80 vedomostných otázok zameraných - rozvoj všeobecného prehľadu a myslenia

Počet strán:
10
Veľkosť: 28.23 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
6. 5. 2025
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, pedagogický asistent, vychovávateľ

Kartičky obsahujú otázku aj správnu odpoveď a slúžia na rozvoj všeobecného rozhľadu a komunikačných schopností žiakov.

Pedagóg drží kartičky, kladie žiakom otázky a zároveň má k dispozícii správne odpovede na ich kontrolu. Otázky sú zoradené od jednoduchších po náročnejšie a sú vhodné na individuálnu aj skupinovú prácu.

Kartičky podporujú pamäť, sústredenie a verbálny prejav.. Možno ich využiť na rozcvičenie, opakovanie alebo ako zábavnú vedomostnú aktivitu.

Ďalšie produkty od autora Spoločne to zvládneme!

138063
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
94 kartičiek, ktorých cieľom je prehlbovať slovnú zásobu žiakov. Prioritne: 2. stupeň ZŠ, SŠ. Kartičky sú navrhnuté na
3.00 €
148303
Triednická hodina
Školský klub detí, 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Štipcovanie
Odporúčam : pomocou dierkovača urobiť dierky, zviazať tenkou stuhou a zavesiť na tabuľu. Hodnotiaca škála s emotikonmi
2.00 €
141094
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
5ks - PL, aktivity Tieto pracovné listy sú navrhnuté pre žiakov druhého stupňa základnej školy a študentov stredných
1.50 €
156570
Nepriradené k predmetu
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Označte si dvere svojej triedy a doplňte hygienickú zónu peknými plagátmi.
1.00 €
80 vedomostných otázok zameraných - rozvoj všeobecného prehľadu a myslenia 80 vedomostných otázok zameraných - rozvoj všeobecného prehľadu a myslenia
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠKto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ, pedagogický asistent, vychovávateľKartičky obsahujú otázku aj správnu odpoveď a slúžia na rozvoj všeobecného rozhľadu a komunikačných schopností žiakov.Pedagóg drží kartičky, kladie žiakom otázky a zároveň má k dispozícii správne odpovede na ich kontrolu. Otázky sú zoradené od jednoduchších po náročnejšie a sú vhodné na individuálnu aj skupinovú prácu.Kartičky podporujú pamäť, sústredenie a verbálny prejav.. Možno ich využiť na rozcvičenie, opakovanie alebo ako zábavnú vedomostnú aktivitu.
226862
Slovenský Jazyk>Triednická hodina>Nepriradené k predmetu>Didaktické hry>Postrehová hra>Ostatné>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>👍Sebahodnotenie
3.00