Hodnotiaci dotazník pre I. stupeň

Počet strán:
6
Veľkosť: 4.9 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
11. 11. 2024
Zdieľať:

Ahojte,

hodnotiaci dotazník pre žiakov prvého stupňa. Tento dotazník slúži ako pomôcka na priebežné sledovanie žiakovej cesty v plnení učebných a osobnostných cieľov. 

Žiaci ho vypĺňajú škálovito a hodnotia svoj pokrok štvrťročne zelenou farbičkou (signalizuje prebiehajúci proces) a polročne červenou farbičkou (symbolizuje ukončenie danej etapy). 

Dotazník obsahuje aj priestor pre slovný komentár žiaka a učiteľa, ktorý podporuje individuálne zhodnotenie a reflexiu. Tento nástroj je zároveň výborným podkladom pre tripartitné stretnutia – umožňuje žiakovi, učiteľovi a rodičovi spoločne posúdiť, na akej ceste sa žiak práve nachádza, a vytýčiť ďalšie kroky k dosiahnutiu jeho cieľov.

Verím, že tento dotazník prispeje k efektívnejšej komunikácii a podpore žiakov vo vzdelávacom procese.

Mať ciele a vedieť v čom som dobrý/á je veľmi dôležité. A ešte dôležitejšie je to našim žiakom zvedomovať a neustále opakovať. 

P.

 

Ďalšie produkty od autora Patrícia Rybanská

141065
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba triedy
Ahojte, Rozvrh hodín, ktorý môžete použiť: Vytlačíš, zalaminuješ, nalepíš magnetickú pásku na zalaminovaný a vystrihnutý
1.50 €
137653
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatné
SKVELÝ spôsob ako rozdeliť žiakov pri SKUPINOVEJ PRÁCI ! Rozdelenie žiakov podľa obrázkov bude odteraz zábava ! 28
1.50 €
137527
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatné
Ahojte, ZAPARKUJ OTÁZKU. V triede sa často stáva, že majú deti otázku, ktorá nie je aktuálne k téme. Preto môžu
0.00 €
143993
Nepriradené k predmetu
1., 2.
Pravidlá triedy
Ahojte, vytvorila som pravidlá pre skôr menších žiakov (1. 2.ročník). Verím, že niekomu skrášlia triedu. Pravidlá
1.00 €
Hodnotiaci dotazník pre I. stupeň Hodnotiaci dotazník pre I. stupeň
Ahojte,hodnotiaci dotazník pre žiakov prvého stupňa. Tento dotazník slúži ako pomôcka na priebežné sledovanie žiakovej cesty v plnení učebných a osobnostných cieľov. Žiaci ho vypĺňajú škálovito a hodnotia svoj pokrok štvrťročne zelenou farbičkou (signalizuje prebiehajúci proces) a polročne červenou farbičkou (symbolizuje ukončenie danej etapy). Dotazník obsahuje aj priestor pre slovný komentár žiaka a učiteľa, ktorý podporuje individuálne zhodnotenie a reflexiu. Tento nástroj je zároveň výborným podkladom pre tripartitné stretnutia – umožňuje žiakovi, učiteľovi a rodičovi spoločne posúdiť, na akej ceste sa žiak práve nachádza, a vytýčiť ďalšie kroky k dosiahnutiu jeho cieľov.Verím, že tento dotazník prispeje k efektívnejšej komunikácii a podpore žiakov vo vzdelávacom procese.Mať ciele a vedieť v čom som dobrý/á je veľmi dôležité. A ešte dôležitejšie je to našim žiakom zvedomovať a neustále opakovať. P. 
175849
Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>ZŠ – 1. STUPEŇ>👍Sebahodnotenie
2.00