťastný" - definícia,  synonymá (1 strana)

Príbeh o šťastní - "Šťastný deň u Emy" + otázky k príbehu (3 strany)

Pracovný list ako vyzerá pocit šťastia (1 strana) 

Otázky na losovanie + pracovný list "Čas na písanie" (2 strany) 

Plagát "Keď sa cítim šťastný môžem..." (1 strana) 

Pracovný list na diskusiu so spolužiakom (1strana) 

Pracovný list na reflexiu (1 strana) 

 

Aktivita pomôže žiakom:

  • Správne označiť vlastné emócie,
  • Uvedomiť si, že emócie sú dočasné a môžu sa meniť,
  • Uvedomiť si, že správanie môže ovplyvniť emócie,
  • Uvedomiť si, že emócie majú fyzické účinky,
  • Vžiť sa do kože inej osoby, vidieť situáciu z jej pohľadu a pochopiť, čo táto osoba cíti a prečo,
  • Presne interpretovať situácie, ktoré naznačujú, ako sa ostatní cítia,
  • Ceniť si pocity a názory iných,
  • Byť nápomocný ostatným v skupine rovesníkov a rodine,
  • Zdieľať svoje myšlienky a pocity (primeraným spôsobom),
  • Dávať a prijímať konštruktívnu spätnú väzbu,
  • Budovať a udržiavať zdravé a hodnotné vzťahy s jednotlivcami a skupinami,
  • Klásť vhodné otázky,
  • Počúvať aktívne a reflexívne.

Súbor je možné využiť ako brožúru.

Ďalšie produkty od autora Laura Žišková

50295
Slovenský jazyk - čítanie
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
Súbor obsahuje: - príbeh o Červenej čiapočke - kartičky a obrázky na zoradenie deja príbehu - pracovné listy -
0.99 €
192414
Matematika
1.
Didaktické hry
Hra s názvom “Matematická pátračka - Číselná os” je matematická aktivita určená pre prvý ročník základnej školy, ktorá
1.00 €
48849
Nepriradené k predmetu
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
Súbor obsahuje: Sociálny príbeh Plagáty na nástenku 2 pracovné listy Mini knihu pre žiakov
1.20 €
194221
Telesná výchova
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kto má
Hra "Ja mám, kto má - Joga" je skvelou aktivitou na rozcvičenie, ktorá podporuje pohyb a zároveň rozvíja schopnosť detí
1.00 €
Šťastie - aktivita zameraná na sociálno-emocionálne učenie Šťastie - aktivita zameraná na sociálno-emocionálne učenie
Aktivita Šťastie je zameraná na sociálno-emocionálne učenie, pričom pomôže deťom preskúmať štyri kľúčové kompetencie sociálno-emocionálneho učenia: SEBAUVEDOMIE, SEBAREGULÁCIA, SOCIÁLNE VNÍMANIE a ZRUČNOSTI V OBLASTI VZŤAHOV.PDF obsahuje: Úvodné strany (2 strany) Vysvetlenie základných kompetencií sociálno-emocionálneho učenia (3 strany)Ciele aktivít (1 strana)Metodika aktivity (1 strana)Plagát "Čo znamená byť šťastný" - definícia,  synonymá (1 strana)Príbeh o šťastní - "Šťastný deň u Emy" + otázky k príbehu (3 strany)Pracovný list ako vyzerá pocit šťastia (1 strana) Otázky na losovanie + pracovný list "Čas na písanie" (2 strany) Plagát "Keď sa cítim šťastný môžem..." (1 strana) Pracovný list na diskusiu so spolužiakom (1strana) Pracovný list na reflexiu (1 strana)  Aktivita pomôže žiakom:Správne označiť vlastné emócie,Uvedomiť si, že emócie sú dočasné a môžu sa meniť,Uvedomiť si, že správanie môže ovplyvniť emócie,Uvedomiť si, že emócie majú fyzické účinky,Vžiť sa do kože inej osoby, vidieť situáciu z jej pohľadu a pochopiť, čo táto osoba cíti a prečo,Presne interpretovať situácie, ktoré naznačujú, ako sa ostatní cítia,Ceniť si pocity a názory iných,Byť nápomocný ostatným v skupine rovesníkov a rodine,Zdieľať svoje myšlienky a pocity (primeraným spôsobom),Dávať a prijímať konštruktívnu spätnú väzbu,Budovať a udržiavať zdravé a hodnotné vzťahy s jednotlivcami a skupinami,Klásť vhodné otázky,Počúvať aktívne a reflexívne.Súbor je možné využiť ako brožúru.
191354
Slovenský jazyk - čítanie>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Pracovné listy>2.>3.>4.>😊Emócia
2.00