Fonologické uvedomovanie - workbook

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
33
Veľkosť: 5.08 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
23. 6. 2024
Zdieľať:

Pracovný zošit rozdelený do sekcií, ktoré môžete vidieť v náhľade. Obsahuje 33 pracovných listov dodržiavajúcich princípy modelu štruktúrovanej gramotnosti. Pracovný zošit obsahuje úlohy vhodné i pre mladšie deti - predškolákov, zamerané na hlásky a slabiky, nájdu sa v ňom i pracovné listy, pri ktorých je už potrebné ovládať písanie a čítanie - nižší stupeň ZŠ.

Model štruktúrovanej gramotnosti slúži na systematické rozvíjanie jednotlivých jazykových a gramotnostných komponentov. Je osvedčeným nástrojom v prvej etape vzdelávania žiakov s dyslexiou, taktiež je skvelým doplnkom k vzdelávaniu a rozvíjaniu intaktných detí. 

124776
Slovenský Jazyk
MŠ - predškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Sluchové uvedomovanie je základným kameňom samotnej rečovej produkcie, porozumenia, opakovania a v škole tiež napríklad
2.89 €
89776
Slovenský Jazyk
MŠ, 1., Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Materiál využiteľný od najmenších detí po tie najväčšie. Inštrukcie a námety na prácu nájdete priamo v ňom. Vďaka tomuto
1.50 €
107471
Logopédia
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., Špeciálna pedagogika
Pracovné listy
Materiál poslúži k nácviku tvorby gramaticky správnych viet, je vhodný pre všetky detičky vo veku od 4 rokov, pre
1.90 €
155114
Logopédia
Batoľa (1 -3), MŠ, MŠ - predškoláci, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Materiál určený pre detičky, ktoré práve začínajú rozprávať vo vetách. Materiál podporuje a trénuje používanie zvratných
1.99 €
Fonologické uvedomovanie - workbook Fonologické uvedomovanie - workbook
Pracovný zošit rozdelený do sekcií, ktoré môžete vidieť v náhľade. Obsahuje 33 pracovných listov dodržiavajúcich princípy modelu štruktúrovanej gramotnosti. Pracovný zošit obsahuje úlohy vhodné i pre mladšie deti - predškolákov, zamerané na hlásky a slabiky, nájdu sa v ňom i pracovné listy, pri ktorých je už potrebné ovládať písanie a čítanie - nižší stupeň ZŠ. Model štruktúrovanej gramotnosti slúži na systematické rozvíjanie jednotlivých jazykových a gramotnostných komponentov. Je osvedčeným nástrojom v prvej etape vzdelávania žiakov s dyslexiou, taktiež je skvelým doplnkom k vzdelávaniu a rozvíjaniu intaktných detí. 
42940
Logopédia>Pracovné listy>Školský klub detí>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
3.00