Mimove vety - Q, W

Ročník:
Počet strán:
3
Veľkosť: 7.33 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci Učkareň
Nahrané:
Naposledy upravené:
2. 8. 2025
Zdieľať:

🟣 SÚBOR OBSAHUJE

1 sprievodný list

9 obrázkov

9 viet

🟣 AKO PRACOVAŤ S MATERIÁLOM?

1. Priraďovanie vet – obrázkov

Cieľ: Precvičiť porozumenie textu.

Postup:

  • Deti si najprv prečítajú všetky vety.
  • Potom si pozrú obrázky.
  • Ich úlohou je spojiť správnu vetu s obrázkom (či už čiarou, číslom alebo lepením).
  • Tip: Ak je viac detí, môžu robiť túto aktivitu v dvojiciach – čítajú si vety nahlas a spolu vyberajú obrázky.

    2. Reverzné priraďovanie

  • Cieľ: Rozvoj rozprávania.
  • Postup:
  • Najprv si deti pozrú obrázky.
  • Majú vymyslieť alebo vybrať správnu vetu, ktorá sa k nemu hodí.
  • Môžu vetu vytvoriť aj vlastnými slovami.

Súbor je možné využiť ako brožúru.

Ďalšie produkty od autora Učkareň

73298
Nepriradené k predmetu
MŠ, Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba triedy
30 menoviek s rôznymi obrázkami. Vhodné na označenie skriniek, učebníc či iných školských pomôcok. Vhodné najmä pre
0.00 €
241120
Nepriradené k predmetu
MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
🟣 SÚBOR OBSAHUJE 1 sprievodný list 1 zoznam všetkych hier s ich poradovým číslom 30 hier s popisom hry, pomôckami
2.50 €
38257
Nepriradené k predmetu
MŠ, Školský klub detí, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pravidlá triedy
Školopeniaze slúžia na motiváciu detí v triede. Spoločne zaplňte pokladničku školopeniazmi za správanie, poriadok
1.00 €
142014
Prírodoveda
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omaľovánka
Denník školy v prírode Zachytenie najkrajších momentov v škole v prírode. Možnosť tlače A4 aj ako brožúra. Denník
2.00 €
Mimove vety - Q, W Mimove vety - Q, W
🟣 SÚBOR OBSAHUJE
1 sprievodný list
9 obrázkov
9 viet
🟣 AKO PRACOVAŤ S MATERIÁLOM?
1. Priraďovanie vet – obrázkov
Cieľ: Precvičiť porozumenie textu.
Postup:
Deti si najprv prečítajú všetky vety.Potom si pozrú obrázky.Ich úlohou je spojiť správnu vetu s obrázkom (či už čiarou, číslom alebo lepením).Tip: Ak je viac detí, môžu robiť túto aktivitu v dvojiciach – čítajú si vety nahlas a spolu vyberajú obrázky.2. Reverzné priraďovanieCieľ: Rozvoj rozprávania.Postup:Najprv si deti pozrú obrázky.Majú vymyslieť alebo vybrať správnu vetu, ktorá sa k nemu hodí.Môžu vetu vytvoriť aj vlastnými slovami.Súbor je možné využiť ako brožúru.
242253
Slovenský jazyk - čítanie>Slovenský jazyk - literatúra>Skladačky>Pracovné listy>Príprava hodiny/lekcie>1.
1.00