NÁSOBILKA- PUZZLE

Predmet:
Počet strán:
12
Veľkosť: 694.74 KB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
27. 4. 2024
Zdieľať:

NÁJDI DVOJICU - PUZZLE

Nájdi dvojicu je skvelá hra na opakovanie učiva zábavnou formou. Súbor obsahuje puzzle kartičky násobilky 1-10.

Puzzle kartičky je možné využiť až v troch rôznych aktivitách, ktoré zo žiakmi na hodine môžete hrať.

Je len na učiteľov, ktoré čísla bude so žiakmi opakovať. Môže si ich nakombinovať, napr. opakovanie násobilky čísel 8, 9 a 7.

Hru je možné využiť niekoľkými spôsobmi:

  • Žiaci navzájom vytvárajú dvojice hľadaním keď jeden Ž má príklad a druhý Ž má výsledok.
  • Nájdi správny výsledok, kde žiaci majú rôzne príklady a zároveň aj výsledky a ich úlohou je “OBCHODOVAŤ” so spolužiakmi aby vytvorili pár
  • Kde pani učiteľka má v ruke výsledky príkladov, prečíta výsledok a úlohou Ž je povedať príklad, ktorého výsledkom je napr. číslo 35.

Ďalšie produkty od autora Aktivity Pomôcky - Mária Nováková

121596
Slovenský Jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kto má
DVOJHLÁSKY aktivita "Ja mám, kto má? " s témou IA - IE - IU
1.60 €
115221
Slovenský Jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Skvelá aktivita obsahuje súbor 35 kartičiek so zameraním na slabikovanie slov. Súbor obsahuje slová 1-slabičné, 2
1.49 €
114644
Slovenský Jazyk
1.
Didaktické hry
Skvelá aktivita JA MÁM, KTO MÁ? obsahuje 35 kartičiek zameraných na upevňovanie učiva o slabikách. Žiaci si aktivitou
1.50 €
117830
Slovenský jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kto má
Skvelá aktivita "Ja mám, kto má? VÝNIMKY" obsahuje súbor 36 kartičiek. Aktivita obsahujú rôzne slová, v ktorých sa
1.60 €
NÁSOBILKA- PUZZLE NÁSOBILKA- PUZZLE
NÁJDI DVOJICU - PUZZLE Nájdi dvojicu je skvelá hra na opakovanie učiva zábavnou formou. Súbor obsahuje puzzle kartičky násobilky 1-10. Puzzle kartičky je možné využiť až v troch rôznych aktivitách, ktoré zo žiakmi na hodine môžete hrať. Je len na učiteľov, ktoré čísla bude so žiakmi opakovať. Môže si ich nakombinovať, napr. opakovanie násobilky čísel 8, 9 a 7. Hru je možné využiť niekoľkými spôsobmi: Žiaci navzájom vytvárajú dvojice hľadaním keď jeden Ž má príklad a druhý Ž má výsledok. Nájdi správny výsledok, kde žiaci majú rôzne príklady a zároveň aj výsledky a ich úlohou je “OBCHODOVAŤ” so spolužiakmi aby vytvorili pár Kde pani učiteľka má v ruke výsledky príkladov, prečíta výsledok a úlohou Ž je povedať príklad, ktorého výsledkom je napr. číslo 35.
124126
Matematika>Didaktické hry>Postrehová hra>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
1.50