Druhá odmocnina - 2 sady

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
12
Veľkosť: 974.27 KB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
4. 1. 2022
Zdieľať:

Aktivita obsahuje 2 sady kariet. Prvá sada slúži na precvičenie určenia druhých odmocnín čísel 1-15. Druhá sada slúži na precvičenie druhých odmocnín čísel 1-10, vrátane pravidiel so stonásobkami týchto čísel, prípadne s číslami desatinných.

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-4: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 1. sady

strana 5: zložené trimino – riešenie – 1. sada

strana 6-7: tabuľka s riešením – 1. sada

strana 8-9: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 2. sady

strana 10: zložené trimino – riešenie – 2. sada

strana 11-12: tabuľka s riešením – 2. sada

Možnosti použitia:

1. Pomôcku je možné vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).

2. Verziu na rozstrihanie vytlačiť napr. na papier (môže byť z druhej strany popísaný), rozdať do skupín a nechať žiakov sadu najprv rozstrihať a až potom zložiť (obmedzené možnosti opakovaného použitia, ale môžu si robiť do textu napr. poznámky).

3. Pokiaľ si majú žiaci skontrolovať prácu sami, tak vytlačiť zodpovedajúci počet tabuliek s riešením.

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozdajte sadu do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).

2. Nechajte žiakov zložiť trimino – vždy prikladajú dve zodpovedajúce strany k sebe (zadanie + výsledok).

3. Učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

4. Ako nápovedu môžete žiakom ukázať výsledný tvar trimina.

5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne podľa tabuľky s riešením.

6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém,…

Prínos pomôcky:

1. Aktivizácia žiakov.

2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.

3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov.

4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.

5. Možnosť diferenciácie výučby.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

809
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 6 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Cíl: Zopakování či
0.99 €
64369
Fyzika
5., 6.
Ostatné
BEHACIA KVÍZ s tajničkou - PREVODY JEDNOTIEK (dĺžka, obsah, objem, čas, hmotnosť) Popis aktivity: Aktivita obsahuje 29
1.99 €
53219
Matematika
2., 3.
Skladačky
Cieľ: Zopakovanie či upevnenie malé násobilky. Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: nezložené
1.15 €
19156
Matematika
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet s jednoduchými výpočtami počtu percent. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakou
1.30 €
Druhá odmocnina - 2 sady Druhá odmocnina - 2 sady
Aktivita obsahuje 2 sady kariet. Prvá sada slúži na precvičenie určenia druhých odmocnín čísel 1-15. Druhá sada slúži na precvičenie druhých odmocnín čísel 1-10, vrátane pravidiel so stonásobkami týchto čísel, prípadne s číslami desatinných.Súprava obsahuje:strana 1: pokyny pre učiteľovstrana 2-4: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 1. sadystrana 5: zložené trimino – riešenie – 1. sadastrana 6-7: tabuľka s riešením – 1. sadastrana 8-9: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 2. sadystrana 10: zložené trimino – riešenie – 2. sadastrana 11-12: tabuľka s riešením – 2. sadaMožnosti použitia:1. Pomôcku je možné vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).2. Verziu na rozstrihanie vytlačiť napr. na papier (môže byť z druhej strany popísaný), rozdať do skupín a nechať žiakov sadu najprv rozstrihať a až potom zložiť (obmedzené možnosti opakovaného použitia, ale môžu si robiť do textu napr. poznámky).3. Pokiaľ si majú žiaci skontrolovať prácu sami, tak vytlačiť zodpovedajúci počet tabuliek s riešením.Ako s materiálom pracovať:1. Rozdajte sadu do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).2. Nechajte žiakov zložiť trimino – vždy prikladajú dve zodpovedajúce strany k sebe (zadanie + výsledok).3. Učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.4. Ako nápovedu môžete žiakom ukázať výsledný tvar trimina.5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne podľa tabuľky s riešením.6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém,…Prínos pomôcky:1. Aktivizácia žiakov.2. Podpora spolupráce medzi žiakmi.3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov.4. V prípade samokontroly žiakov rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.5. Možnosť diferenciácie výučby.
812
Matematika>Skladačky>ZŠ – 2. STUPEŇ
1.40