Fonologické uvedomovanie - workbook

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
33
Veľkosť: 5.08 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
23. 6. 2024
Zdieľať:

Pracovný zošit rozdelený do sekcií, ktoré môžete vidieť v náhľade. Obsahuje 33 pracovných listov dodržiavajúcich princípy modelu štruktúrovanej gramotnosti. Pracovný zošit obsahuje úlohy vhodné i pre mladšie deti - predškolákov, zamerané na hlásky a slabiky, nájdu sa v ňom i pracovné listy, pri ktorých je už potrebné ovládať písanie a čítanie - nižší stupeň ZŠ.

Model štruktúrovanej gramotnosti slúži na systematické rozvíjanie jednotlivých jazykových a gramotnostných komponentov. Je osvedčeným nástrojom v prvej etape vzdelávania žiakov s dyslexiou, taktiež je skvelým doplnkom k vzdelávaniu a rozvíjaniu intaktných detí. 

Ďalšie produkty od autora BašKa LogopedičKa

42931
Logopédia
MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí
Ostatné
Interaktívna powerpointová prezentácia s rýchlou oromotorickou rozvičkou. Vhodné na začiatok každého stretnutia, deti sú
1.00 €
128867
Nepriradené k predmetu
MŠ - predškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Bingo
Logopedické bingo s hláskou R – Hravé cvičenie na zlepšenie výslovnosti! Materiál obsahuje: 14 strán obrázkov a hracích
1.20 €
89773
Slovenský Jazyk
MŠ - predškoláci, 1., Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Materiál určený primárne pre detičky v predškolskom veku a pre detičky s Vývinovou jazykovou poruchou, ktoré majú
1.10 €
108457
Slovenský Jazyk
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Materiál na nácvik inštrumentálu – Pomoc pri tvorbe gramaticky správnych viet pre deti od 4 rokov Tento materiál je
1.90 €
Fonologické uvedomovanie - workbook Fonologické uvedomovanie - workbook
Pracovný zošit rozdelený do sekcií, ktoré môžete vidieť v náhľade. Obsahuje 33 pracovných listov dodržiavajúcich princípy modelu štruktúrovanej gramotnosti. Pracovný zošit obsahuje úlohy vhodné i pre mladšie deti - predškolákov, zamerané na hlásky a slabiky, nájdu sa v ňom i pracovné listy, pri ktorých je už potrebné ovládať písanie a čítanie - nižší stupeň ZŠ. Model štruktúrovanej gramotnosti slúži na systematické rozvíjanie jednotlivých jazykových a gramotnostných komponentov. Je osvedčeným nástrojom v prvej etape vzdelávania žiakov s dyslexiou, taktiež je skvelým doplnkom k vzdelávaniu a rozvíjaniu intaktných detí. 
42940
Logopédia>Pracovné listy>Školský klub detí>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
3.00