ROZKLAD NA SÚČIN (vytýkanie, vzorce)

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
4
Veľkosť: 1.53 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
8. 8. 2022
Zdieľať:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet na precvičenie rozkladu výrazu na súčin pomocou vzorcov a vytýkania.

Cieľ: Zopakovanie či upevnenie rozkladu výrazu na súčin pomocou vzorcov a vytýkania.

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-4: karty na rozstrihanie a zalaminovanie

Výroba pomôcky:

1. Pomôcku vytlačíme. Potom vystrihneme celú kartičku (tj. až po svetlý okraj).

2. Kartičku zohneme v mieste čiarkovanej čiary a zalaminujeme.

3. K pomôcke dodáme jeden malý kolíček. Ak má na aktivite pracovať viac žiakov, je vhodné dať kolíčkov viac (pre každého člena skupiny jeden kolíček).

Ako s materiálom pracovať:

1. SAMOSTATNÁ PRÁCA: Žiak dostane niekoľko kariet (prípadne aj celú sadu) + kolíček. Vezme si kartu, vyrieši príklad, umiestni kolíček na správny výsledok. Správnosť výpočtu overí otočením karty (výsledok je označený bodkou). Táto aktivita je vhodná napr. aj pre žiakov ako „práca navyše“, pokiaľ majú hotovú zadanú prácu.

2. SKUPINOVÁ PRÁCA: Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch) + príslušný počet kolíčkov. Ďalej žiaci pracujú rovnakým spôsobom, ako pri samostatnej práci.

3. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

4. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém,…

Prínos pomôcky:

1. Aktivizácia žiakov.

2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.

3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby.

4. Vďaka samokontrole žiakov sa rozvíja ich samostatnosť a zodpovednosť.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

64369
Fyzika
5., 6.
Ostatné
BEHACIA KVÍZ s tajničkou - PREVODY JEDNOTIEK (dĺžka, obsah, objem, čas, hmotnosť) Popis aktivity: Aktivita obsahuje 29
1.99 €
41177
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Já mám, kto má
Já mám, kto má…? – MALÁ NÁSOBILKA - násobenie a delenie Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet. Karty obsahujú 26
1.15 €
48737
Matematika
2., 3.
Já mám, kto má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet. Karty obsahujú 26 rôznych dvojíc príkladov na sčítanie prirodzených čísel
0.99 €
57327
Matematika
2., 3., 4.
Skladačky
Možnosti použitia: 1. Pomôcku je možné vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane). 2. Verziu na
1.20 €
ROZKLAD NA SÚČIN (vytýkanie, vzorce) ROZKLAD NA SÚČIN (vytýkanie, vzorce)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet na precvičenie rozkladu výrazu na súčin pomocou vzorcov a vytýkania. Cieľ: Zopakovanie či upevnenie rozkladu výrazu na súčin pomocou vzorcov a vytýkania.Súprava obsahuje:strana 1: pokyny pre učiteľovstrana 2-4: karty na rozstrihanie a zalaminovanieVýroba pomôcky:1. Pomôcku vytlačíme. Potom vystrihneme celú kartičku (tj. až po svetlý okraj).2. Kartičku zohneme v mieste čiarkovanej čiary a zalaminujeme.3. K pomôcke dodáme jeden malý kolíček. Ak má na aktivite pracovať viac žiakov, je vhodné dať kolíčkov viac (pre každého člena skupiny jeden kolíček).Ako s materiálom pracovať:1. SAMOSTATNÁ PRÁCA: Žiak dostane niekoľko kariet (prípadne aj celú sadu) + kolíček. Vezme si kartu, vyrieši príklad, umiestni kolíček na správny výsledok. Správnosť výpočtu overí otočením karty (výsledok je označený bodkou). Táto aktivita je vhodná napr. aj pre žiakov ako „práca navyše“, pokiaľ majú hotovú zadanú prácu.2. SKUPINOVÁ PRÁCA: Rozdajte vystrihnuté kartičky do skupín (po 2-5 žiakoch) + príslušný počet kolíčkov. Ďalej žiaci pracujú rovnakým spôsobom, ako pri samostatnej práci.3. V priebehu práce učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.4. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém,…Prínos pomôcky:1. Aktivizácia žiakov.2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby.4. Vďaka samokontrole žiakov sa rozvíja ich samostatnosť a zodpovednosť.
17911
Matematika>Štipcovanie>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
1.30