Ja mám, kto má? - Regulačné sústavy stavovcov

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
9
Veľkosť: 4.11 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
2. 10. 2025
Zdieľať:

Materiál Ja mám, kto má? – Regulačné sústavy stavovcov je interaktívna a hravá aktivita, ktorá pomáha žiakom 7. ročníka základnej školy zopakovať a upevniť učivo o nervovej a hormonálnej sústave stavovcov, ich stavbe, funkciách a význame pre organizmus.

Každá kartička obsahuje dvojicu viet:

  • „Ja mám...“ – s textovou odpoveďou na predchádzajúcu otázku,
  • „Kto má...?“ – s novou otázkou pre ďalšieho žiaka.

Kartičky na seba nadväzujú a vytvárajú uzavretý reťazec. Aktivita podporuje sústredenie, aktívne počúvanie, prácu s odbornými pojmami, logické myslenie a spoluprácu v skupine, pričom prináša do hodiny biológie hravý a zážitkový prvok.

Obsah materiálu zahŕňa:
🔹 24 nadväzujúcich kartičiek s pojmami a definíciami k nervovej a hormonálnej sústave stavovcov,
🔹 prehľadný vizuál určený na tlač a zalaminovanie,
🔹 sprievodný list s odporúčaniami pre učiteľa a tipmi na využitie.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Nikola Antušová

271098
Biológia
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál RISKUJ! – Lesné mikroorganizmy a nekvitnúce byliny je interaktívna a hravá aktivita určená pre žiakov 5
3.50 €
277704
Biológia
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál RISKUJ! – Život rastlín je interaktívna a hravá aktivita, ktorá pomáha žiakom 8. ročníka upevniť a prehĺbiť
3.50 €
282273
Biológia
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál RISKUJ! – Veda a technika je interaktívna, hravá a vzdelávacia aktivita, určená pre žiakov 2. stupňa základnej
3.50 €
264924
Biológia
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kto má
Materiál Ja mám, kto má? – Základné životné procesy organizmov je interaktívna a hravá aktivita, ktorá pomáha žiakom 8
2.50 €
Ja mám, kto má? - Regulačné sústavy stavovcov Ja mám, kto má? - Regulačné sústavy stavovcov
Materiál Ja mám, kto má? – Regulačné sústavy stavovcov je interaktívna a hravá aktivita, ktorá pomáha žiakom 7. ročníka základnej školy zopakovať a upevniť učivo o nervovej a hormonálnej sústave stavovcov, ich stavbe, funkciách a význame pre organizmus.Každá kartička obsahuje dvojicu viet:„Ja mám...“ – s textovou odpoveďou na predchádzajúcu otázku,„Kto má...?“ – s novou otázkou pre ďalšieho žiaka.Kartičky na seba nadväzujú a vytvárajú uzavretý reťazec. Aktivita podporuje sústredenie, aktívne počúvanie, prácu s odbornými pojmami, logické myslenie a spoluprácu v skupine, pričom prináša do hodiny biológie hravý a zážitkový prvok.✅ Obsah materiálu zahŕňa:🔹 24 nadväzujúcich kartičiek s pojmami a definíciami k nervovej a hormonálnej sústave stavovcov,🔹 prehľadný vizuál určený na tlač a zalaminovanie,🔹 sprievodný list s odporúčaniami pre učiteľa a tipmi na využitie.
270534
Biológia>Já mám, kto má>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾Živočíchy>🐻Cicavce>🐸Obojživelníci (žaby, ...)>🐍Plazy>🐟Ryby>🦉Vtáci
2.50