Kto má aký povrch? - Povrch tela stavovcov

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
8
Veľkosť: 15.25 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
25. 7. 2025
Zdieľať:

🎯 Obsahovo bohatá, hravá a vizuálne atraktívna aktivita, ktorá žiakom 2. stupňa ZŠ (najmä 7. ročník) pomáha osvojiť si rozdiely v krycej sústave stavovcov. Žiaci sa oboznamujú s rôznymi typmi povrchov tela živočíchov a zároveň si precvičujú biologické pozorovanie, triedenie a logické myslenie.

🧠 Čo si žiaci precvičia:

  • rozpoznanie typov povrchu tela: srsť, perie, šupiny, slizká koža, suchá koža
  • priraďovanie konkrétnych živočíchov ku konkrétnemu typu povrchu
  • zručnosti systematizácie, pozorovania a vizuálneho učenia (vhodné aj pre žiakov so ŠVVP)
  • diskusiu a pomenovávanie živočíchov – kartičky neobsahujú názvy živočíchov, čo podporuje slovnú zásobu, komunikáciu a presné vyjadrovanie žiakov

📦 Materiál obsahuje:

✅ 40 obrázkových kartičiek s rôznymi živočíchmi (vhodné na tlač a zalaminovanie)
✅ 5 kategóriových kartičiek s typmi povrchu tela (hlavičky skupín)
Kľúč správnych odpovedí na jednoduchú kontrolu výsledkov
Tipy na prácu s materiálom – využiteľné individuálne, v dvojiciach, skupinovo alebo ako pohybová aktivita

🖨️ Tlač a použitie:

Kartičky sú pripravené na okamžité použitie – stačí vytlačiť, vystrihnúť a (odporúčame) zalaminovať.
Aktivitu môžete využiť na hodine biológie ako:

  • úvod do témy krycej sústavy stavovcov
  • praktické opakovanie učiva hravou formou
  • skupinovú prácu so zameraním na komunikáciu a spoluprácu
  • biologický kútik či „learning station“ v triede

💬 Bonusové využitie: Keďže kartičky neobsahujú názvy živočíchov, môžete ich využiť aj na aktivity zamerané na pomenovávanie a poznávanie živočíchov, tvorbu biologického slovníka alebo ako úvod do systematickej klasifikácie.

Ďalšie produkty od autora Mgr. Nikola Antušová

267623
Biológia
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kto má
Materiál Ja mám, kto má? – Rastliny rumovísk a okrajov ciest (POZNÁVAČKA) je interaktívna a hravá aktivita, ktorá je
2.50 €
273084
Biológia
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kto má
Materiál Ja mám, kto má? – Včelárstvo, rybárstvo a rybnikárstvo je zábavná a interaktívna aktivita, ktorá pomáha žiakom
2.50 €
247716
Biológia
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál RISKUJ! – Medzinárodný deň lesov je interaktívna a hravá vzdelávacia aktivita navrhnutá pre žiakov 2. stupňa
3.50 €
246241
Biológia
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál RISKUJ! – Základné životné procesy organizmov je interaktívna a hravá vzdelávacia aktivita navrhnutá pre žiakov
3.50 €
Kto má aký povrch? - Povrch tela stavovcov Kto má aký povrch? - Povrch tela stavovcov
🎯 Obsahovo bohatá, hravá a vizuálne atraktívna aktivita, ktorá žiakom 2. stupňa ZŠ (najmä 7. ročník) pomáha osvojiť si rozdiely v krycej sústave stavovcov. Žiaci sa oboznamujú s rôznymi typmi povrchov tela živočíchov a zároveň si precvičujú biologické pozorovanie, triedenie a logické myslenie.🧠 Čo si žiaci precvičia:rozpoznanie typov povrchu tela: srsť, perie, šupiny, slizká koža, suchá kožapriraďovanie konkrétnych živočíchov ku konkrétnemu typu povrchuzručnosti systematizácie, pozorovania a vizuálneho učenia (vhodné aj pre žiakov so ŠVVP)diskusiu a pomenovávanie živočíchov – kartičky neobsahujú názvy živočíchov, čo podporuje slovnú zásobu, komunikáciu a presné vyjadrovanie žiakov📦 Materiál obsahuje:✅ 40 obrázkových kartičiek s rôznymi živočíchmi (vhodné na tlač a zalaminovanie)✅ 5 kategóriových kartičiek s typmi povrchu tela (hlavičky skupín)✅ Kľúč správnych odpovedí na jednoduchú kontrolu výsledkov✅ Tipy na prácu s materiálom – využiteľné individuálne, v dvojiciach, skupinovo alebo ako pohybová aktivita🖨️ Tlač a použitie:Kartičky sú pripravené na okamžité použitie – stačí vytlačiť, vystrihnúť a (odporúčame) zalaminovať.Aktivitu môžete využiť na hodine biológie ako:úvod do témy krycej sústavy stavovcovpraktické opakovanie učiva hravou formouskupinovú prácu so zameraním na komunikáciu a spoluprácubiologický kútik či „learning station“ v triede💬 Bonusové využitie: Keďže kartičky neobsahujú názvy živočíchov, môžete ich využiť aj na aktivity zamerané na pomenovávanie a poznávanie živočíchov, tvorbu biologického slovníka alebo ako úvod do systematickej klasifikácie.
241066
Biológia>Ostatné>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾Živočíchy>🐻Cicavce>🐞Hmyz>🐸Obojživelníci (žaby, ...)>🐍Plazy>🐟Ryby>🦉Vtáci
3.00