PREVODY JEDNOTIEK DĹŽKY

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
4
Veľkosť: 593.18 KB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
23. 8. 2022
Zdieľať:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom a tvoria dohromady veľký trojuholník (1 biela uprostred a 3 farebné dookola). Na zadnej strane kariet je kontrola.

 

Cieľ: Zopakovanie či upevnenie prevodov jednotiek dĺžky.

 

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-17: 20 sád kariet s výsledkami (+ riešenie)

Strany 2-17 tlačiť obojstranne (preklápať po dlhšej hrane).

 

Možnosti použitia:

1. Pomôcku odporúčam vytlačiť (strany 2-17 obojstranne), zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).

2. Kontrola je vždy na zadnej strane kariet (karty z jednej sady sú očíslované rovnakými číslami).

 

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).

2. Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe.

3. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 4 sady menej.

4. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

5. Potom vykonajte kontrolu – kontrola je na druhej strane kariet (karty sú označené číslami).

6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod.

 

Prínos pomôcky:

1. Aktivizácia žiakov.

2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.

3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby.

4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

57335
Matematika
3., 4., 5.
Skladačky
Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 1. sady
1.20 €
3294
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Skladačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. Vo výrazoch treba
1.25 €
53223
Matematika
2., 3.
Skladačky
Cieľ: Zopakovanie či upevnenie malé násobilky. Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: nezložené
1.36 €
41177
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Já mám, kto má
Já mám, kto má…? – MALÁ NÁSOBILKA - násobenie a delenie Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet. Karty obsahujú 26
1.15 €
PREVODY JEDNOTIEK DĹŽKY PREVODY JEDNOTIEK DĹŽKY
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom a tvoria dohromady veľký trojuholník (1 biela uprostred a 3 farebné dookola). Na zadnej strane kariet je kontrola.  Cieľ: Zopakovanie či upevnenie prevodov jednotiek dĺžky. Súprava obsahuje:strana 1: pokyny pre učiteľovstrana 2-17: 20 sád kariet s výsledkami (+ riešenie)Strany 2-17 tlačiť obojstranne (preklápať po dlhšej hrane). Možnosti použitia:1. Pomôcku odporúčam vytlačiť (strany 2-17 obojstranne), zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).2. Kontrola je vždy na zadnej strane kariet (karty z jednej sady sú očíslované rovnakými číslami). Ako s materiálom pracovať:1. Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).2. Nechajte žiakov zložiť vždy 4 karty s rovnakým výsledkom k sebe.3. Náročnosť (najmä časovú) možno ovplyvniť aj množstvom zadaných sád, tzn. jedna skupina môže mať všetky sady, iná napr. o 4 sady menej.4. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.5. Potom vykonajte kontrolu – kontrola je na druhej strane kariet (karty sú označené číslami).6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém a pod. Prínos pomôcky:1. Aktivizácia žiakov.2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby.4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.
19291
Fyzika>Matematika>Skladačky>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
1.10