SEMAFOR POKROKU - FORMATÍVNE HODNOTENIE

Počet strán:
14
Veľkosť: 12.43 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci Alena Ivanová
Nahrané:
Naposledy upravené:
13. 8. 2024
Zdieľať:

Materiál poskytuje viacero možností využitia väčšinou na konci vyučovacej hodiny. Pomáha nám zistiť, ako deti rozumejú novému učivu alebo preberanej téme. Ich odpovede nám pomôžu pri príprave nasledujúcej hodiny.

  • Plagáty navlečieme na špagát. Vyzveme žiakov, aby svoj štipec s menovkou pripli na plagát s ich dosiahnutou úrovňou.
  • Plagáty umiestnime na nástenku/magnetickú tabuľu. Žiaci prikladajú svoju menovku k svojej úrovni. Menovky sú podlepené magnetickou páskou / lepiacou gumou.
  • Plagáty umiestnime na rôzne miesta v triede. Vyzveme deti, aby sa postavili k príslušnému plagátu.
  • Ak v triede používame stierateľné tabuľky, stačí, ak si deti na ňu napíše číslo dosiahnutej úrovne a pokyn zdvihnú a ukážu učiteľovi.
  • Ak nechceme, aby ostali menovky na plagátoch, deti na svoju menovku napíšu zozadu zmazateľnou fixkou číslo úrovne a odovzdajú učiteľovi.

K danej téme pozrite aj https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/sebahodnotenie-formativne-hodnotenie

Ďalšie produkty od autora Alena Ivanová

21702
Slovenský Jazyk
1.
Pracovné listy
Materiál obsahuje 30 pracovných kariet vo formáte A5 na všetky hlásky okrem dlhých samohlások, dvojhlások, w,x, y
3.00 €
3182
Matematika
2., 3., 4.
Skladačky
Materiál obsahuje trimino karty, zamerané na násobenie číslami 2-10. Poskladaním vznikne hviezda.
2.50 €
98661
Matematika
1.
Didaktické hry
Materiál vytlačíme, nastriháme. Bunkre dáme na určité miesto v triede a zvyšné karty rozhádžeme po triede. Deti hľadajú
1.00 €
10293
Slovenský jazyk - gramatika
3., 4., Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Behací diktát je aktivita, ktorú je možné využívať pri vyvodzovaní učiva, fixácii daného pravopisného javu a tiež pri
1.50 €
SEMAFOR POKROKU - FORMATÍVNE HODNOTENIE SEMAFOR POKROKU - FORMATÍVNE HODNOTENIE
Materiál poskytuje viacero možností využitia väčšinou na konci vyučovacej hodiny. Pomáha nám zistiť, ako deti rozumejú novému učivu alebo preberanej téme. Ich odpovede nám pomôžu pri príprave nasledujúcej hodiny.Plagáty navlečieme na špagát. Vyzveme žiakov, aby svoj štipec s menovkou pripli na plagát s ich dosiahnutou úrovňou.Plagáty umiestnime na nástenku/magnetickú tabuľu. Žiaci prikladajú svoju menovku k svojej úrovni. Menovky sú podlepené magnetickou páskou / lepiacou gumou.Plagáty umiestnime na rôzne miesta v triede. Vyzveme deti, aby sa postavili k príslušnému plagátu.Ak v triede používame stierateľné tabuľky, stačí, ak si deti na ňu napíše číslo dosiahnutej úrovne a pokyn zdvihnú a ukážu učiteľovi.Ak nechceme, aby ostali menovky na plagátoch, deti na svoju menovku napíšu zozadu zmazateľnou fixkou číslo úrovne a odovzdajú učiteľovi.K danej téme pozrite aj https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/sebahodnotenie-formativne-hodnotenie
136770
Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
2.00