SEMAFOR POKROKU - FORMATÍVNE HODNOTENIE

Počet strán:
14
Veľkosť: 12.43 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci Alena Ivanová
Nahrané:
Naposledy upravené:
13. 8. 2024
Zdieľať:

Materiál poskytuje viacero možností využitia väčšinou na konci vyučovacej hodiny. Pomáha nám zistiť, ako deti rozumejú novému učivu alebo preberanej téme. Ich odpovede nám pomôžu pri príprave nasledujúcej hodiny.

  • Plagáty navlečieme na špagát. Vyzveme žiakov, aby svoj štipec s menovkou pripli na plagát s ich dosiahnutou úrovňou.
  • Plagáty umiestnime na nástenku/magnetickú tabuľu. Žiaci prikladajú svoju menovku k svojej úrovni. Menovky sú podlepené magnetickou páskou / lepiacou gumou.
  • Plagáty umiestnime na rôzne miesta v triede. Vyzveme deti, aby sa postavili k príslušnému plagátu.
  • Ak v triede používame stierateľné tabuľky, stačí, ak si deti na ňu napíše číslo dosiahnutej úrovne a pokyn zdvihnú a ukážu učiteľovi.
  • Ak nechceme, aby ostali menovky na plagátoch, deti na svoju menovku napíšu zozadu zmazateľnou fixkou číslo úrovne a odovzdajú učiteľovi.

K danej téme pozrite aj https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/sebahodnotenie-formativne-hodnotenie

Ďalšie produkty od autora Alena Ivanová

21830
Slovenský Jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba triedy
Materiál obsahuje 13 plagátov vo formáte A4 vhodných do školskej knižnice alebo triedy. Súčasťou súboru sú aj záložky do
3.00 €
15869
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba triedy
Materiál obsahuje okrem kariet na výzdobu triedy aj blahoželania k narodeninám od pani učiteľky / pána učiteľa
1.60 €
17363
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba triedy
Materiál obsahuje plagáty s násobilkou a pásy s násobkami čísel (v dvoch veľkostiach). Tematicky ladia k výzdobe triedy
2.00 €
172281
Slovenský Jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Trojzložkové karty
Materiál obsahuje 7 x12 trimino kariet Úlohou žiakov je spájaním trojuholníkových kariet vytvoriť trimino hviezdu
2.50 €
SEMAFOR POKROKU - FORMATÍVNE HODNOTENIE SEMAFOR POKROKU - FORMATÍVNE HODNOTENIE
Materiál poskytuje viacero možností využitia väčšinou na konci vyučovacej hodiny. Pomáha nám zistiť, ako deti rozumejú novému učivu alebo preberanej téme. Ich odpovede nám pomôžu pri príprave nasledujúcej hodiny.Plagáty navlečieme na špagát. Vyzveme žiakov, aby svoj štipec s menovkou pripli na plagát s ich dosiahnutou úrovňou.Plagáty umiestnime na nástenku/magnetickú tabuľu. Žiaci prikladajú svoju menovku k svojej úrovni. Menovky sú podlepené magnetickou páskou / lepiacou gumou.Plagáty umiestnime na rôzne miesta v triede. Vyzveme deti, aby sa postavili k príslušnému plagátu.Ak v triede používame stierateľné tabuľky, stačí, ak si deti na ňu napíše číslo dosiahnutej úrovne a pokyn zdvihnú a ukážu učiteľovi.Ak nechceme, aby ostali menovky na plagátoch, deti na svoju menovku napíšu zozadu zmazateľnou fixkou číslo úrovne a odovzdajú učiteľovi.K danej téme pozrite aj https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/sebahodnotenie-formativne-hodnotenie
136770
Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
2.00