Semafor pokroku - FORMATÍVNE HODNOTENIE

Počet strán:
8
Veľkosť: 20.75 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
17. 8. 2024
-15 % 1,6 €
1,36 €
Zdieľať:

MATERIÁL OBSAHUJE:
- štyri karty A4 s úrovňou pokroku
- štyri karty A6 s úrovňou pokroku
- malé obrázky medových pohárov - deti ich podpíšu, potom ich môžeme zalaminovať. Žiaci potom umiestnia medové nádoby na kartu zodpovedajúcu ich úrovni. Obrázky medovníkov môžeme nalepiť na drevený kolík, ktorý potom žiaci pripevnia na kartičky.

AKO PRACOVAŤ S MATERIÁLOM:
Vytlačte a zalaminujte kartičky. Vyberte, ako budú žiaci označovať, na akej úrovni porozumenia sa nachádzajú (v tomto materiáli je nádoba s medom, ktorú podpíšu). Pri zavádzaní stupnice môžeme využiť to, že žiaci nakreslia svoju značku na nádobu s medom, aby bola aktivita anonymnejšia. Keď sa so stupnicou oboznámia, môžeme značky nahradiť menami. Na konci hodiny, dňa, týždňa použite semafor na kontrolu, či žiaci učivu porozumeli. Semafor môžeme použiť aj na začiatku vyučovania - žiaci teda prikladajú med na kartičku, ktorá vystihuje ich úroveň porozumenia. Na konci hodiny žiaci, ktorí vyhodnotili, že sa posunuli na stupnici vyššie, posunú medailón. Semafor slúži aj ako skvelá spätná väzba pre učiteľov.

Ďalšie produkty od autora Adéla Něničková – Úča na hrazde

156803
Matematika
MŠ - predškoláci, 1.
Štipcovanie
Tento súbor obsahuje 80 kartičiek určených na precvičovanie počtu prvkov do 10 s motívmi obľúbenej hry. Pre lepšiu
1.35 €
-15 % 1,35 €
1,15 €
152766
Prvouka
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Hra „Emočné dobrodružstvo“ je vhodná pre všetky triedy na 1. stupni ZŠ. Obsah hry 96 kartičiek so situáciami: Každá
1.35 €
-15 % 1,35 €
1,15 €
169267
Pracovné činnosti
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omaľovánka
Kooperatívny obraz slúži ako nástroj pre rozvoj spolupráce medzi žiakmi, podporu tímovej práce, komunikácie a vzájomného
1.75 €
-15 % 1,75 €
1,49 €
150644
Nepriradené k predmetu
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Chcete sa s deťmi privítať netradične? Vyskúšajte tieto karty, ktoré sú ideálne ako do družiny, tak aj do triedy. Pomôžu
1.49 €
-15 % 1,49 €
1,27 €
Semafor pokroku - FORMATÍVNE HODNOTENIE Semafor pokroku - FORMATÍVNE HODNOTENIE
MATERIÁL OBSAHUJE:- štyri karty A4 s úrovňou pokroku- štyri karty A6 s úrovňou pokroku- malé obrázky medových pohárov - deti ich podpíšu, potom ich môžeme zalaminovať. Žiaci potom umiestnia medové nádoby na kartu zodpovedajúcu ich úrovni. Obrázky medovníkov môžeme nalepiť na drevený kolík, ktorý potom žiaci pripevnia na kartičky.AKO PRACOVAŤ S MATERIÁLOM:Vytlačte a zalaminujte kartičky. Vyberte, ako budú žiaci označovať, na akej úrovni porozumenia sa nachádzajú (v tomto materiáli je nádoba s medom, ktorú podpíšu). Pri zavádzaní stupnice môžeme využiť to, že žiaci nakreslia svoju značku na nádobu s medom, aby bola aktivita anonymnejšia. Keď sa so stupnicou oboznámia, môžeme značky nahradiť menami. Na konci hodiny, dňa, týždňa použite semafor na kontrolu, či žiaci učivu porozumeli. Semafor môžeme použiť aj na začiatku vyučovania - žiaci teda prikladajú med na kartičku, ktorá vystihuje ich úroveň porozumenia. Na konci hodiny žiaci, ktorí vyhodnotili, že sa posunuli na stupnici vyššie, posunú medailón. Semafor slúži aj ako skvelá spätná väzba pre učiteľov.
138159
Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
1.60