Ja mám, kto má - určovanie času, hodiny

Ročník:
Počet strán:
13
Veľkosť: 10.77 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
22. 3. 2025
Zdieľať:

JA MÁM, KTO MÁ....? URČOVANIE ČASU, HODINY

📚 Popis materiálu:

Tento vzdelávací materiál obsahuje 24 kariet, ktoré deťom zábavnou formou pomáhajú precvičiť určovanie času na hodinách. Hra je založená na princípe reťazového spájania otázok a odpovedí, kde si deti navzájom odovzdávajú karty a upevňujú si tak znalosti štvrť, pol, tri štvrte a celých hodín.

📝 Ako s materiálom pracovať?

1️⃣ Každý hráč dostane jednu alebo viac kariet (podľa počtu hráčov).

2️⃣ Hra začína kartou s nápisom "Ja mám štart. Kto má 5 hodín?"

3️⃣ Dieťa, ktoré má správny čas, nahlas prečíta svoju kartu: "Ja mám 5 hodín. Kto má štvrť na dve?"

4️⃣ Hra pokračuje, kým sa neprejdú všetky karty a nevytvorí sa uzavretý reťazec.

Ďalšie produkty od autora Adéla Něničková – Úča na hrazde

219732
Slovenský Jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
MATERIÁL OBSAHUJE: Materiál obsahuje 28 hracích kariet. Karty majú prednú aj zadnú stranu, preto odporúčam obojstrannú
1.55 €
205933
Slovenský Jazyk
Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Tento materiál prináša zábavný a interaktívny spôsob, ako podporiť komunikáciu a diskusiu medzi žiakmi na tému jari
1.45 €
181391
Nepriradené k predmetu
MŠ - predškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
Materiál je určený hlavne pre žiakov 1. triedy, ale páčiť sa bude aj žiakom v 2. triede. Ide o adventný kalendár, kedy
1.65 €
169267
Pracovné činnosti
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omaľovánka
Kooperatívny obraz slúži ako nástroj pre rozvoj spolupráce medzi žiakmi, podporu tímovej práce, komunikácie a vzájomného
1.75 €
Ja mám, kto má - určovanie času, hodiny Ja mám, kto má - určovanie času, hodiny
JA MÁM, KTO MÁ....? URČOVANIE ČASU, HODINY📚 Popis materiálu:Tento vzdelávací materiál obsahuje 24 kariet, ktoré deťom zábavnou formou pomáhajú precvičiť určovanie času na hodinách. Hra je založená na princípe reťazového spájania otázok a odpovedí, kde si deti navzájom odovzdávajú karty a upevňujú si tak znalosti štvrť, pol, tri štvrte a celých hodín.📝 Ako s materiálom pracovať?1️⃣ Každý hráč dostane jednu alebo viac kariet (podľa počtu hráčov).2️⃣ Hra začína kartou s nápisom "Ja mám štart. Kto má 5 hodín?"3️⃣ Dieťa, ktoré má správny čas, nahlas prečíta svoju kartu: "Ja mám 5 hodín. Kto má štvrť na dve?"4️⃣ Hra pokračuje, kým sa neprejdú všetky karty a nevytvorí sa uzavretý reťazec.
214167
Prírodoveda>Prvouka>Didaktické hry>Já mám, kto má>1.>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
1.65