Čarovné čítanie

Ročník:
Počet strán:
32
Veľkosť: 15.78 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci klanetka
Nahrané:
Naposledy upravené:
22. 2. 2025
Zdieľať:
  • Metóda Rybia kosť (Ishikawov diagram) je vizuálna metóda na analýzu príčin a dôsledkov. Pri práci s knihou môže pomôcť žiakom lepšie pochopiť text, analyzovať postavy, dej a hlavné myšlienky.
  • materiál obsahuje ukážky/ rôzne lit.druhy a žánre/
  • 20 rôznych ukážok/ na 1 ukážke môžu pracovať 2 žiaci
  • dvojica pracuje na ukážke a do “ryby” zapisuje svoje pozorovania -sú tam obdĺžniky s konkrétnymi otázkami, do obdĺžnika sa píše odpoveď dvojice
  • ukážky sa dajú pekne zohnúť, keď sa zalaminujú, vytvorí sa z nich kartička s ukážkou/ na opačnej strane "ryba"
  • na strane “ryby” si  žiaci stierateľnou fixkou môžu zapisovať svoje odpovede
  • štítky/ visačky, žiaci si postupne počas mesiaca/ dlhšieho obdobia môžu vybrať svoj štítok a ten sa bude realizovať v rámci čitateľskej aktivity
  • “Lepíkové” hodnotenie dvojice/ žiaci na farebné samolepiace pásky napíšu svoj názor/hodnotenie/úvahu o ukážke - čokoľvek, čo ich napadne
  • následne sa lepíky vo dvojiciach vyhodnotia
  • na konci sa vyhodnocujú výsledky pozorovaní každej dvojice, tak dvojica opíše svoj úryvok a informácie o ňom podáva celej triede
  • čitateľský kútik v triede/ knižnici - môže zatraktívniť prostredie a chuť čítať si - dávam zopár tipov, ako si taký kútik vytvoriť
  • čitateľské puzzle- žiaci si vyfarbujú tú časť skladačky, ktorú počas mesiaca/ iného vopred daného obdobia, splnili
  • materiál sa dá poskladať ako brožúrka
  • tlač: na výšku/ brožúra, strany sa dajú zohnúť
  • Moje ďalšie materiály:
  • Moje materiály:
  • https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/radsej-somranne-kruhy
  • https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/10-minutove-aktivity
  • https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/najdi-niekoho-kto
  • https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/zamilovana-sifra
  • https://uciteliaucitelom.sk/material/slovensky-jazyk/najdi-poklad
  • https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/valentinske-sifrovanky
  • https://uciteliaucitelom.sk/material/slovensky-jazyk/teoria-literatury-clovece-pexesohttps://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/ranne-kruhy-komunikacne-karticky

Ďalšie produkty od autora klanetka

202989
Nepriradené k predmetu
MŠ - predškoláci, Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
ahoj, zdravím ťa pri mojej tvorbe :-) aktivita: Buď milý / je vhodná aj na ranné kruhy - v sebe zahŕňa základnú
1.49 €
205608
Slovenský Jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Postrehová hra
Ahoj, ďakujem, že si sa tu zastavil/a :-) Materiál: Kartičky - vetné členy - kartičky pozostáva z 24 kartičiek /, ktoré
1.79 €
194241
Nepriradené k predmetu
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Ďakujem za záujem o moju tvorbu :-) Súbor obsahuje 35 kartičiek s otázkami zameranými na hodiny, kde sa bude tvoriť a
2.22 €
189471
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Ďakujem, že ste sa zastavili pri mojej tvorbe, dovoľte mi predstaviť vám materiál: tvorivé písanie/ opis a
2.59 €
Čarovné čítanie Čarovné čítanie
Metóda Rybia kosť (Ishikawov diagram) je vizuálna metóda na analýzu príčin a dôsledkov. Pri práci s knihou môže pomôcť žiakom lepšie pochopiť text, analyzovať postavy, dej a hlavné myšlienky.materiál obsahuje ukážky/ rôzne lit.druhy a žánre/20 rôznych ukážok/ na 1 ukážke môžu pracovať 2 žiacidvojica pracuje na ukážke a do “ryby” zapisuje svoje pozorovania -sú tam obdĺžniky s konkrétnymi otázkami, do obdĺžnika sa píše odpoveď dvojiceukážky sa dajú pekne zohnúť, keď sa zalaminujú, vytvorí sa z nich kartička s ukážkou/ na opačnej strane "ryba"na strane “ryby” si  žiaci stierateľnou fixkou môžu zapisovať svoje odpovedeštítky/ visačky, žiaci si postupne počas mesiaca/ dlhšieho obdobia môžu vybrať svoj štítok a ten sa bude realizovať v rámci čitateľskej aktivity“Lepíkové” hodnotenie dvojice/ žiaci na farebné samolepiace pásky napíšu svoj názor/hodnotenie/úvahu o ukážke - čokoľvek, čo ich napadnenásledne sa lepíky vo dvojiciach vyhodnotiana konci sa vyhodnocujú výsledky pozorovaní každej dvojice, tak dvojica opíše svoj úryvok a informácie o ňom podáva celej triedečitateľský kútik v triede/ knižnici - môže zatraktívniť prostredie a chuť čítať si - dávam zopár tipov, ako si taký kútik vytvoriťčitateľské puzzle- žiaci si vyfarbujú tú časť skladačky, ktorú počas mesiaca/ iného vopred daného obdobia, splnilimateriál sa dá poskladať ako brožúrkatlač: na výšku/ brožúra, strany sa dajú zohnúťMoje ďalšie materiály:Moje materiály:https://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/radsej-somranne-kruhyhttps://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/10-minutove-aktivityhttps://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/najdi-niekoho-ktohttps://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/zamilovana-sifrahttps://uciteliaucitelom.sk/material/slovensky-jazyk/najdi-pokladhttps://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/valentinske-sifrovankyhttps://uciteliaucitelom.sk/material/slovensky-jazyk/teoria-literatury-clovece-pexesohttps://uciteliaucitelom.sk/material/nepriradene-k-predmetu/ranne-kruhy-komunikacne-karticky
198598
Slovenský Jazyk>Slovenský jazyk - čítanie>Slovenský jazyk - literatúra>Didaktické hry>Piesne, básne>Pracovné listy>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌸Jar>📖Rozprávky, Príbehy
2.99