BEHACIA KVÍZ s tajničkou - MALÁ NÁSOBILKA - násobenie a delenie

Predmet:
Ročník:
Kategória:
Počet strán:
56
Veľkosť: 11.48 MB
Typ súboru: zip
Predávajúci:
Nahrané:
Naposledy upravené:
27. 8. 2023
Zdieľať:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 kariet + list na napísanie tajničky. Každá karta obsahuje zadanie úlohy na násobenie a delenie v odbore malej násobilky + 4 možnosti. Do tajenky žiaci napíšu písmeno, ktoré je uvedené pri správnom riešení úlohy. Cieľ: Zopakovanie či upevnenie znalosti malej násobilky.

Súprava obsahuje:

30 kariet na tlač (1, 2 alebo 4 karty na stránke)

list s prázdnou tajničkou na doplnenie (2x na stránke)

list s vyriešenou tajničkou + pokynom k ​​„úlohe navyše“

sprievodný list - návod

 

Možnosti použitia:

1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, prípadne zalaminovať (možno používať opakovane) alebo rozstrihať (podľa vami zvolenej veľkosti kariet).

2. Je možné vytlačiť aj na už použité papiere „na druhú, čistú stranu“.

 

Ako s materiálom pracovať:

1. Rozmiestnite karty po učebni, chodbe, školskej záhrade, ihrisku a pod. (možno využiť ako vonkajšiu aktivitu).

2. Rozdeľte žiakov do skupín (môžu pracovať aj samostatne). Do každej skupiny dajte tabuľku s prázdnou tajničkou na doplnenie.

3. Každá karta je očíslovaná. Žiaci teda nemusia riešiť úlohy postupne, ale môžu začať ľubovoľným číslom.

4. 4. Po správnom vyriešení všetkých úloh žiaci získajú tajničku. Kto by mal hotové skôr, môže napísať informácie o tajničke – pokyny v riešení.

5. Nezabudnite na prípadnú kontrolu a spätnú väzbu k úlohám.

 

Prínos pomôcky:

1. Aktivizácia žiakov.

2. Podpora spolupráce a komunikácie medzi žiakmi.

3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby.

4. Vďaka možnosti samokontroly žiakov (či tajenka „dáva zmysel“) rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.

Ďalšie produkty od autora Vladěna Pěknicová

53223
Matematika
2., 3.
Skladačky
Cieľ: Zopakovanie či upevnenie malé násobilky. Súprava obsahuje: strana 1: pokyny pre učiteľov strana 2-3: nezložené
1.36 €
57337
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Aktivita obsahuje 2 sady kariet. Prvá sada obsahuje príklady na určenie počtu percent (vyjadrené časťou z celku). Druhá
1.35 €
4788
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skladačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet s jednoduchými rovnicami s jednou neznámou. Vždy k sebe patria 4
1.30 €
19168
Matematika
2., 3., 4.
Skladačky
Aktivita obsahuje 8 štvoríc kariet. Vždy k sebe patria 4 karty s rovnakým výsledkom. V príkladoch sa vyskytuje sčítanie
1.15 €
BEHACIA KVÍZ s tajničkou - MALÁ NÁSOBILKA - násobenie a delenie BEHACIA KVÍZ s tajničkou - MALÁ NÁSOBILKA - násobenie a delenie
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 kariet + list na napísanie tajničky. Každá karta obsahuje zadanie úlohy na násobenie a delenie v odbore malej násobilky + 4 možnosti. Do tajenky žiaci napíšu písmeno, ktoré je uvedené pri správnom riešení úlohy. Cieľ: Zopakovanie či upevnenie znalosti malej násobilky.Súprava obsahuje: 30 kariet na tlač (1, 2 alebo 4 karty na stránke) list s prázdnou tajničkou na doplnenie (2x na stránke) list s vyriešenou tajničkou + pokynom k ​​„úlohe navyše“ sprievodný list - návod  Možnosti použitia: 1. Pomôcku odporúčam vytlačiť, prípadne zalaminovať (možno používať opakovane) alebo rozstrihať (podľa vami zvolenej veľkosti kariet). 2. Je možné vytlačiť aj na už použité papiere „na druhú, čistú stranu“.  Ako s materiálom pracovať: 1. Rozmiestnite karty po učebni, chodbe, školskej záhrade, ihrisku a pod. (možno využiť ako vonkajšiu aktivitu). 2. Rozdeľte žiakov do skupín (môžu pracovať aj samostatne). Do každej skupiny dajte tabuľku s prázdnou tajničkou na doplnenie. 3. Každá karta je očíslovaná. Žiaci teda nemusia riešiť úlohy postupne, ale môžu začať ľubovoľným číslom. 4. 4. Po správnom vyriešení všetkých úloh žiaci získajú tajničku. Kto by mal hotové skôr, môže napísať informácie o tajničke – pokyny v riešení.5. Nezabudnite na prípadnú kontrolu a spätnú väzbu k úlohám.  Prínos pomôcky: 1. Aktivizácia žiakov. 2. Podpora spolupráce a komunikácie medzi žiakmi. 3. Manipulatívna činnosť – zapojenie viacerých zmyslov do výučby. 4. Vďaka možnosti samokontroly žiakov (či tajenka „dáva zmysel“) rozvoj samostatnosti a zodpovednosti.
71493
Matematika>Ostatné>2.>3.
1.99