Kartičky správania

Téma:
Počet strán:
18
Veľkosť: 73.31 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
8. 3. 2024
Zdieľať:

Je v poriadku ťahať psíka za chvost alebo ho búchať drievkom? Je v poriadku pustiť tehotnú ženu sadnúť si v električke alebo si upratať hračky?

Táto aktivita je navrhnutá tak, aby pomohla deťom rozpoznať a hodnotiť rôzne typy správania. Kartičky správania sú ideálne na podporu samostatného učenia, rovnako ako pre skupinové aktivity. 

Ďalšie produkty od autora Bc. Denisa Krakovčíková

130743
Nepriradené k predmetu
Batoľa (1 -3), MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1.
Já mám, kto má
Obsah materiálu: - demonštračné obrázky - Ja mám, kto má - pracovné listy - bodkovanie vatovými tyčinkami - slabiky -
2.70 €
121764
Občianska výchova
Batoľa (1 -3), MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Já mám, kto má
Obsah materiálu: - demonštračné obrázky - priraďovanie podľa vzoru - Ja mám, kto má - bodkovanie vatovými tyčinkami -
2.70 €
114450
Nepriradené k predmetu
Batoľa (1 -3), MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Postrehová hra
Postrehová hra, ktorá napomáha rozvíjať zručnosti pozorovania a rýchlej reakcie. Pravidlá hry sú na kartičke na
1.00 €
113532
Nepriradené k predmetu
Batoľa (1 -3), MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Deti si vezmú baterku a obrázky presvietia. Možno použiť aj svetelný panel. Obsah materiálu: - 36 obrázkov na
1.10 €
Kartičky správania Kartičky správania
Je v poriadku ťahať psíka za chvost alebo ho búchať drievkom? Je v poriadku pustiť tehotnú ženu sadnúť si v električke alebo si upratať hračky? Táto aktivita je navrhnutá tak, aby pomohla deťom rozpoznať a hodnotiť rôzne typy správania. Kartičky správania sú ideálne na podporu samostatného učenia, rovnako ako pre skupinové aktivity. 
112496
Etická výchova>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Skladačky>Ostatné>Batoľa (1 -3)>MŠ>MŠ - predškoláci>Školský klub detí>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>Emócia
3.00