Hoď kockou: ranný kruh

Kategória:
Počet strán:
17
Veľkosť: 1.86 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
25. 8. 2024
Zdieľať:

O materiáli:

Tento materiál obsahuje 14 listov, pričom na každom liste je 6 rôznych tém alebo otázok na diskusiu. Listy sú navrhnuté tak, aby podporovali interaktívne a zábavné aktivity v triede. Každý list je štruktúrovaný tak, že žiaci môžu jednoducho hádzať kockou a podľa čísla, ktoré padne, odpovedať na otázku na príslušnom liste. Týmto spôsobom je zaistená variabilita a náhodnosť, čo udržuje aktivitu zaujímavú a dynamickú.

Materiál je vhodný pre žiakov 1. stupňa základnej školy, témy sú vhodné prevažne od 2. do 4. triedy (ale aj v 1. a 5. triede je práca s týmto materiálom vhodná). Je určený na prácu v triede pod vedením učiteľa, ale môže byť tiež využitý pri individuálnych aktivitách alebo v skupinovej práci.

Pre koho je materiál vhodný:

Materiál je vhodný pre žiakov 1. stupňa základnej školy, témy sú vhodné od 1. do 5. triedy. Je určený na prácu v triede pod vedením učiteľa, ale môže byť tiež využitý pri individuálnych aktivitách alebo v skupinovej práci.

Ako s materiálom pracovať:

  • Príprava: Učiteľ vyberie jeden zo 14 listov, s ktorým chce pracovať. Každý list obsahuje 6 otázok alebo tém. Žiakom sa rozdajú kocky (jedna pre každého alebo jednu spoločnú pre celú triedu).
  • Priebeh aktivity: Každý žiak postupne hodí kockou. Podľa čísla, ktoré padne, si žiak vyberie otázku alebo tému z príslušného listu. Žiak na otázku odpovie, buď ústne pred triedou, alebo písomne ​​na svoj papier. Učiteľ môže podporovať diskusiu tým, že žiakovi kladie doplňujúce otázky alebo vyzve ostatných žiakov, aby sa k téme vyjadrili.
  • Ďalšie spôsoby použitia: 
    • Skupinová práca: Rozdeľte žiakov do menších skupín a každý člen skupiny hodí kockou a odpovie na otázku. Skupina potom môže diskutovať o odpovediach a spoločne sa učiť jeden od druhého. 
    • Párové aktivity: Žiaci pracujú vo dvojiciach, hádžu kockou a vzájomne si odpovedajú na otázky. 
    • Písanie denníka: Žiaci môžu použiť otázky ako podnet na písanie krátkych textov alebo denníkových záznamov. 
    • Role-playing: Učiteľ môže žiakov vyzvať, aby svoje odpovede zahrali ako krátke scénky.

Ďalšie produkty od autora Adéla Něničková – Úča na hrazde

171976
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatné
Materiál obsahuje 3 typy čitateľských stratégií. - BELETRIA: pred čítaním, počas čítania, po čítaní. - NAUČNÁ PRÓZA
1.65 €
183137
Pracovné činnosti
MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omaľovánka
MATERIÁL OBSAHUJE: Kooperatívny obraz (obraz rozdelený na 24 častí). Celý kooperatívny obraz - možné tiež využiť ako
1.55 €
186057
Výtvarná výchova
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omaľovánka
MATERÁL OBSAHUJE 4 čiernobiele náramky bez nápisu 4 čiernobiele náramky s nápisom “VESELÉ VIANOCE” 4 farebné náramky bez
0.99 €
152766
Prvouka
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Hra „Emočné dobrodružstvo“ je vhodná pre všetky triedy na 1. stupni ZŠ. Obsah hry 96 kartičiek so situáciami: Každá
1.35 €
Hoď kockou: ranný kruh Hoď kockou: ranný kruh
O materiáli:Tento materiál obsahuje 14 listov, pričom na každom liste je 6 rôznych tém alebo otázok na diskusiu. Listy sú navrhnuté tak, aby podporovali interaktívne a zábavné aktivity v triede. Každý list je štruktúrovaný tak, že žiaci môžu jednoducho hádzať kockou a podľa čísla, ktoré padne, odpovedať na otázku na príslušnom liste. Týmto spôsobom je zaistená variabilita a náhodnosť, čo udržuje aktivitu zaujímavú a dynamickú.Materiál je vhodný pre žiakov 1. stupňa základnej školy, témy sú vhodné prevažne od 2. do 4. triedy (ale aj v 1. a 5. triede je práca s týmto materiálom vhodná). Je určený na prácu v triede pod vedením učiteľa, ale môže byť tiež využitý pri individuálnych aktivitách alebo v skupinovej práci.Pre koho je materiál vhodný:Materiál je vhodný pre žiakov 1. stupňa základnej školy, témy sú vhodné od 1. do 5. triedy. Je určený na prácu v triede pod vedením učiteľa, ale môže byť tiež využitý pri individuálnych aktivitách alebo v skupinovej práci.Ako s materiálom pracovať:Príprava: Učiteľ vyberie jeden zo 14 listov, s ktorým chce pracovať. Každý list obsahuje 6 otázok alebo tém. Žiakom sa rozdajú kocky (jedna pre každého alebo jednu spoločnú pre celú triedu).Priebeh aktivity: Každý žiak postupne hodí kockou. Podľa čísla, ktoré padne, si žiak vyberie otázku alebo tému z príslušného listu. Žiak na otázku odpovie, buď ústne pred triedou, alebo písomne ​​na svoj papier. Učiteľ môže podporovať diskusiu tým, že žiakovi kladie doplňujúce otázky alebo vyzve ostatných žiakov, aby sa k téme vyjadrili.Ďalšie spôsoby použitia: Skupinová práca: Rozdeľte žiakov do menších skupín a každý člen skupiny hodí kockou a odpovie na otázku. Skupina potom môže diskutovať o odpovediach a spoločne sa učiť jeden od druhého. Párové aktivity: Žiaci pracujú vo dvojiciach, hádžu kockou a vzájomne si odpovedajú na otázky. Písanie denníka: Žiaci môžu použiť otázky ako podnet na písanie krátkych textov alebo denníkových záznamov. Role-playing: Učiteľ môže žiakov vyzvať, aby svoje odpovede zahrali ako krátke scénky.
145540
Nepriradené k predmetu>Ostatné>ZŠ – 1. STUPEŇ
1.25