Hodnotiaci dotazník pre I. stupeň

Počet strán:
6
Veľkosť: 4.9 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
11. 11. 2024
Zdieľať:

Ahojte,

hodnotiaci dotazník pre žiakov prvého stupňa. Tento dotazník slúži ako pomôcka na priebežné sledovanie žiakovej cesty v plnení učebných a osobnostných cieľov. 

Žiaci ho vypĺňajú škálovito a hodnotia svoj pokrok štvrťročne zelenou farbičkou (signalizuje prebiehajúci proces) a polročne červenou farbičkou (symbolizuje ukončenie danej etapy). 

Dotazník obsahuje aj priestor pre slovný komentár žiaka a učiteľa, ktorý podporuje individuálne zhodnotenie a reflexiu. Tento nástroj je zároveň výborným podkladom pre tripartitné stretnutia – umožňuje žiakovi, učiteľovi a rodičovi spoločne posúdiť, na akej ceste sa žiak práve nachádza, a vytýčiť ďalšie kroky k dosiahnutiu jeho cieľov.

Verím, že tento dotazník prispeje k efektívnejšej komunikácii a podpore žiakov vo vzdelávacom procese.

Mať ciele a vedieť v čom som dobrý/á je veľmi dôležité. A ešte dôležitejšie je to našim žiakom zvedomovať a neustále opakovať. 

P.

 

Ďalšie produkty od autora Patrícia Rybanská

140633
Nepriradené k predmetu
2., 3., 4.
Pravidlá triedy
Pravidlá, ktoré sa hodia :)
1.00 €
137529
Slovenský jazyk - gramatika
1., 2.
Výzdoba triedy
Abeceda vhodná na nástenku do 1. prípadne 2. ročníka. (Písmeno - CS).
2.00 €
137566
Nepriradené k predmetu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba triedy
Ahojte, rozvrh hodín, ktorý sa do triedy vždy ! :) Je určený skôr od 2. ročníka a vyššie. Môžete použiť spôsobmi
1.00 €
138111
Nepriradené k predmetu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Ahojte, Ako a prečo treba rozvíjať životné zručnosti ? Z knihy Životné zručnosti a ako ich rozvíjať: ,,Životné zručnosti
1.50 €
Hodnotiaci dotazník pre I. stupeň Hodnotiaci dotazník pre I. stupeň
Ahojte,hodnotiaci dotazník pre žiakov prvého stupňa. Tento dotazník slúži ako pomôcka na priebežné sledovanie žiakovej cesty v plnení učebných a osobnostných cieľov. Žiaci ho vypĺňajú škálovito a hodnotia svoj pokrok štvrťročne zelenou farbičkou (signalizuje prebiehajúci proces) a polročne červenou farbičkou (symbolizuje ukončenie danej etapy). Dotazník obsahuje aj priestor pre slovný komentár žiaka a učiteľa, ktorý podporuje individuálne zhodnotenie a reflexiu. Tento nástroj je zároveň výborným podkladom pre tripartitné stretnutia – umožňuje žiakovi, učiteľovi a rodičovi spoločne posúdiť, na akej ceste sa žiak práve nachádza, a vytýčiť ďalšie kroky k dosiahnutiu jeho cieľov.Verím, že tento dotazník prispeje k efektívnejšej komunikácii a podpore žiakov vo vzdelávacom procese.Mať ciele a vedieť v čom som dobrý/á je veľmi dôležité. A ešte dôležitejšie je to našim žiakom zvedomovať a neustále opakovať. P. 
175849
Nepriradené k predmetu>Hodnotenie, sebahodnotenie>ZŠ – 1. STUPEŇ>👍Sebahodnotenie
2.00