Štipcovačka - abeceda

Kategória:
Počet strán:
17
Veľkosť: 14.33 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
24. 11. 2025
Zdieľať:

Štipcovačka je výborná aktivita vhodná v prípravnom období na fonematické uvedomenie začiatočnej hlásky v slove. Súbor PDF obsahuje 96 kartičiek s obrázkami (17 A4 strán), ku ktorým žiaci priraďujú začiatočné písmeno/hlásku. 30 kartičiek s obrázkami je zameraných na určenie začiatočnej hlásky - samohlások A,I,E,O,U. Odporúčam zalaminovať. 

Princíp aktivity: Žiaci majú kartičky a štipce. Na každej kartičke je obrázok a pod ním sú 3 písmená, žiak pripne štipec na to písmeno, ktoré počuje na začiatku slova (pri pomenovaní obrázka). Napr. na kartičke je obrázok sova a žiak pripne štipec na písmeno S. Keď žiaci v skupine / vo dvojici vyriešia všetky kartičky, spolu s pani učiteľkou kontrolujú správnosť riešenia. ALEBO si môžu skupiny/dvojice medzi sebou navzájom skontrolovať správne riešenie.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Soňa Jaššová

37774
Nepriradené k predmetu
Školský klub detí, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Skladačky
Vianoce - Puzzle vhodné na navodenie vianočnej atmosféry. Puzzle je vhodné použiť na akejkoľvek hodine, v deň sv
1.50 €
43481
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Já mám, kto má
Obľúbenou aktivitou "Ja mám, kto má" si žiaci precvičia premenu jednotiek dĺžky. Vhodné na opakovanie učiva alebo na
1.50 €
32448
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovné listy
JESEŇ - Pracovné listy na porovnanie 1.ročník Pracovné listy sú vytvorené na upevnenie učiva porovnávanie. Žiaci pracujú
1.60 €
30058
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kto má
Násobenie/delenie 0-5 - Ja mám, kto má Ponúkam didaktickú aktivitu Ja mám, kto má, zameranú na násobenie a delenie v
1.50 €
Štipcovačka - abeceda Štipcovačka - abeceda
Štipcovačka je výborná aktivita vhodná v prípravnom období na fonematické uvedomenie začiatočnej hlásky v slove. Súbor PDF obsahuje 96 kartičiek s obrázkami (17 A4 strán), ku ktorým žiaci priraďujú začiatočné písmeno/hlásku. 30 kartičiek s obrázkami je zameraných na určenie začiatočnej hlásky - samohlások A,I,E,O,U. Odporúčam zalaminovať.  Princíp aktivity: Žiaci majú kartičky a štipce. Na každej kartičke je obrázok a pod ním sú 3 písmená, žiak pripne štipec na to písmeno, ktoré počuje na začiatku slova (pri pomenovaní obrázka). Napr. na kartičke je obrázok sova a žiak pripne štipec na písmeno S. Keď žiaci v skupine / vo dvojici vyriešia všetky kartičky, spolu s pani učiteľkou kontrolujú správnosť riešenia. ALEBO si môžu skupiny/dvojice medzi sebou navzájom skontrolovať správne riešenie.
78178
Nepriradené k predmetu>Štipcovanie>MŠ - predškoláci>Školský klub detí>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>🔤Abeceda
3.00