Šťastie - aktivita zameraná na sociálno-emocionálne učenie

Ročník:
2., 3., 4.
Kategória:
Počet strán:
17
Veľkosť: 7.84 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci Laura Žišková
Nahrané:
Naposledy upravené:
16. 1. 2025
Zdieľať:

Aktivita Šťastie je zameraná na sociálno-emocionálne učenie, pričom pomôže deťom preskúmať štyri kľúčové kompetencie sociálno-emocionálneho učenia: SEBAUVEDOMIE, SEBAREGULÁCIA, SOCIÁLNE VNÍMANIE a ZRUČNOSTI V OBLASTI VZŤAHOV.

PDF obsahuje: 

Úvodné strany (2 strany) 

Vysvetlenie základných kompetencií sociálno-emocionálneho učenia (3 strany)

Ciele aktivít (1 strana)

Metodika aktivity (1 strana)

Plagát "Čo znamená byť šťastný" - definícia,  synonymá (1 strana)

Príbeh o šťastní - "Šťastný deň u Emy" + otázky k príbehu (3 strany)

Pracovný list ako vyzerá pocit šťastia (1 strana) 

Otázky na losovanie + pracovný list "Čas na písanie" (2 strany) 

Plagát "Keď sa cítim šťastný môžem..." (1 strana) 

Pracovný list na diskusiu so spolužiakom (1strana) 

Pracovný list na reflexiu (1 strana) 

 

Aktivita pomôže žiakom:

  • Správne označiť vlastné emócie,
  • Uvedomiť si, že emócie sú dočasné a môžu sa meniť,
  • Uvedomiť si, že správanie môže ovplyvniť emócie,
  • Uvedomiť si, že emócie majú fyzické účinky,
  • Vžiť sa do kože inej osoby, vidieť situáciu z jej pohľadu a pochopiť, čo táto osoba cíti a prečo,
  • Presne interpretovať situácie, ktoré naznačujú, ako sa ostatní cítia,
  • Ceniť si pocity a názory iných,
  • Byť nápomocný ostatným v skupine rovesníkov a rodine,
  • Zdieľať svoje myšlienky a pocity (primeraným spôsobom),
  • Dávať a prijímať konštruktívnu spätnú väzbu,
  • Budovať a udržiavať zdravé a hodnotné vzťahy s jednotlivcami a skupinami,
  • Klásť vhodné otázky,
  • Počúvať aktívne a reflexívne.

Súbor je možné využiť ako brožúru.

Ďalšie produkty od autora Laura Žišková

181852
Nepriradené k predmetu
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Deti pomáhajú Duchovi Vianoc získať späť svoju silu tým, že plnia rôzne úlohy. Každá úloha reprezentuje dôležitý aspekt
3.20 €
171246
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
🎉 Otoč kartu a vynásob – Zábavná hra na precvičenie násobilky! 🎉 Hľadáte spôsob, ako urobiť učenie násobilky zábavnejším
1.00 €
48849
Nepriradené k predmetu
Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
Súbor obsahuje: Sociálny príbeh Plagáty na nástenku 2 pracovné listy Mini knihu pre žiakov
1.20 €
192414
Matematika
1.
Didaktické hry
Hra s názvom “Matematická pátračka - Číselná os” je matematická aktivita určená pre prvý ročník základnej školy, ktorá
1.00 €
Šťastie - aktivita zameraná na sociálno-emocionálne učenie Šťastie - aktivita zameraná na sociálno-emocionálne učenie
Aktivita Šťastie je zameraná na sociálno-emocionálne učenie, pričom pomôže deťom preskúmať štyri kľúčové kompetencie sociálno-emocionálneho učenia: SEBAUVEDOMIE, SEBAREGULÁCIA, SOCIÁLNE VNÍMANIE a ZRUČNOSTI V OBLASTI VZŤAHOV.PDF obsahuje: Úvodné strany (2 strany) Vysvetlenie základných kompetencií sociálno-emocionálneho učenia (3 strany)Ciele aktivít (1 strana)Metodika aktivity (1 strana)Plagát "Čo znamená byť šťastný" - definícia,  synonymá (1 strana)Príbeh o šťastní - "Šťastný deň u Emy" + otázky k príbehu (3 strany)Pracovný list ako vyzerá pocit šťastia (1 strana) Otázky na losovanie + pracovný list "Čas na písanie" (2 strany) Plagát "Keď sa cítim šťastný môžem..." (1 strana) Pracovný list na diskusiu so spolužiakom (1strana) Pracovný list na reflexiu (1 strana)  Aktivita pomôže žiakom:Správne označiť vlastné emócie,Uvedomiť si, že emócie sú dočasné a môžu sa meniť,Uvedomiť si, že správanie môže ovplyvniť emócie,Uvedomiť si, že emócie majú fyzické účinky,Vžiť sa do kože inej osoby, vidieť situáciu z jej pohľadu a pochopiť, čo táto osoba cíti a prečo,Presne interpretovať situácie, ktoré naznačujú, ako sa ostatní cítia,Ceniť si pocity a názory iných,Byť nápomocný ostatným v skupine rovesníkov a rodine,Zdieľať svoje myšlienky a pocity (primeraným spôsobom),Dávať a prijímať konštruktívnu spätnú väzbu,Budovať a udržiavať zdravé a hodnotné vzťahy s jednotlivcami a skupinami,Klásť vhodné otázky,Počúvať aktívne a reflexívne.Súbor je možné využiť ako brožúru.
191354
Slovenský jazyk - čítanie>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Pracovné listy>2.>3.>4.>😊Emócia
2.00