Semafor pokroku - FORMATÍVNE HODNOTENIE

Počet strán:
8
Veľkosť: 20.75 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
17. 8. 2024
Zdieľať:

MATERIÁL OBSAHUJE:
- štyri karty A4 s úrovňou pokroku
- štyri karty A6 s úrovňou pokroku
- malé obrázky medových pohárov - deti ich podpíšu, potom ich môžeme zalaminovať. Žiaci potom umiestnia medové nádoby na kartu zodpovedajúcu ich úrovni. Obrázky medovníkov môžeme nalepiť na drevený kolík, ktorý potom žiaci pripevnia na kartičky.

AKO PRACOVAŤ S MATERIÁLOM:
Vytlačte a zalaminujte kartičky. Vyberte, ako budú žiaci označovať, na akej úrovni porozumenia sa nachádzajú (v tomto materiáli je nádoba s medom, ktorú podpíšu). Pri zavádzaní stupnice môžeme využiť to, že žiaci nakreslia svoju značku na nádobu s medom, aby bola aktivita anonymnejšia. Keď sa so stupnicou oboznámia, môžeme značky nahradiť menami. Na konci hodiny, dňa, týždňa použite semafor na kontrolu, či žiaci učivu porozumeli. Semafor môžeme použiť aj na začiatku vyučovania - žiaci teda prikladajú med na kartičku, ktorá vystihuje ich úroveň porozumenia. Na konci hodiny žiaci, ktorí vyhodnotili, že sa posunuli na stupnici vyššie, posunú medailón. Semafor slúži aj ako skvelá spätná väzba pre učiteľov.

Ďalšie produkty od autora Adéla Něničková – Úča na hrazde

150657
Slovenský jazyk - čítanie
2., 3.
Pracovné listy
O MATERIÁLE: Materiál, ktorý obsahuje 15 pracovných listov, je určený predovšetkým pre žiakov 2. a 3. triedy ZŠ, ale
1.65 €
170702
Matematika
MŠ - predškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 36 hracích kariet. Pred každou hrou je dôležité ukázať deťom kartičky a pomenovať, aké obrázky sa tam
1.45 €
173968
Slovenský Jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
O MATERIÁLE: Materiál, ktorý obsahuje 12 pracovných listov, je určený predovšetkým pre žiakov 2., 3. a 4. triedy ZŠ, ale
1.75 €
154135
Slovenský Jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pravidlá triedy
Materiál obsahuje 10 plagátov (pravidiel) na čítanie viet. Listy farebne vytlačte, zalaminujte a viditeľne vystavte v
1.25 €
Semafor pokroku - FORMATÍVNE HODNOTENIE Semafor pokroku - FORMATÍVNE HODNOTENIE
MATERIÁL OBSAHUJE:- štyri karty A4 s úrovňou pokroku- štyri karty A6 s úrovňou pokroku- malé obrázky medových pohárov - deti ich podpíšu, potom ich môžeme zalaminovať. Žiaci potom umiestnia medové nádoby na kartu zodpovedajúcu ich úrovni. Obrázky medovníkov môžeme nalepiť na drevený kolík, ktorý potom žiaci pripevnia na kartičky.AKO PRACOVAŤ S MATERIÁLOM:Vytlačte a zalaminujte kartičky. Vyberte, ako budú žiaci označovať, na akej úrovni porozumenia sa nachádzajú (v tomto materiáli je nádoba s medom, ktorú podpíšu). Pri zavádzaní stupnice môžeme využiť to, že žiaci nakreslia svoju značku na nádobu s medom, aby bola aktivita anonymnejšia. Keď sa so stupnicou oboznámia, môžeme značky nahradiť menami. Na konci hodiny, dňa, týždňa použite semafor na kontrolu, či žiaci učivu porozumeli. Semafor môžeme použiť aj na začiatku vyučovania - žiaci teda prikladajú med na kartičku, ktorá vystihuje ich úroveň porozumenia. Na konci hodiny žiaci, ktorí vyhodnotili, že sa posunuli na stupnici vyššie, posunú medailón. Semafor slúži aj ako skvelá spätná väzba pre učiteľov.
138159
Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
1.60