Práca s emóciami

Čo obsahuje materiál? 


1. Väčšie kartičky (12 kartičiek)

  • Vytlačte všetky kartičky farebne a zalaminujte ich.
  • Do rohu každej kartičky urobte dierku a spojte ich kovovým krúžkom (napr. ako kľúčenku), aby tvorili kompaktný set.
  • Hotový set kartičiek vložte do triedneho „emočného košíka“ – miesta, kde majú deti prístup k pomôckam na upokojenie (napr. antistresové
    hračky, mäkké predmety, omaľovánky atď.).
  • Tieto väčšie kartičky slúžia na to, aby sa deti naučili pomenovať emóciu, ktorú práve cítia, a lepšie jej porozumeli.
  • Môžete ich využívať pri rozhovoroch, rannom kruhu alebo ako súčasť upokojujúceho kútika.


2. Menšia kartička

  • V materiáli je aj menšia kartička, kde sú všetky emócie zobrazené na jednej strane.
  • Túto kartičku tiež vytlačte, zalaminujte a vložte ju do malej krabičky s rôznymi antistresovými predmetmi v rámci emočného košíka.


3. Čas na premýšľanie

  • Pracovný list slúži na reflexiu správania po konflikte alebo nevhodnej situácii. Dieťa má za úlohu:
  • opísať, čo sa stalo,
  • označiť, ako sa cíti,
  • premyslieť, ako bude reagovať nabudúce.
  • Na konci listu je priestor na podpis dieťaťa, učiteľa a rodiča.
  • Pracovný list môžete posielať domov na podpísanie, aby rodič mal spätnú väzbu o situácii.

Ďalšie produkty od autora Peace & Purpose

124560
Nepriradené k predmetu
MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Vrchný obal veľkosti A4 na uzatvárateľný box alebo do vášho zakladača na uschovanie všetkých spomienok od žiakov.
0.00 €
175538
Dejepis
MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pracovné listy
Univerzálny kalendár s úlohami pre deti Vhodný na dejepis
0.00 €
114881
Dejepis
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Testy a písomky
Táto písomka je inšpirovaná pedagogikou Roberta Čapka a zahŕňa témy, ako sú dôvody, prečo sa učíme dejepis, určovanie
1.59 €
127059
Slovenský Jazyk
MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Testy a písomky
Písomkové mantry majú slúžiť k navodeniu kľudnej atmosféry pred písomkou. Mantry sú pozitívne vety, ktorých opakovaním
1.59 €
Práca s emóciami Práca s emóciami
Čo obsahuje materiál? 1. Väčšie kartičky (12 kartičiek)Vytlačte všetky kartičky farebne a zalaminujte ich.Do rohu každej kartičky urobte dierku a spojte ich kovovým krúžkom (napr. ako kľúčenku), aby tvorili kompaktný set.Hotový set kartičiek vložte do triedneho „emočného košíka“ – miesta, kde majú deti prístup k pomôckam na upokojenie (napr. antistresovéhračky, mäkké predmety, omaľovánky atď.).Tieto väčšie kartičky slúžia na to, aby sa deti naučili pomenovať emóciu, ktorú práve cítia, a lepšie jej porozumeli.Môžete ich využívať pri rozhovoroch, rannom kruhu alebo ako súčasť upokojujúceho kútika.2. Menšia kartičkaV materiáli je aj menšia kartička, kde sú všetky emócie zobrazené na jednej strane.Túto kartičku tiež vytlačte, zalaminujte a vložte ju do malej krabičky s rôznymi antistresovými predmetmi v rámci emočného košíka.3. Čas na premýšľaniePracovný list slúži na reflexiu správania po konflikte alebo nevhodnej situácii. Dieťa má za úlohu:opísať, čo sa stalo,označiť, ako sa cíti,premyslieť, ako bude reagovať nabudúce.Na konci listu je priestor na podpis dieťaťa, učiteľa a rodiča.Pracovný list môžete posielať domov na podpísanie, aby rodič mal spätnú väzbu o situácii.
282368
Etická výchova>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>Pracovné listy>Ostatné>Bábätko (0 - 1)>Batoľa (1 -3)>MŠ>MŠ - predškoláci>Školský klub detí>1.>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>🕒Denný režim>😊Emócia>👍Sebahodnotenie
1.39