56 predlôh - Tréning vizuomotorickej koordinácie

Počet strán:
30
Veľkosť: 3.75 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
15. 1. 2025
Zdieľať:

Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ

Tieto predlohy sú výborným nástrojom na cielený tréning vizuomotorickej koordinácie, ktorá býva často oslabená u žiakov so špecifickými poruchami učenia. Cvičenia môžu byť použité aj na uvoľnenie ruky pred písaním, rysovaním alebo manuálnymi činnosťami, pričom je dôležité dbať na správne držanie písacieho nástroja a plynulé vedenie čiary. Práca s predlohami zároveň zlepšuje schopnosť sústrediť sa na detail, čo je dôležité pre zvládanie praktických činností. Prináša výrazný benefit v posilnení presnosti, trpezlivosti a koordinácie pohybov.

Súbor je možné využiť ako brožúru.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Marián Olejník

85752
Prírodoveda
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Pracovné listy
Pracovný list zameraný na tému - STROMY
0.00 €
156570
Nepriradené k predmetu
MŠ, MŠ - predškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Výzdoba triedy
Označte si dvere svojej triedy a doplňte hygienickú zónu peknými plagátmi.
1.00 €
145460
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, stredná škola Kto: učiteľ, triedny učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológ
2.00 €
172716
Slovenský Jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky si môžete nastrihať podľa toho, koľko párov si zvládnu zapamätať Vaši žiaci (podľa veku). Starší žiaci napr
3.00 €
56 predlôh - Tréning vizuomotorickej koordinácie 56 predlôh - Tréning vizuomotorickej koordinácie
Odporúčam: II. stupeň ZŠ, SŠKto: učiteľ, školský špeciálny pedagóg, školský psychológTieto predlohy sú výborným nástrojom na cielený tréning vizuomotorickej koordinácie, ktorá býva často oslabená u žiakov so špecifickými poruchami učenia. Cvičenia môžu byť použité aj na uvoľnenie ruky pred písaním, rysovaním alebo manuálnymi činnosťami, pričom je dôležité dbať na správne držanie písacieho nástroja a plynulé vedenie čiary. Práca s predlohami zároveň zlepšuje schopnosť sústrediť sa na detail, čo je dôležité pre zvládanie praktických činností. Prináša výrazný benefit v posilnení presnosti, trpezlivosti a koordinácie pohybov.Súbor je možné využiť ako brožúru.
191026
Grafomotorika>Nepriradené k predmetu>Pracovné listy>Ostatné>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Špeciálna pedagogika>🔺Geometrické tvary
2.00