Práca s emóciami

Práca s emóciami


1. Väčšie kartičky (12 kartičiek)

  • Vytlačte všetky kartičky farebne a zalaminujte ich.
  • Do rohu každej kartičky urobte dierku a spojte ich kovovým krúžkom (napr. ako kľúčenku), aby tvorili kompaktný set.
  • Hotový set kartičiek vložte do triedneho „emočného košíka“ – miesta, kde majú deti prístup k pomôckam na upokojenie (napr. antistresové
    hračky, mäkké predmety, omaľovánky atď.).
  • Tieto väčšie kartičky slúžia na to, aby sa deti naučili pomenovať emóciu, ktorú práve cítia, a lepšie jej porozumeli.
  • Môžete ich využívať pri rozhovoroch, rannom kruhu alebo ako súčasť upokojujúceho kútika.


2. Menšia kartička

  • V materiáli je aj menšia kartička, kde sú všetky emócie zobrazené na
    jednej strane.
  • Túto kartičku tiež vytlačte, zalaminujte a vložte ju do malej krabičky s
    rôznymi antistresovými predmetmi v rámci emočného košíka.


3. Čas na premýšľanie

  • Pracovný list slúži na reflexiu správania po konflikte alebo nevhodnej
    situácii. Dieťa má za úlohu:
  • opísať, čo sa stalo,
  • označiť, ako sa cíti,
  • premyslieť, ako bude reagovať nabudúce.
  • Na konci listu je priestor na podpis dieťaťa, učiteľa a rodiča.
  • Pracovný list môžete posielať domov na podpísanie, aby rodič mal
    spätnú väzbu o situácii.

Ďalšie produkty od autora Peace & Purpose

114881
Dejepis
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Testy a písomky
Táto písomka je inšpirovaná pedagogikou Roberta Čapka a zahŕňa témy, ako sú dôvody, prečo sa učíme dejepis, určovanie
1.59 €
124560
Nepriradené k predmetu
MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Vrchný obal veľkosti A4 na uzatvárateľný box alebo do vášho zakladača na uschovanie všetkých spomienok od žiakov.
0.00 €
269996
Slovenský jazyk - čítanie
Bábätko (0 - 1), Batoľa (1 -3), MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Čo obsahuje materiál? 1. Čitateľský challenge Každý mesiac majú deti pripravený materiál s názvom mesiaca a obrázkom
1.29 €
127059
Slovenský Jazyk
MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Testy a písomky
Písomkové mantry majú slúžiť k navodeniu kľudnej atmosféry pred písomkou. Mantry sú pozitívne vety, ktorých opakovaním
1.59 €
Práca s emóciami Práca s emóciami
Práca s emóciami1. Väčšie kartičky (12 kartičiek)Vytlačte všetky kartičky farebne a zalaminujte ich.Do rohu každej kartičky urobte dierku a spojte ich kovovým krúžkom (napr. ako kľúčenku), aby tvorili kompaktný set.Hotový set kartičiek vložte do triedneho „emočného košíka“ – miesta, kde majú deti prístup k pomôckam na upokojenie (napr. antistresovéhračky, mäkké predmety, omaľovánky atď.).Tieto väčšie kartičky slúžia na to, aby sa deti naučili pomenovať emóciu, ktorú práve cítia, a lepšie jej porozumeli.Môžete ich využívať pri rozhovoroch, rannom kruhu alebo ako súčasť upokojujúceho kútika.2. Menšia kartičkaV materiáli je aj menšia kartička, kde sú všetky emócie zobrazené najednej strane.Túto kartičku tiež vytlačte, zalaminujte a vložte ju do malej krabičky srôznymi antistresovými predmetmi v rámci emočného košíka.3. Čas na premýšľaniePracovný list slúži na reflexiu správania po konflikte alebo nevhodnejsituácii. Dieťa má za úlohu:opísať, čo sa stalo,označiť, ako sa cíti,premyslieť, ako bude reagovať nabudúce.Na konci listu je priestor na podpis dieťaťa, učiteľa a rodiča.Pracovný list môžete posielať domov na podpísanie, aby rodič malspätnú väzbu o situácii.
282368
Etická výchova>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>Pracovné listy>Ostatné>Bábätko (0 - 1)>Batoľa (1 -3)>MŠ>MŠ - predškoláci>Školský klub detí>1.>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>🕒Denný režim>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
1.39