Týždenná výzva (nielen) na VALENTÍNA

Počet strán:
7
Veľkosť: 14.28 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
7. 2. 2025
Zdieľať:

Materiál obsahuje:

  • Kartičky s výzvami na celý týždeň

Ciele:

  • Rozvíjať empatiu a sociálne zručnosti.
  • Podporiť spoluprácu a tímovú prácu.
  • Podporiť uvedomenie si dôležitosti dobrých skutkov v každodennom živote.
  • Tvorba dvojíc/skupín: Rozdeľte študentov do dvojíc alebo malých skupín, niektoré úlohy môžu plniť aj individuálne.
  • Výber: Každá dvojica/skupina si vyberie jednu alebo viac kartičiek s výzvami, ktoré sa rozhodnú vykonať.
  • Realizácia:
  • Denné aktivity: Každý deň týždňa nech sa dvojice/skupiny zameriavajú na realizáciu svojich dobrých skutkov. Niektoré kartičky je možné vyhodnotiť aj na druhý deň, iné môžete len na konci týždňa. Je na Vás ako budete s materiálom pracovať, dajú sa naplánovať aj na dlhšie časové obdobie ako jeden týždeň.

Ďalšie produkty od autora Učiteľka Miriamka

190556
Nepriradené k predmetu
Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Hodnotenie, sebahodnotenie
Materiál obsahuje 32kariet, ktoré podporujú komunikáciu, sebavyjadrenie, empatiu a vzájomné spoznávanie sa medzi žiakmi
1.00 €
241818
Slovenský Jazyk
Školský klub detí, 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Špeciálna pedagogika
Didaktické hry
Kartičky ( 20 kusov) rozložíme po triede, chodbe, telocvični, alebo školskom dvore. Žiaci v priestore hľadajú kartičky
1.99 €
197268
Slovenský Jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje: Kartičky na vety po tvrdých spoluhláskach, kartičky na vety po mäkkých spoluhláskach, kartičky na
1.99 €
241153
Slovenský Jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba triedy
Ľudová výzdoba triedy pre 3. - 4. ročník obsahuje: menovky pre žiakov semafór hluku označenie tried mesiace v roku -
4.39 €
Týždenná výzva (nielen) na VALENTÍNA Týždenná výzva (nielen) na VALENTÍNA
Materiál obsahuje:Kartičky s výzvami na celý týždeňCiele:Rozvíjať empatiu a sociálne zručnosti.Podporiť spoluprácu a tímovú prácu.Podporiť uvedomenie si dôležitosti dobrých skutkov v každodennom živote.Tvorba dvojíc/skupín: Rozdeľte študentov do dvojíc alebo malých skupín, niektoré úlohy môžu plniť aj individuálne.Výber: Každá dvojica/skupina si vyberie jednu alebo viac kartičiek s výzvami, ktoré sa rozhodnú vykonať.Realizácia:Denné aktivity: Každý deň týždňa nech sa dvojice/skupiny zameriavajú na realizáciu svojich dobrých skutkov. Niektoré kartičky je možné vyhodnotiť aj na druhý deň, iné môžete len na konci týždňa. Je na Vás ako budete s materiálom pracovať, dajú sa naplánovať aj na dlhšie časové obdobie ako jeden týždeň.
199132
Etická výchova>Hodnotenie, sebahodnotenie>1.>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>😊Emócia>👍Sebahodnotenie>💘Valentín
1.20