Fonologické uvedomovanie - workbook

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
33
Veľkosť: 5.08 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
23. 6. 2024
Zdieľať:

Pracovný zošit rozdelený do sekcií, ktoré môžete vidieť v náhľade. Obsahuje 33 pracovných listov dodržiavajúcich princípy modelu štruktúrovanej gramotnosti. Pracovný zošit obsahuje úlohy vhodné i pre mladšie deti - predškolákov, zamerané na hlásky a slabiky, nájdu sa v ňom i pracovné listy, pri ktorých je už potrebné ovládať písanie a čítanie - nižší stupeň ZŠ.

Model štruktúrovanej gramotnosti slúži na systematické rozvíjanie jednotlivých jazykových a gramotnostných komponentov. Je osvedčeným nástrojom v prvej etape vzdelávania žiakov s dyslexiou, taktiež je skvelým doplnkom k vzdelávaniu a rozvíjaniu intaktných detí. 

108936
Slovenský Jazyk
MŠ, MŠ - predškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Ostatné
Materiál poslúži k nácviku tvorby gramaticky správnych viet, je vhodný pre všetky detičky vo veku od 4 rokov, pre
1.90 €
112101
Slovenský jazyk - čítanie
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., Špeciálna pedagogika
Ostatné
Tento materiál slúži na precvičovanie a rozvíjanie porozumenia počutému či prečítanému, so zameraním sa na predložky. Je
3.00 €
87665
Etická výchova
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Tieto pracovné listy sú určené pre staršie deti základných škôl (prelom 1. a 2. stupňa ZŠ). Je však vždy na
1.80 €
53149
Logopédia
MŠ, MŠ - predškoláci, 1.
Didaktické hry
Uvedomovanie si rozdielov medzi hláskami je nevyhnutnou súčasťou správneho osvojovania si reči. Tento materiál je
2.20 €
Fonologické uvedomovanie - workbook Fonologické uvedomovanie - workbook
Pracovný zošit rozdelený do sekcií, ktoré môžete vidieť v náhľade. Obsahuje 33 pracovných listov dodržiavajúcich princípy modelu štruktúrovanej gramotnosti. Pracovný zošit obsahuje úlohy vhodné i pre mladšie deti - predškolákov, zamerané na hlásky a slabiky, nájdu sa v ňom i pracovné listy, pri ktorých je už potrebné ovládať písanie a čítanie - nižší stupeň ZŠ. Model štruktúrovanej gramotnosti slúži na systematické rozvíjanie jednotlivých jazykových a gramotnostných komponentov. Je osvedčeným nástrojom v prvej etape vzdelávania žiakov s dyslexiou, taktiež je skvelým doplnkom k vzdelávaniu a rozvíjaniu intaktných detí. 
42940
Logopédia>Pracovné listy>Školský klub detí>ZŠ – 1. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika
3.00