MALÁ NÁSOBILKA - násobilka 5, 6 a 7 - násobenie a delenie

Predmet:
Ročník:
Kategória:
Počet strán:
16
Veľkosť: 1.31 MB
Typ súboru: pdf
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
26. 3. 2023
Zdieľať:

Cieľ: Zopakovanie či upevnenie malé násobilky.

 

Súprava obsahuje:

strana 1: pokyny pre učiteľov

strana 2-3: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 1. sady

strana 4: zložené trimino – riešenie – 1. sada

strana 5-6: tabuľka s riešením – 1. sada

strana 7-8: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 2. sady

strana 9: zložené trimino – riešenie – 2. sada

strana 10-11: tabuľka s riešením – 2. sada

strana 12-13: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 3. sady

strana 14: zložené trimino – riešenie – 3. sada

strana 15-16: tabuľka s riešením – 3. sada

 

Možnosti použitia:                                                           

1. Pomôcku je možné vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).

2. Verziu na rozstrihanie vytlačiť napr. na papier (môže byť z druhej strany popísaný), rozdať do skupín a nechať žiakov sadu najprv rozstrihať a až potom zložiť (obmedzené možnosti opakovaného použitia, ale môžu si robiť do textu napr. poznámky).

3. Pokiaľ si majú žiaci skontrolovať prácu sami, tak vytlačiť zodpovedajúci počet tabuliek s riešením.

 

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozdajte sadu do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).

2. Nechajte žiakov zložiť trimino – vždy prikladajú dve zodpovedajúce strany k sebe (zadanie + výsledok).

3. Učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.

4. Ako nápovedu môžete žiakom ukázať výsledný tvar trimina.

5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne podľa tabuľky s riešením.

6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém,

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

10968
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Skladačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 12 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. Súprava obsahuje
1.25 €
48742
Matematika
2., 3., 4.
Já mám, kto má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 kariet. Karty obsahujú 26 rôznych dvojíc príkladov a výsledkov na základné početné
1.15 €
54478
Matematika
2., 3.
Skladačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. V príkladoch sa
1.15 €
19093
Matematika
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Aktivita obsahuje 2 sady kariet. Obe sady slúžia na precvičenie číselných výrazov s mocninami a odmocninami. Prvá sada
1.30 €
MALÁ NÁSOBILKA - násobilka 5, 6 a 7 - násobenie a delenie MALÁ NÁSOBILKA - násobilka 5, 6 a 7 - násobenie a delenie
Cieľ: Zopakovanie či upevnenie malé násobilky. Súprava obsahuje:strana 1: pokyny pre učiteľovstrana 2-3: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 1. sadystrana 4: zložené trimino – riešenie – 1. sadastrana 5-6: tabuľka s riešením – 1. sadastrana 7-8: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 2. sadystrana 9: zložené trimino – riešenie – 2. sadastrana 10-11: tabuľka s riešením – 2. sadastrana 12-13: nezložené trimino vhodné na rozstrihanie – zadanie 3. sadystrana 14: zložené trimino – riešenie – 3. sadastrana 15-16: tabuľka s riešením – 3. sada Možnosti použitia:                                                            1. Pomôcku je možné vytlačiť, zalaminovať a rozstrihať (možno používať opakovane).2. Verziu na rozstrihanie vytlačiť napr. na papier (môže byť z druhej strany popísaný), rozdať do skupín a nechať žiakov sadu najprv rozstrihať a až potom zložiť (obmedzené možnosti opakovaného použitia, ale môžu si robiť do textu napr. poznámky).3. Pokiaľ si majú žiaci skontrolovať prácu sami, tak vytlačiť zodpovedajúci počet tabuliek s riešením. Ako s materiálom pracovať:1. Rozdajte sadu do skupín (po 2-5 žiakoch), prípadne môžu žiaci pracovať samostatne (napr. ako prácu navyše, pokiaľ majú už hotovo).2. Nechajte žiakov zložiť trimino – vždy prikladajú dve zodpovedajúce strany k sebe (zadanie + výsledok).3. Učiteľ prechádza triedu a pomáha žiakom s prípadnými nejasnosťami.4. Ako nápovedu môžete žiakom ukázať výsledný tvar trimina.5. Potom vykonajte kontrolu – spoločne alebo každá skupina samostatne podľa tabuľky s riešením.6. Nezabudnite na spätnú väzbu – ktoré príklady robili žiakom najväčší problém,
53222
Matematika>Skladačky>2.>3.
1.36