Ja mám, kto má? - Neživá príroda

Predmet:
Kategória:
Počet strán:
9
Veľkosť: 16.73 MB
Typ súboru: pdf
Nahrané:
Naposledy upravené:
20. 9. 2025
Zdieľať:

Materiál Ja mám, kto má? – Neživá príroda je interaktívna a hravá aktivita, ktorá pomáha žiakom 9. ročníka zopakovať základné pojmy o zložkách neživej prírody a ich vplyve na biosféru (voda, vzduch, pôda).

Hra rozvíja sústredenie, aktívne počúvanie a spoluprácu, pričom zároveň vytvára zábavnú a podnetnú atmosféru v triede.

Každý žiak dostane jednu alebo viac kartičiek s dvojicou viet: „Ja mám...“ (odpoveď na predchádzajúcu otázku) a „Kto má...?“ (otázka pre ďalšieho žiaka). Kartičky na seba nadväzujú a vytvárajú uzavretý reťazec. Aktivita je vhodná ako opakovanie, úvod do témy alebo ako súčasť zážitkového vyučovania.

✅ Obsah materiálu zahŕňa:
  • 🔹 24 nadväzujúcich kartičiek – vhodné pre celú triedu alebo skupiny
  • 🔹 Možnosť tlače so zadnou stranou (voliteľné)
  • 🔹 Sprievodný list s tipmi na využitie a organizáciu aktivity

Ďalšie produkty od autora Mgr. Nikola Antušová

260171
Biológia
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
RISKUJ! – Poznávame rastliny a živočíchy je interaktívna a hravá vzdelávacia aktivita určená pre žiakov 5. ročníka
3.50 €
257838
Prírodoveda
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
RISKUJ! – Orientácia v prírode je interaktívna a hravá vzdelávacia aktivita navrhnutá pre žiakov 2. stupňa základnej
3.50 €
240689
Anglický jazyk
Batoľa (1 -3), MŠ, MŠ - predškoláci, Školský klub detí, 1., 2., 3., 4., 5., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Zameraná na upevnenie slovnej zásoby na tému zvieratá na farme v anglickom jazyku. Materiál obsahuje 20 obrázkových
1.20 €
267421
Biológia
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Hravá vzdelávacia aktivita DOMINO: Význam lesných drevín je ideálna pomôcka pre učiteľov biológie na 2. stupni ZŠ, najmä
2.50 €
Ja mám, kto má? - Neživá príroda Ja mám, kto má? - Neživá príroda
Materiál Ja mám, kto má? – Neživá príroda je interaktívna a hravá aktivita, ktorá pomáha žiakom 9. ročníka zopakovať základné pojmy o zložkách neživej prírody a ich vplyve na biosféru (voda, vzduch, pôda).Hra rozvíja sústredenie, aktívne počúvanie a spoluprácu, pričom zároveň vytvára zábavnú a podnetnú atmosféru v triede.Každý žiak dostane jednu alebo viac kartičiek s dvojicou viet: „Ja mám...“ (odpoveď na predchádzajúcu otázku) a „Kto má...?“ (otázka pre ďalšieho žiaka). Kartičky na seba nadväzujú a vytvárajú uzavretý reťazec. Aktivita je vhodná ako opakovanie, úvod do témy alebo ako súčasť zážitkového vyučovania.✅ Obsah materiálu zahŕňa:🔹 24 nadväzujúcich kartičiek – vhodné pre celú triedu alebo skupiny🔹 Možnosť tlače so zadnou stranou (voliteľné)🔹 Sprievodný list s tipmi na využitie a organizáciu aktivity
264902
Biológia>Já mám, kto má>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
2.50